Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eläminen hukassa

Vierailija
01.07.2010 |

On kesä, mukava ilma, olen nuori ja terve, mutta mikään ei huvita. Mulla on yksi lapsi, ainut asia josta olen ylpeä. Päivät menee samaa rataa. Tykkään kyllä touhuta ja mennä lapsen kanssa, mutta mulla ei ole MITÄÄN omaa. Ei harrastusta, eikä töitä. Eli rahaakaan ei liiemmin ole. Tiedän; pitäisi vaan keksiä jotain tekemistä. En saa aikaseksi.Iltaisin harmittaa,kun taas yksi päivä menny "hukkaan". Entä jos kuolisin huomenna, mitä olisin tehnyt? Mistä minut muistettaisiin? Voisinko kuolla onnellisena? Mikään ei oikein tunnu miltään. vituttaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kuolisin huomenna, mitä olisin tehnyt?

Lapsen

Mistä minut muistettaisiin?

Lapsesi muistaisi sinut ja omien lapsilleen hän kertoisi sinusta. Olet tehnyt lapsenlapsen hänen isovanhemmillee ja siitä sinut myös muistettaisiin.

Voisinko kuolla onnellisena?

Harva kuolee onnellisena. Riippuu ihmisestä.

Vierailija
2/2 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa kylläkin on suhde vähän hakusessa. Ystäviä ja kavereita kyllä löytyy. Tuntuu vaan, että mun PITÄISI tehdä jotain. Hyödyllistä. Harmittaa, kun en ole löytänyt mitään juttua, missä olisin oikeesti hyvä. En osaa toteuttaa itseäni. Enkä oikein tiedä, haluaisinko opiskella vai tehdä oman alan hommia tulevaisuudessa. Kaikilla muilla tuntuu olevan omat juttunsa, hirveä kiire koko ajan ja kaikki matkustelee, kehittää itseään ym ym... Minä vaan tyhmenen täällä sohvalla.Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi