Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maxi Cosin istuimista (tobi)

Vierailija
01.07.2010 |

Meillä harkinnassa nyt tuo toby, kokemuksia? Ja ei, en kaipaa mielipiteitä kasvot menosuuntaan-istuimista, vaan ihan kokemuksia käytössä! Samoin tuo kääntyvä axiss kiinnostaa.

Mutta sitten ihan yleisesti, millaiset kankaat maxi cosin istuimissa on? Ovatko laadukkaat, eiväy kulu? Hiostaako? (mikä idea on kesäpäälisellä?) Onko helppo pitää puhtaana?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhhuu! Joko paikalla olisi joku, kenellä olisi kokemusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä en osaa tuosta Tobista sanoa, mutta meillä on Mobi, mikä on muuten täysin sama, mutta selkä menosuuntaan. Lapselle se on mukava istua, tai ainakin meiän tyttö viihtyy, ja selkänojan saa säädettyä jos tulee uni. Mä oon tyytyväinen myös siihen kankaaseen, siis saa pyyhittyä puhtaaksi eikä tuntuisi hiostavan. Maxi-Cosihan on merkki, joka pärjää parhaiten esim. Autoliiton testeissä, eli senkin puolesta voin suositella.

Vierailija
4/6 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia? MItas maa sanoisin.... tosi helppo asentaa ja pysyy napakasti ainakin meidan VOlvon nahkapenkeilla kiinni. "Rakastan" niita "ylospomppaavia" hihnoja, lapsi itse saa helposti kadet hihnojen alle eika aitikaan saa hermoromahdusta kun yrittaa kaivaa niita selan takaa (minne ne ei siis mene)

Meilla on toistaiseksi ollut puhtaana, asutaan tropiikissa, joten hiki lentaa, jos olisin ollut "fiskumpi" olisin ehka hankkinut sen kesapaallisen. Yritin pesta sita paatuen paallista, mutta en saanut enaa hikijalkia pois.

Tobissa on myos siis se ylimaarainen paatuki, ehka mukavampi lapselle. Ja, istuinta saa kallistettua pikkasen nukkuma-asentoon, sekin on hyva juttu.

Mulla ei ole huonoa sanomista....

Vierailija
5/6 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käyttökokemusta vain puolen vuoden ajalta. Lapsi on todella tykännyt istua siinä, silloin harvoin, kun autolla ollaan jouduttu ajamaan. Tänä puolen vuoden aikana lapsi on istunut autossa ehkä noin 15 kertaa.

Kun meillä oli vielä käytössä Maxi Cosi Cabriofix, automatkat oli yhtä huutoa. Nyt lapsi viihtyy autossa kun näkee ulos.

Meidän turvaistuin on vielä ihan kuin uusi.

Vierailija
6/6 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuta