Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^^Pitkään tuhtaavien heinäkuu^^^

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteet saisivat jo helpottaa... Alkaa olla jo tukalaa tämä jatkuva kuumuus eikä oikein jaksa tehdä asioita normaalisti. Tai illalla onsitten jo ihan rätti.

Ovulaatioplussa löytyi tänään, mutta ei päästy sitä hyödyntämään kun on vieraita kylässä. Aamulla oli yritystä, mutta se jäi kesken. Mutta ainakin eilen ja toissapäivänä on laitettu simpat matkaan, sen kai pitäisi jo peritaatteessa riittää..? No, katsotaan nyt miten käy. Tavalaan ajattelin etten ota tästä nyt stressiä, vaan odotan sitä homeopaatille pääsyä. Jos ei nyt onnistunut niin ei sitten. Ehkä se voisi auttaa vähentämään stressiä. Minulla on lisäksi juuri nyt korvatulehdus. mutta en (onneksi) saanut siihen antibioottia, vaan korvatippoja.

Hyvää viikonloppua! :)

Kp 14/n.27

Vierailija
42/70 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyikö Tinskun menkat?? Toivotaan että ei!

Sofi; meillä on tutkittu miehen simppoja kolmeen otteeseen, ja olivat ihan ok ja normit lääkärin mukaan. Jos ottaavat jotain veriarvoja tms. en tiedä.

Ihania aurinkoisia päiviä =) Toisipa muutaman plussan mukanaan.

inkeri kp 28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vaan se menee kuukaudesta toiseen.. Tulee menkat ja pettyminen, odotellaan uutta ovista, ovis tulee ja aletaan piinailemaan kaksi viikkoa, mietitään että joko tällä kertaa ja aina petytään uudestaan :(

Täällä oli oletettu ovis viikonlopun aikana. En tikutellut eli varmaksi en voi sanoa koska se oli, mutta olis kyllä pitänyt jo olla. Perjantaina oli kivuliain päivä, pisteli oikein kunnolla. Lauantaina ei mitään ja sitten sunnuntaina pientä jomottelua ja paineen tunnetta. Sinänsä kumma kun kivulian päivä oli perjantai!? 28 pvän kierron mukaan ovis olis pitänyt olla sunnuntaina, mutta aivan siltä tuntui kuin se olisikin ollut silloin pe... No samapa tuolle koska oli, toiveita ei kauheasti tälle luomukierrolle ole!

Miehen kanssa näistä yritysasioista hiukan keskusteltiin muuten vaan.. Hän on sitä mieltä että toiveita luomuplussastakin vielä olisi, minä puolestani olen heittänyt luomutoiveet romukoppaan. Kuitenkin mies haluaa kuulemma tosissaan ja juuri nyt näitä hoitoja mitä meillä on menossa, vaikka uskoa häneltä löytyy siihen luomuplussaankin.

Sainpas sellasen oikein kivan viestin facebookin kautta eräältä kaverilta.. Ja hän kyllä tasan tarkaan tietää että minulla on jo "iso"tyttö.. "Käytetäänkö meidän perheessä liberon vaippoja tai syödäänkö bonan soseita, voisin ottaa vastaan keräilymerkkejä"

VOI VIT******** mulla otti päähän tuollainen viesti!! Tekis mieli vastata että olisin niin helvetin iloinen jos saisin ostaa vaippoja tai syöttää soseita kauan kaipaamalleni ja toivomalleni VAUVALLE! Mutta olen nyt tähän asti pitänyt mölyt näppiksessäni! Ehkä reagoin turhan vahvasti, mutta... tuli vaan niin samperin huono mieli.

Nelli

Vierailija
44/70 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on vaan niin alhainen ärsyyntymiskynnys, että menee herneet nenään pienestäkin :D Nimin. kokemusta löytyy eiliseltä, kun tuttavat valittaa samaisessa Fb:ssa että voivoi ja kurjuudenkurjuus kun sitä ja tätä ja vali vali ja meidän lapsi sitä ja meidän vauva tätä..Että tajutkaa pöllöt, mitä ootte jo saaneet älkääkä aina itkekö pienistä vastoinkäymisistä!!

Ehkä meidän Nelli kuitenkin tosiaan on paras pitää mölyt näppiksissä, tai tulla purkamaan ne tänne =))

Miten muut?? Parempia fiiliksiä toivottavasti :D Meillä taas uutta kiertoo ja pamahti muuten se kaksi vuotta yritystäkin heinäkuussa täyteen,,jipii.

inkeri kp 4

Vierailija
45/70 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry kaikille kun en ole kysymyksiinne vastaillut. On ollut aika menoa viime päivät.

Omat häät on kyseessä ja niiden parissa aika on mennyt kuin siivillä.

Clomit aloin, mutta en pääse ultraan kun klinikka kiinni. Joten luomu ovista nyt odotellaan pe-su ajalle. Nyt jo tuntuu pientä painon tunnetta, joten ihme jos ei ole jo perjantaina.

Olen hieman katsellut Tallinnan klinikoita ja hintoja. Aikasta edullisia ovat. Ja olen kuullut vain hyvää henkilökunnasta ja palveluista.

Onko muilla kiinnostusta tähän suuntaan?

Vierailija
46/70 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikäs nyt on neljäs päivä Teroluteja menossa. Elämäni ensimmäisen kerran ko lääke käytössä. Aivan valtava väsymys, pahoinvointi, ruokahaluttomuus (paitsi tänään) ja menkkamaiset juilinnat on olleet oireena jo viime viikosta lähtien. Tiedetään, raskausoireita ovat, mutta testi (Apteekin raskaustesti) oli selkeä nega. Metutkin aloitettu yli kk sitten. Ei kai ne enää aiheuta mitään, kun tähän astyi mennyt hyvin... Seurataan tilannetta.

Paino oli viime viikolla tippunut kilon!!!

Nelli, tuttu tunne mullekin... Välillä on vaimeampana onneksi.

Ja niitä plussia...Kiitos.

Tinsku

kp42/????

Vierailija
47/70 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan pidetty tietoista taukoa nyt useampi kuukausi näistä palstoista. Alkoi sillon keväällä tuo päänuppi kirraamaan vastaan ja muutenkin, kaiken näkköistä sotkua ilmaantui elämään. Nyt kuitenkin kun on saatu ajatukset selvitettyä, niin takaisin tietysti ;).

Meillä vauvaprojekti ei ole edennyt mihinkään suuntaan millään tavoin. Paitsi, viime viikolla kävin yksityiseltä hakemassa lähetettä laps.polille. Eli, nyt siis odotellaan että palaavat kesätauolta ja että saataisiin aika mahd.pian.

Omasta navasta sen verran, että menkkoja ei ole näkynyt/kuulunut sitten toukokuun...

Ovistestit näyttää jatkuvasti plussaa, varsinkin aamuisin!? Iltapäivällä taas haaleampia viivoja.

Raskaustestit negoja.

Ultrassa näkyi lievää pco-maisuutta, ei yhtään johtavaa follia.

Siitä huolimatta ei laittanut reseptiä millekään tabuille, että jotain saataisiin tapahtumaan...

Eli tässä pupuillaan ilman toivoakaan oviksesta (testeihin en usko).

Ja odotellaan sitä aikaa.

Laskin tuossa yhtenä päivänä, että yritystä on takana 28kk, ja tk:n kautta tutkimuksiin pääsemisen yritys alkoi jo 17kk sitten..Jos oltaisiin päästy ajoissa selvittelemään, niin kuka tietää vaikka meilläkin olisi jo pikkuinen.. Ahdistaa tämä odottelu. Kuitenkin "sotkee" muita suunnitelmia. Ja ei sitä tästä ainakaan nuorru...

Kuiteskin, pääasia, että ollaan se lähete edes saatu. Ja toivon, että ei olisi paljon ketään muit meidän lisäksi sinne menossa... Sais nopeammin etenemään.

Vierailija
48/70 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ent. *habiba*. ;)

Vierailija
49/70 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tässä hetki aikaa, niin kirjoitan vaan nopeasti.

Minulla alkoi istten jo kp 18 nämä menkkajomotukset. :/ Eli ovat tulleet takaisin. Kaksi päivää yritin ottaa vain Panadolia, mutta nyt on sitten kahta kauheammat kivut! :/ Siis sen takia Panadolia ettei vaikuttaisi kiinnittymiseen tms. Mutta en pystynyt siihen. joten on otettava vaan Buranaa ja Miranaxia. Toivottavasti homeopatiasta olis jotain apua kun minulla se käynti on elokuun alussa.

Mutta tällä kertaa näin vaan nopeasti.

Kp 22?/n.27

Vierailija
50/70 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti tuli taas tänä aamuna, eipä suuresti yllättänyt..:( Huono päivä ja huono viikko..:( Armoton väsymys ja pieni huoli tekemättömistä töistä on verottanut! Mutta eiköhän tämä tästä, taas uuteen nousuun!

2pojanäiti: Tosi surku, että sullä on noi kivut noin pahat ja ne tulee vielä noin aikaisin! Onneksi elokuu on ihan nurkan takana, joten apukin on lähellä..:)

Juju, kiva kuulla sustakin pitkästä aikaa! Ja oikein hyvä, että ootte saanut vähän asioita selviteltyä! On se vaan niin, että tämä lapsettomuus on itsessään niin suuri murhe, että ei kovin isoa murhetta toista tarvi, kun tuntuu jo, että pää hajoaa..

Mikä ihme sun menkat on hukannu? Kuulostaa aika ihmeelliseltö "toimintahäiriöltä".. Noh, jos se klinikka pian palautuis lomilta, niin pääsisitte vauhtiin tutkimuksissa..

Tinsku, onko sulla ollut apua Teroluteista?? Onko kierto lyhentynyt? Tsemppiä painonpudotukseen, sulla menee hyvin sen suhteen!!:)

Jokos Nellillä on parempi fiilis? Noita "pönttöjä" on löytyy joka nurkalta, välillä ne käyvät vaan hermoon normaalia enemmän.. Ihmiset on välillä äärimmäisen ajattelemattomia, mutta minkäs sille voi..:(

Ääh, ajatus katkesi.. Tänään on tosiaan huono päivä... Eiköhän tästä taas piristy, kun pääsee näistä inhapäivistä eroon..

Sofi

Vierailija
51/70 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu inkeri purkaillaan täällä näitä näppiksen kautta! :D Ja siis kyllä mää nyt ymmärrän tuollaisten lähettelyn sellaisille joilla on vauva/pieni taapero... mutta että 5 vuotiaan äidille?! :)

Oi ja Inkerilläkin tullut 2 vuotta täyteen yritystä! "Onneksi olkoon", eikös olekkin mukavaa kun paukkuu nämä merkkipaalut? :D (Mulla on menossa taas tällainen "yritän olla positiivinen joka ikisestä asiasta-vaihe" sillä on hyvä mennä eteenpäin :D

Me mennäänkin Inkeri melkoisen samoissa, meillähän tuli kesäkuussa se 2 vuotta. Ja tosiaan tuntuu kyllä ikuisuudelta :(

suttu: Ei ole kyllä käynyt tallinnan klinikat mielessäkään.. Mutta ehkä myös sen vuoksi ettei mulla kyllä mitään käytännön mahdollisuuksia ole täältä Jumalan selän takaa sinne saakka lähteä. Jos jossain etelässä asuisin niin olisin varmaan saattanut jossain vaiheessa harkitakkin! Toivotaan että ne clomit tuottaa sulle tulosta!

Jokos Tinskun teroilla on ollut vaikutusta? Pääsisit uuteen kiertoon.. Ja onnea pudotuksesta, hyvin olet pärjännyt!!

Kiva kuulla Juju/habiba sinusta :) Voi hitsit ko sulla olis ollu tuoda meille plussauutisia mukanasi :( Toivottavasti pääsisitte pian lääkäriin!! Eihän tuollaisesta tule mitään ettei periaatteessa ole edes mitään mahiksia raskautua :(

Voi ei 2poj@näiti, toivottavasti sun endo ei ole aivan villiintynyt kun noin nopeasti kovat kivut alkaa oviksen jälkeen :(

Sofille taas kerran pahoittelut tädistä. Ja kesäisin tuo täti-päivien viettäminen on jotenkin vielä inhempaa :( Mullaki pitäis tuossa n. viikon päästä alkaa ja soitella sitte sitä inssi-aikaa! Eli ei enää pitkästi!

Joo kyl mulla on sofi jo parempi mieli.. Se auttaa kun ensin purkaa asian (vaikka sitten näin näppiksen kautta) ja sen jälkeen jättää täysin omaan arvoonsa..

Ensi viikko vielä "lomaa" (virallisesti olen kyllä työnhakija tällä hetkellä) ja sitten alkaa työt! Jee, kiva päästä saamaan hiukan muuta mietittävää :) Ja kun mulla on sitten se omahoidettava, hän oli kyllä sellainen tapaus että pitää minut varmasti todella kiireisenä :D En taida perässä pysyä!

Nelli

Vierailija
52/70 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain positiivista siis :) Kp 5 menossa, eli täti tuli juuri silloin kuin pitikin.

Nelli: Kylläpäs on ajattelematonta tosiaan 5veen äidiltä kysellä tollaisia. Kiva kuulla, että työt alkamassa ja inssiinkin pääsette kohtapuoliin, hyviä uutisia. Kyllä kaks vuotta tosiaan alkaa jo olla ihan tarpeeksi!

2poj@näiti: voi kurjuus, että kivut tulivat noin nopeasti takaisin... Josko elokuu tosiaan toisi apua tilanteeseen.

Sofi: pahoittelut sinne kanssa tädistä ja uudesta kierrosta.

nyt kesäloman viettoon eli mökki kutsuu!

Emma

Vierailija
53/70 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ja rentouttavaa lomaa Emmalle!!!

Niin no en mää sitä tiedä päästäänkö me siihen inssiin nyt ensi kuussa, mutta heti kuun alussa saan soittaa ja kysellä onko niillä aikaa tehdä meille sitä inssiä... Toivotaan, toivotaan kovasti! En millään jaksaisi yhtään lisäkuukautta enää :(

Käytiin tänään pikkuneidin ja miehen kanssa elokuvissa katsomassa Shrek. Mietin siellä elokuvateatterin penkissä istuessani että jos meitä olisi yksi pienokainen lisää tässä perheessä niin tämä reissu olisi jäänyt tekemättä... Yritin hakea taas jotakin positiivista tästä tilanteesta ja teki mielen kieltämättä hiukan paremmaksi kun ymmärsin mitä me voidaan vielä tehdä ennen oman nyytin saamista.

Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille! Yritetään nautiskella elämästä vaikka se hankalaa välillä onkin!

Nelli

Vierailija
54/70 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelli: toiset on kyllä ajattelemattomia! Oikeen vihaksi pistää puolestasi tuo tuttavasi kysymys/ kommentti! Mä olen itse tässä viime päivät kiukutellut sitä, kun tuttuni on harmissaan siitä "kun hän saa varmaan vain poikia" (esikoinen poika ja sai alkunsa vain parin kk:n yrityksen jälkeen). Pelkää siis että seuraava(t)kin on poika/poikia! Voi tietäispä vaan, että olisin TODELLA ONNELLINEN pienestä pojasta, useammasta puhumattakaan. Tekisi kyllä mieli sanoa! Ja hänkin vielä tietää, että meillä on pitkään yritystä takana!

Välillä pitää kyllä kaivamalla kaivaa niitä positiivisiakin asioita, ei tässä muuten jaksa.

Olen tässä itseäni kiusannut vauva-lehtiä lukemalla. Loma kun on, niin on aikaa tehdä kaikenlaista "turhaa". Surulliseksihan niitä lukemalla ja kuvia katsomalla vaan tulee, joten pitäisi jättää suosiolla väliin. Mutta välillä houkutus kasvaa liian suureksi...

JuJu (Habiba): kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa!

Inkeri: pahoittelut merkkipäivästä. Meillä 2 vuotta tulee täyteen elokuussa.

Tinsku: Mullakin Terot aiheutti alkuun erilaisia tuntemuksia mahassa, tissien paisumista yms kivoja (raskaus-)oireita. Ekan kk:n jälkeen oireet kuitenkin onneksi helpotti.

Suttu: En oo minäkään Tallinnan klinikoita harkinnut. Täältäkin aika pitkä sinne, joten hankalalta tuntuisi sinne meno. Ovatko paljonkin edullisempia?

Täällä ovis lähestyy... ja sitten menkat... ja sitten inssi! Apua!

Ps. Tässä kierrossa kokeilussa pupuilun jälkeen 20-30 min makaaminen tyyny pyllyn alla jalat ylhäällä! Tuloksista kuulette myöhemmin. Mm. ovistestit, greippimehu, soijajuoma, raskausvitamiinit, vyöhyketerapia, terveelliset elämäntavat, makeutusaineiden + alkoholin + antihistamiinin ja buranan välttäminen kokeiltu jo aiemmin...tuloksetta.

Tänään vähän negatiivisena, sorry, (vauva-lehtien syy). Ehkä ensi kerralla positiivisempi Ennuli taas paikalla.

- Ennuli -

kp 11/24-29

Vierailija
55/70 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelli, hyvalta kuulostaa tuo sun positive thinking! =) Makin oon yrittanyt ajatella vahan positiivisemmin ja alkanut sanoa, etta sitten KUN meille tulee se vauva... Eika etta sitten JOS meille tulee......

Ennuli, sa oot kylla nayttanyt kokeilleen kaikenmaailman vippaskonstit raskautumisen edistamiseksi! Toivotaan, etta tuo "takapuoli ylhaalla" makaaminen saa nyt sitten tuloksen aikaiseksi! :D Ja onpas tosiaan ongelma sun kaverilla... Hmph!

Juju, tervetuloa taas mukaan roikkumaan palstalle! ;) Hyva, etta olette saaneet lahetteen eteenpain. Tsemppia!

Kahdenpoj@anaiti, harmi kuulla, etta sulla on noin kovat kivut! Ja jo aikasessa vaiheessa kiertoa. Ei muuta kun buranat kehiin, karsimaan et rupea! Ma en jotenkin usko, etta se ibuprofeiinin nappailu niin paljon heikentais kiinnittymista.. Hmm..?

Ma kavin tuossa paivana muutamana raskaana olevan kaverini kanssa "vauvakaupassa".... Meinas tulla ihan yka sen jalkeen, kun oli niin paha mieli sen jalkeen! Siis itsehan sinne tuppasin, mutta..... Tiedanpahan nyt pysya poissa, itseani kiusaamasta....

Tinttis

Vierailija
56/70 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on Ennuli myös tuo "pahe" että kiusaan itseäni lukemalla vauva-lehtiä :) Niitä on niin kiva kattella ja haaveilla...mutta sitten tulee myös se huono mieli kun ei meillä :(

Alkaa Ennulillakin inssi-ajankohta häämöttämään :) Mulla pelottaa koko ajan päivä päivältä enemmän ettei me päästä heti seuraavasta alkavasta kierrosta sinne inssiin vaan se menee sinne syyskuulle! Jos näin käy niin romahdan kyllä täysin! Ei jaksa tähän kesätauon päälle enää yhtään lisäkuukautta!!

Mä puhun Tinttis vähän vaihtelevasti siitä vauvan tulosta. Joskus se on "JOS" ja sitten taas seuraavana päivänä saatan puhua ihan että "KUN" :D

Mutta uskoisin kyllä loppujen lopuksi sen olevan tuo vaihtoehto "KUN" meille tulee vauva. En osaa kyllä ajatella että jäätäisiin kokonaan ilman! Kauheata kyllä olisi jos näin kävisi :(

Mulla on viimeinen lomaviikko menossa! Maanantaina sitten töihin ja tod. näkösesti heti alkuviikosta tulee se tuomio päästäänkö vikaan inssiin vai siirtyykö se väh. kuukaudella! A-P-U-A!!!!!!!!!!!!!!! :)

Nelli

Vierailija
57/70 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vitsi...mulla on täti myöhässä!!! :) joko se on eksyny pahasti kurssiltaan tai ei ole tullossa ollenkaan :) tänään kp 32/29-30. :D

Yrityskerta 26 olis tosiaan tämä....

Mä en oo uskaltanu oikein vielä hehkuttaa itellenikään (mitä nyt kahden päivän aikana kattonu varmaan liki sata kertaa eri laskureista koska alkais sydän lyödä ja koska olis LA :D )

Oireistakaan en oikein tiedä....yleensä mulla on aika kivuliaat menkat ja TURPOAN...mutta nyt ei aitä turpoamista ainakaan ole ollenkaan.... munasarjat on kipeet oikeestaan vuoron perään. Saattaa vihlasta jos nousee ylös tuolilta taikka tekee jonkun muun nopean liikkeen. Ja sit mä olen väsynyt...voi luoja mä olen väsynyt....

Voihan se olla että oon sekasin vaan rytmeiltäni tai jotain ja siks on menny kiertokin sekasin.

Mutta toivotaan...että tämä ois nyt sitä sitte. Ja jos tämä sitä sitten olis niin ouhaltelen plussatuulia kyllä ihan kaikille teille!!!! :)

Vierailija
58/70 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistänne! :)

Kivut onenksi hellittivät muutamaksi päiväksi kun söin FemiSoyaa ja Omega3:sta (en sitten auttoivatko nuo "oikeasti"). Tänään taas kviut voimistuivat, mutta tätiä eiole vielä näkynyt. Pregentintestillä tänä aamuna negaa. Ja lämmöt laskivat tänä aamuna 36,7 37:stä. WEttä näin. Mutta odotellaan vielä (puuh...).

Kauheat helteet on kylä olleet tällä viikolla... Eilen illallakin vaan hiki valui koko ajan ja vaikka joi vettä, niin tuntui että koko ajan on jano. Viikonlopuksi tulossa kai viileämpää.

Kp 27/n.27

Vierailija
59/70 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskos eemariinalla meille mitään uutisia? ;)

Kiva kuulla 2poj@näiti että kivut on hiukan helpottaneet! Ja pahoittelut negasta!

Minä vaan odottelen sitä ensi viikkoa!!

Nelli

Vierailija
60/70 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, saapuihan se täti taas kerran. Vaikka nyt ensi viikolla olenkin menossa homeopaatille, niin ajattelin että jos kävisin kuitenkin menkkojen loputtua gynekologilla. Jos kokeilisi pari kiertoa Teroluteja tai Lugeja..?

Mutta näin täältä vaan nopeasti.

Hyvää viikonloppua! :) Onneksi sää vähän viileni.

Kp 1/27