Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lestadiolaisista kiinnostuneen (toisesta ketjusta tuli mieleen)

Vierailija
01.07.2010 |

Googlettakaa "ainoa oikea Jumala", niin saatte katsoa ohjelman, jossa lestat itse kertovat ajatuksistaa. Ohjelma on aika järkyttävä: aivan pienet lapset puhuvat helvetin tulesta, jolla heitä on peloteltu. Isommat kertovat, että on hieno, kuinka he ovat juuri oikein eläviä ihmisiä ja ainoita, jotka voivat pelastua.

Toisten tuomitseminen on hurjaa! Vaikka Raamatussa kyllä vähän toisin ohjeistetaan...

Miten muuten lestat voivat mitenkään kuvitella, että he olisivat jotenkin parempia kuin muut? Miten jossain aivan muualla kuin Suomessa vaikuttanut Jeesus olisikin kaiken työnsä jälkeen saanut aikaan ainoan oikean lahkon peräpohjolan Suomeen? Että opetuslapsetkin vaan helvettiin, kun eivät olleet lestoja?

Anna mun kaikki kestää...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin minä. :D

Vierailija
2/3 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia ko lafkassa on yksi jäsen vähemmän nimittäin minä. :D

Onnittelut sinulle, welcome to the club... ittekkin lähdin ry:ltä tässä kolmisen vuotta sitten. Alkuun teki pahaa ne puhuttleut kun sukulaiset yritti painostaa mutta sitten... hyvin on menny. Uusia "tavallisia" ihmisiä on tullut löydettyä eli ihania ystäviä oon saanu.

Voimia vaan kaikille ketkä harkitsette rauhanyhdistykseltä lähtöä. Siitä se lähtee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monenlaisia lahkoja on ollut ja on historian saatossa, jotka pitävät itseään ainoina oikeina jotka pelastuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi