G. Oletkos kiihottunut niin paljon näistä seksi-palstan jutuista...
että olet
a. tumputtanut tekstejä lukiessasi
b. lähtenyt kädelle johonkin muualle.
Kommentit (13)
että olet a. tumputtanut tekstejä lukiessasi b. lähtenyt kädelle johonkin muualle.
Totuin jo lapsena lukemaan naisten fantasioista salaa äidin reginoista ja tapa on jäänyt. Jostain syystä kiihotun naisten kertomuksista ihan hitosti.
m35v
Kyllä täytyy myöntää että luen mieluusti naisten kertomia juttuja. Olen joskus ajatellut että naiset eivät paljon puhu seksiasioistaan, mutta onkohan se niin että kun täällä ollaan anonyymisti niin on helppo kirjoittaa seksiasioistaan. Itse kiihotun kun täällä olen lukemassa tai kirjoittamassa, mutta odotan iltaa ja vaimoni ihanaa pillua ja seksileikkejämme.
Ei ole yhtään sellaista juttua tullut vastaan, mikä olisi masturbointiin asti kiihottanut (jotkut kyllä jkv). Varsinaiset seksitarinat kyllä innostaa, mutta niitä haen ihan muilta palstoilta, nämä turinat ja vastaukset ei ihan riitä sytyttämään mua. :)
N32
yhtä ketjua lukiessa alkoi tehdä niin paljon mieli että oli pakko mennä vähän "käsittelemään" itseäni. Oudointa tässä on se, etten ole IKINÄ(!) ennen harrastanut itsetyydytystä vaikka ikää on jo 32v! Eli aika tehokas ketju oli...
Etkö antoisampaa löydä, vaiko saat provikkaa mainostaa tuota !
Etkö antoisampaa löydä, vaiko saat provikkaa mainostaa tuota !
Linkki " Live Cameihin "
Jos HYVÄÄ HALUU KATTELLA, niin se ON:
täällä saa kyllä hyvät naurut, seksistä en kyllä oikein tiedä...
seksikästä porukkaa perheelliset. eihän täällä sinkut vauvojen teko aikeissa (huomyhdyssana) pyäri!
Toki hyvä kirjoitus nöpöttää klittaa tai penistä. Kumpaa sinulla?
mutta kyllä olen masturboinut luettuani joitain juttuja.
N44
Pari kertaa näiden innoittamana olen masturboinut..
N36
Kyllä näistä mukavan fiiliksen saa ja tässä monesti kaikenlaisen viihteen parissa vierähtää tunti tai kaksi hiljaa runkkaillen.
M34
Kyllähän siinä lähti keskittyminen lapasesta kun löysin täältä tämän sivun http://tissit.livesexcam.fi/tissit.php