Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLMOSTEN HEINÄKUU

01.07.2010 |

Se on sitten taas kuukaisi vaihtunut:)

Aloitetaanpas uusi pino helteiselle heinäkuulle!

Täällä yk 4 menossa..päiviä en tiedä..;)

Tervetuloa kaikille uusille!

Ja toivotaan plussia koko pinoon!!!!

-leja

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan vaan ihan nopeasti... Nyt taisi selvitä miksi ei tärppää, siis miehen puolelta. Hän kävi lääkärissä jatkuvan väsymyksen ja päänsäryn takia (jotain muitakin vaivoja oli). No, testosteronitaso oli alakantissa. Eli luulisin että yksi syy voisi olla tuo. Katsotaan nyt mitä sille voi tehdä. Ja minullahan on tämä endometrioosi, joten ei ihmekään jos ei tulosta synny. Siis tämä oli vaan olettamus.

Mutta näin lyhyesti vaan tällä kertaa.

Hyvää ja plussarikasta heinäkuuta! :)

Vierailija
2/80 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti saapui tänään niinkun olin olettanutkin. :( Luteaalivaiheen pituudeksi tuli kait vain 11 päivää. Kyllä nyt on koko hormoonitoiminta sekaisin. :-0 Nyt kyllä tökkii ja pahasti...! :( Pari kiertoa varmaan vaan enää yritystä ja sitten saa riittää. Ja miehelle vitamiineja.

Oliko joku täällä käynyt vyöhyketerapiassa? En ole nyt kesällä ehtinyt juuri täällä tekstejä lukea.. pahoittelut siitä. Siis msuitaakseni joku on käynyt. Missä vaiheessa kiertoa siellä pitää käydä? Siis endokipujen takia olisin menossa.

Kp 26 tai 1/ n. 27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin joskus kesän korvilla tälle palstalle. Kolmas vauva "haaveissa", aiemmin pojat 02 ja 04. "Haaveissa" koska ei mitään korkeaa kuumetta yrittää saada lasta, mutta jokin pieni ääni sisällä kuitenkin sanoo mitä jos kuitenkin. Projekti jo edennyt siihen että sain ajan kierukan poistoon reilun viikon päähän. Sen jälkeen katsotaan miten tilanne etenee, ei varmaan mitään päivien laskua, tulee jos on tullakseen. Tosin itseni tuntien saattaa ne otollisimmat päivät tulla kuitenkin laskettua...

Osa sieltä keväältä onkin jo tainnut siirtyä odotus puolelle.

Tsemppia ja hermoja vielä teille jotka olette tällä puolella.

Saa nähdä miten kierto tasoittuu tuon kierukan jälkeen, toivottavasti mahd pian kuitenkin.

Vaikkei pitäisi laskelmoida, niin toivoisin jos tärppää niin tärppäisi joskus tuolla syksyllä. Tulisi sitten kesävauva ja saisi olla kotona kun nuorin pojista lähtee kouluun.

Liekö tämä nyt tässä vaiheessa vielä oikea palstakaan kirjoitella kun ei ihan ajankohtaista ole tuo yritys..

Lämmintä kesää toivotellen kaikille!

4/80 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. tietääkö kukaan voiko puikkoina saatu lääkekuuri siirtää menkkoja? pah, mä täällä niitä oottelen ja mitään ei tapahdu. Torstaina oli ekat ja tähän mennessä ainoat kovat menkkakivut ja sen jälkeen vain nippaillu mahaa. Turhauttaa..

Nii ja en ole testaillut, odotan vain menkkoja.

kp 31/28

Vierailija
5/80 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mymoosa: riippuu varmaan lääkkeistä, mutta en kyllä heti uskois, että voi siirtää. Olisko ovis voinu olla myöhässä tällä kertaa? Tai sit se mieluisin vaihtoehto...eipä se kai selviä, ku testaamalla.. =)

2poj@näiti: kyllä tuo alhainen testosteronitaso varmaankin vaikuttaa miehen hedelmällisyyteen. Mahtaako edes lääkkeillä ehtiä parantua sun seuraavien kahden kierron aikana. Tekö sitten lopetatte yrittämisen? Onpa harmi, ettei tullut aiemmin esille tuo. Tsemppiä teille kovasti!

lemminkäinen: kirjottele vaan meidän iloksi tänne ihan vapaasti. Jos vaikka saatas kunnon vauvakuume suhun tartutettua :)

Täällä on viimeinen clomi napattu tänä aamuna. Ovista odotellessa menee tämä viikko. Kunpa tulisi ajoissa, koska viikonloppuna meille tulee yövieraita pe-ma ajaksi. Hieman hankaloittaa touhuja, jos ovis on vasta silloin. Nuo kaksi muksua kun nukkuu meillä meidän makkarissa vielä. No eiköhän sitä jotain keksitä. =)

Ihanaa säätä pitää. Aurinkoisia päiviä teillekin kaikille!

Koralli kp 7/25-28 yk6

Vierailija
6/80 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä se mulle kelpaa;)

Olin jo ihan varma tädin tulosta huomenna mutta nyt taas ei tunnu yhtään siltä...tai sitten kierto on jostain syystä pidentynyt...tai sitten täti tulee mitään varoittamatta, kaikki vaihtoehdot mahdollisia eli piina jatkuu!

Sulla on kinkkinen tilanne Koralli! Mitäs jos lämmitätte vaikka saunan ja puuhailette miehen kanssa siellä salaa;) Vieraat käy sitten keskenään saunassa. Toivotaan että clomit tuo tulosta!

2poj@näiti, oli yllätys tosiaan toi sun kommentti. Aiotteko lopettaa kokonaan vai saako vauva tulla jos on tullakseen? Toivotaan onnea teillekin!

Mä täällä jännään vielä pari päivää...sitten pitäis olla jo viisaampi! T.Wilpuri kp26/27

7/80 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on flagyl merkkisiä.. Kai se on vaan jossain vaiheessa koetettava rohkaistua testaamaan.

Varmaan toi kierto nyt muuten sekaisin, kun en ole teroja ottanut viime kierrossa. Kun en tosiaan sitä ovista onnistunut bongaa..

Kyllä ei tosin kateeksi käy niitä jotka tällä helteellä raskaana ovat ;)

kp 31/28

Vierailija
8/80 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille kuumeilijoille! Joka päivä olette mielessä ja yritän lukea teidän viestejä mahdollisimman usein :) Itse olin kursseilla koko viikonlopun, joten nyt vasta pääsin tänne kirjoittelemaan...

mymoosa: pidetään peukkuja paremmasta vaihtoehdosta! Toivottavasti pääset pian testailemaan! Koralli73: sauna on erittäin hyvä paikka, jos haluatte rauhassa puuhailla kun on vieraita tai lapset nukkuu! Se on hyväksi havaittu ja usein testattu :) Itse olemme lähdössä huomenna viikoksi pohjoiseen lomalle ystäväperheen kanssa. Ovispäivät saattuu ensi viikolle :) Yritän siellä sit aamuisin tikutella ja metsästää ovisviivoja :) Odotan raskautta niiiiin paljon, pitäkää peukkuja että saan havaintoja ovulaatiosta.

Tsemppiä kaikille ja erityisesti 2poj@an äitille: lippu korkealle!!

Toivotaan hurjasti plussatuulia tälle kuulle!!!!

Peppiliina kp 11 30/33

Vierailija
9/80 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kommentoida tuosta kun aikaisemmin mietin, että yritetään vain pari kiertoa enää, mutta nyt tuli tosiaan vähän mutkia matkaan... Jos nyt kuitenkin vuoden loppuun yritettäisi (vaikka kohta on jo 3 vuotta tätä kolmatta yritetty, sen takia tämä alkaa tuntua jo epätoivoiselta), tänään juuri mietin asiaa. Koska ei tuo miehen testoteroonitaso nyt varmaan ihan heti korjaannu. Lääkäri ehdotti kyllä jotain hormoonilappuja, mutta mies ei ole vielä uudestaan käynyt lääkärillä. Voiko sinkillä, seleenillä ja kromilla saada testeronitason nuosemaan? Niitä siis aihakin käytetään joissakin lapsettomuushoidoissa siittiöitä parantamaan. Mutta ei tietenkään lääkkeitä korvaa.

Ja omat hormoonitkin ilmesesti ovat ihan sekaisin .. Edellinen kierto oli vain 25 tai 26 päivää mitä se ei koskaan ole minulla ollut. Munis ei kenties puhjennut? Vai alkaako vaihdevuodet jo kenties lähentyä vaikka olen 36-vuotias..?? Endon laparoskopiasta on nyt 6kk aikaa ja hormoonit ovat alkaneet siis sekoilemaan. Ääh, ajatukset ovat hieman sekaisin tästä kaikesta ja tästä helteestä nyt tällä hetkellä. :/ Tuli tässä vaan mieleen, että Kättäriltä sanottiin lapan jälkeen, että kannattaisi yrittää kesään asti. Siihenkä mennessä olisi pitänyt (periaatteessa) tärpätä??

Vai oiko se jokin suositus?

No, loppuviikon aikana mietin, että pitäisikö koittaa vyöhyketerapiaa tai homeopatiaa (olen saanut joskus homeopaattisia lääkkeitä migreeniin). Joten olen tässä etsinyt tietoa kumpaisestakin. Mutta jompaan kumpaan yritän tässä mennä niin pian kun on mahdollista. Kyllä minua sen verran jo kypsyttää tämä oma tilanne. :(

Pahoittelen omanapaisuuttani.

Kp 3/25-27

Vierailija
10/80 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jännittää niin paljon, että pakko kirjotella...mitään oireita ei ole ilmaantunut mutta alavatsassa on pieni paineen tunne, jonka muistan edellisistä raskauksista...tai sitten kuvittelen sen tunteen! Faktaa on se, että tädin piti tulla toissapäivänä...herättää toiveita...ja huomenna ajattelin uskaltaa testata!

Mymoosa, jokos olet testaillut?

2poj@näiti, on teillä ollut vaikeuksia kerrakseen! Tuskin sulla vaihevuodet kuitenkaan on alkamassa mutta onhan toi endometrioosi ihan hankala tilanne kuitenkin. Pidetään peukkuja teille kovasti! Mä jään jännittämään...T.Wilpuri 29/27

11/80 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mymoosa on testannut ja negaa näytti, kuten odotinkin. Pientä menkkakipuilua on mutta missä on menkat?

En nyt ois kaivannut mitään superkiertoa kun muuten on kierto palautunut niin hyvin pilsujen jälkeen.

Ehkä mä kuitenkin vielä maanantaina testaan ja sitten varmasti jo uskaltaa terot aloittaa, että saan menkat tulemaan.

kp vissiin 34/28

Vierailija
12/80 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä pohjoisesta! Hiljaista on todellakin täällä pinossa, joten nyt kuumeilijat kirjoittelemaan!

Aurinko on paistanut lämpimästi ja hyttyset ovat tulleet läheisiksi. Ollaan yritetty ottaa hyvin rennosti..

Olen tikuttanut ovista nyt 2 aamuna, mutta en ole saanut kuin hyvin haalean viivan :( Huomenna olis kp 15/30-33, joten saa nähdä miltä aamulla näyttää :) Toiveet ovat korkealla. Olen huomannut, että olen paljon rauhallisempi, suvaitsevaisempi, rennompi ja ehkä iloisempi, kun tiedän että meillä on miehen kanssa oma salainen projekti :) Onko muilla samanlaisia fiiliksiä?

Tämä on oikeasti todella jännittävää aikaa.

2poj@näiti: on tietysti todella rankkaa ja mieli välillä maassa, jos joutuu käymään läpi vaikeita asioita, kun pettyy uudelleen ja uudelleen. Yrittäkää ihmeessä niin pitkään kun hyvältä tuntuu, joskus tauko voi olla paikallaan! Tsemppiä teille!!

Kirjoittelen taas kuinka oviksen bongailussa käy :))

Vierailija
13/80 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lupaavalta!! Toivotaan, että huomenna plussaat!! Laita heti viestiä, kun tiedät vastauksen.. Peukut ja varpaat ovat pystyssä :)

Plussatuulia toivottaan tähän pinoon!!

Vierailija
14/80 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon tsempeistänne! :) Ne tuovat kovasti lohtua tähän tilanteeseen ja auttaa jaksamaan eteenpäin. :)

Soitin tänään sitten homeopaatille. Ajattelin koittaa ensin sitä (tulee halvemmaksikin kun vyöhyketerapia). Minun harmikseni tulee työmatkalta vasta ensi viikolla, mutta soittaa minulle päin viikon puolivälissä. Joten jospa tämä "solmu" tästä vähitellen alkaisi aukeamaan. :)

Ja mies syö nyt vitamiineja (sinkki, seleeni, kromi, e-vitamiini) ja L-arginiinia (lisää siittiöiden määrää, piristää ja poistaa myös nestettä). Nuohan ei mitään lääkkeitä ole, mutta koitetaan ensin noilla.

Aurinkoista viikonloppua! :)

kp 6/25-27

Vierailija
15/80 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli TÄTI!!!!!!!!!!!Nyt sitten ottaa lievästi pattiin...heti, kun vähän innostuu niin palautuu kyllä samantien maan pinnalle. Juu, täti tuli tänä aamuna kp30/27, joten säästyipähän se ainoa raskaustesti! Mulla on viimeisen vuoden ajan ollut kierto 27-28, joten olin jo toiveikas...

No, huomenna ois yhdet juhlat tiedossa niin siinä mielessä täti tuli hyvään aikaan, että nyt voin hyvällä omalla tunnolla ottaa pari lasia punaviiniä! Ja sen aioin kyllä tehdäkin;) Ei muuta kuin seuraavaa ovista odottelemaan...toivotaan nyt, että edes jollain tärppää!T.Wilpuri kp1/27-30

Vierailija
16/80 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädistä Wilpuri.

Negapahoittelut Mymoosalle.

2poj@näiti: toivottavasti vitamiinit auttavat miestäsi ja toivottavasti sinulle on apua homeapatiasta. Mä oon muuten lukenu, että clomifenia määrätään myös miehille nimenomaan parantamaan simppojen laatua tai määrää, vai kumpaakin. Mut en tiedä sit olisko niistä teille apua, kunhan nyt tuli mieleen tuo ku ite oon popsinu noita clomeja nyt.

Tänne tuli ovisplussa tänään iltapäivällä, joten illaksi on luvassa treffit miehen kanssa. Sopii hyvin, että tuli plussa nyt jo, kun viikonlopuksi on tulossa yövieraita, niin eipä tarvii miettiä mitään karkureissua sit miehen kanssa. ;)

Plussatuulia kaikille!

T. Koralli kp 11/25-30 yk6

Vierailija
17/80 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädistä ja negasta.

Toivottavasti kahdenpoj@näiti löytää avun,todella harmi, ettei asia selvinnyt aiemmin.

Omaan napaan.Alettiin tekemään taloon pikkuremppaa ja löydettiin sitten vähän isompaakin rempan tarvetta. Edellinen asukas on taloa laittanut vähän miten sattuu ja siitä on aika ikavät seuraukset. Nyt vaan mies on sitä mieltä,ettei tilanteeseen raskaus ja vauva sovi. Ymmärrän miestä ja tiedän sen olevan kaikin puolin järkevä ratkaisu,mutta...salassa toivon,että olisinkin jo raskaana. Pian sen saa tietää kp25/28-30. Selviä raskausoireita ei kyllä ole,joten taitaa vauvahaaveet jäädä tällä erää täyttymättä.

Vierailija
18/80 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki taitavat nauttia helteistä:) Mahtavat lomakelit kyllä olleetkin..

Kovasti tsemppiä 2poj@näidille!!!

Ja pahoittelut kaikille, joita täti on tullut kiusaamaan!

Nyt pitäis vähä alkaa siivoilemaan, kun tulee huomenna lomavieraita. Ei kyl yhtään innostais tällä helteellä...siis siivous!

Vierailija
19/80 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy minun vaan avautua taas,kun kellekkään muulle ei voi asiasta puhua(mies ainoa,joka tietää raskauden mahdollisuudesta ja aikaisemmin mainitsemastani syystä johtuen mahd. plussa ei häneltä heti onnellista vastaanottoa saisi). Eilen väitin,ettei raskausoireita ole,mutta aamulla lensi laatta hampaita pestessä ja nännit ovat tulleet helliksi. Huvikseni mittasin lämmön ja se oli hieman koholla 36,9,voihan se johtua muustakin,mutta...Testit tulivat tänään postilaatikkoon,mutta alkuviikosta varmaan vasta kannatta testata,ellei tätiä näy sitä ennen. Hullua toivoa tähän tilanteeseen lasta,mutta kun tunteet eivät taaskaan kuuntele järjen ääntä.

Vierailija
20/80 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ookaan viel heinäkuussa kirjoittanu, vaikka niin luulin, mut onhan tässä vielä aikaa :)

Mulla pitäs ens viikolla (kai?) alkaa menkat, mut kun en oo laskenu päiviä, niin en oo varma, mut toivottavasti ei tulis kuitenkaan yhtä pitkää kiertoo kun viime kierto oli :/

Me lähetään huomenna mökille, ihan tähän lähelle, joten mä en pääse viikkoon lukeen teidän juttuja, mut toivottelen kaikille kovasti plussatuulia!!!

Ja samaan hengen vetoon harmitukset kaikille tädin yllättäneille :(

Otra, sun tilantees kyllä kuulostaa mielenkiintoiselle, ja toivottavasti plussa pamahtaisi testiin :)

2poj@näitille kovasti voimia ja toivottavasti teille kuitenkin tulis se plussa, ja toivottavasti olis hyötyä noista vitamiineista :) Mä olen puhunut siitä vyöhyketerapiasta, mun ystäväni opiskelee sitä, niin lupauduin hälle "hoitoihin" ;) Mut syksyllä vasta, nyt haluun nauttia tästä kesästä ja täysillä :)

Koralli, hienoa että plussa tuli ja toivottavasti tulis the plussakin ;)

Mutta joo, mulla on aurinko ja tää helle sulattanut aivot, enkä osaa nyt muuta kellekkään vastailla...

Omaa napaa vielä, tosissaan ton piiitkän kierron jälkeen päätin etten ainakaan tässä kierrossa tikuttele ovista, enkä oo sitä tehnyt. Enkä laske päiviä, joten niistäkään ei oo mitään hajua tällä kertaa... Kattellaan sit ens kiertoo, josko sillonkaan, kun mies aloitti tänään neljän viikon loman, niin ajoittaa toivottavasti ovishetket sen lomalle, ja musta tuntuu niin "hassulta/hölmöltä" tikutella kun mies kotona...

Mut mä menen nyt pakkailemaan tavaroita, jotta olis ees jotain vaatteita lapsosilla mukana huomenissa :)

rumpali kp???/liian paljon yk liian monta ;)