Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen inhottava vaimo

Vierailija
22.07.2010 |

mutta pahoitan mieleni kun mieheni lähtee viihteelle. Lähtee tänäänkin ja viimeksi oli perjantaina (on lomalla).

Periaatteessa voisinhan lähteä itsekin vaikka mukaan, mutta jotenkin olen alkanut kammota känniläisiä, enkä kestä sitä selvinpäin katsoa. Lisäksi olen entinen alkoholin suurkuluttaja, joten mieleni tekee ihan hirveästi alkoholia ja humaltumista, mutta enhän minä tietenkään raskaana ollessa voi juoda! Ja tottahan toki tämä lapsi on aina se maailman tärkein, joten en sinänsä valita! Harmittaa vaan välillä tämä elämän rajoittuneisuus.

Onpa taas kiva kun mies avaa jääkylmän lonkeron ja kehuu miten hyvältä se maistuu.

Juu, tänään tulee taas itku!

Kiitos ja anteeksi avautumiseni, on se hyvä että näin anonyyminä voi purkaa mieltään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/5 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihmettelen tekeekö miehesi oikeesti kiusaa tuolla käytöksellä jos kerran tietää että on sulle kova paikka. ja muista että alkoholin suurkulutus rajoittaa oikeesti normaalia elämää eikä sen puute. On hienoa että olet tehnyt lapsen takia muutoksen!!!Onko miehesi suurkuluttaja??? T.Raitistuneen alkoholistin vaimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiva kun olet päässyt eroon viinasta tosi hieno homma!Mun isäni on alkkis ja äitinikin tykkää juoda,lisäksi siskoni poikakaveri on ollut alkoholin todellinen suurkuluttaja ja se on sillekin vaikeeta katsoa känniläisiä esim kun isäni juo ym..Mulle tekee pahaa katsoa isääni ja äitiäni kun ne ryyppää ,kuin alas se ihminen voikaan vajota!Lapsia ei sinne kehtaa viedä kun pullo on kädessä heti työpäivän jälkeenkin.Ja tosiaan aika törkeetä käytöstä mieheltäsi tulla juomaan lonkeroa sun nenän eteen sun täytyy sanoa siitä miehellesi.

Vierailija
4/5 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä hän kiusaa tee tahallaan. Luulen ettei hän ihan vaan ymmärrä tilannettani ja miten vaikeana koen tämän. Toki olen yrittänyt siitä kertoa ja kyllä hänkin huomaa miten mieleni pahoittuu.

Kaikkein pahinta varmaan on vaan se etten ole koskaan tottunut siihen että ilman viinaa voi olla myös hauskaa, toivottavasti ajan myötä opin senkin taidon.

ap

Vierailija
5/5 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykääpä yhdessä sellaisilla nettisivuilla kuin www.minnesota-hoito.fi. Hyvää tietoa alkoholismi-sairaudesta. Mieheni raitistui tämän avulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä