Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PARAS JENGI/HEINÄKUU

01.07.2010 |

Eli tänne kaikki tuolla kuumeilupuolella ketjussa PIKKU2 kirjoitelleet :-) Jatketaan juttelua tällä puolella!

Jonttu82

LA 15.11/ tyttö 02/08

Inkku82

LA 29.11/ tyttö 05/07

virva

LA 29.11/ tyttö 10/09/ Ikä27/ Helsinki

Timantti76

LA 10.12/ poika 06/09

Sabriina

LA 12.12/ poika 10/08/ Ikä27/ Espoo

amandak

LA 15.12/ poika 12/08/ Ikä24/ Turku

Mindy81

LA 16.12/ poika 04/06/ Ikä29/ Itä-Suomi

ninnininnuli

LA 23.12/ poika 05/08/ Ikä24/ Satakunta

LilleLobster

LA 30.12/ tyttö 09/04/ Ikä23/ Lahti

Chili

LA 10.1/ poika 05/09/ Ikä 23/ Helsinki

mammamuori

LA 2.2/ poika 6/07/ Etelä-Suomi

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh , täällä on kuuma...

koko päivänä en ole jaksanut tehsä juurikaan mitään, mutta ehkäpä se on näin lomalla sallittuakin. itse en ole mikään "viikko tolkula hellettä, jee-tyyppi" pidän kyllä että on lämmintä mut 24 astetta riitäisi. viikkoon en ole saanut nukutuksi, muuten kyllä olo ok , helle siis vaivaa. raskausoireista: rinnat tosi tosi kipeet ja alavatsaa vihloo välillä niinkuin eskoisestakin kun kohtu kasvoi:)

nyt täytyy mennä kun poika tekee jotain typeryyttä.

t. mammamuori

Vierailija
22/62 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko helpottavaa viipottaa vähissä vaatteissa,kun tuntuu että kaikki kiristää... Muuten en kuumuudesta liiemmin nauti. Meillä on onneksi aika viileää nukkua, kun on kaksi pöytätuuletinta makuuhuoneessa :)

Huomasin muuten nyt loppuviikosta että vintiön potkut tuntuu vatsan läpi kun laittaa kämmenen alavatsalle. Tai enempi ne on muljahduksia eikä potkuja, mutta kumminkin.

Hieman naureskelin eilen muistilleni kun lueskelin vanhaa raskauspäiväkirjaani. Aika oli kullannut muistot, mutta oikeasti olin ollut ihan raato 20.viikolta lähtien :D Siis supistuksia, sf-mitta yläkäyrällä, liitoskipuja ja vaikka mitä. Jotenkin sitä vaan muisteli että "vasta loppumetreillä" oli vaivoja...

Mindy 17+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ninnininnulin mainitsemaan tyttöjen ylistämiseen minäkin.. Olipa jotenkin outoa. Oltiin lauantaina niissä häissä (joissa poika oksensi oikein urakalla pitkin pöytää...) ja juteltiin jonkun miehen nuoruuskaverin kanssa, eivät siis enää ole tekemisissä. Esiteltiin meidän poikaa ja tää nuoruuskaveri totes, että jaa teille on toinenkin tulossa. Että jospa se olis tyttö kun tytöt tuovat niin paljon elämää mukanaan jne.. Olin aika hämmentynyt. Siis että meillä nyt on tämä poika tässä ja nää vaan höliset niistä ihanista tytöistä! Rupes ihan säälittään kaikki poikalapset, jos joutuvat tämmösten ennakkoluulojen ja -asenteiden kanssa elämään.

Huomasin senkin, että naiset eivät kehdanneet puhua mun mahasta mitään, mut miehet reippaasti totesivat, et taidat olla raskaana.

Mammamuori, en määkään välitä kovin kuumasta, eihän silloin jaksa tehdä mitään! Enkä voi oikeen auringossa makoilla, kun nahka palaa. Yöt menee vähän vaihdellen, kuuma on vaikka kaikki verhot on yötä päivää kiinni ja ikkunat yöt auki.

Poika sairastaa nyt elämänsä toista kertaa, nyt sit sitä vatsatautia. Taitaa olla (tai ainakin toivon niin) jo paremmalla puolella. Itekin kävin oksentamassa la-su yönä, oli niin ällöä!

Hauskaa Mindy, kun oot aikaisemmin oikeen kirjoittanut raskauspäiväkirjaa :). Varmaan kiva lueskella niitä.

Mulla on supistelut lisääntyneet ja pienikin hommastelu aiheuttaa supistuksia. Kauppamatkoilla, siis tolla 500 metrin pätkällä, pitää pysähtyä 2-3 kertaa lepäämään ja vauhti on kuin etanalla. Tästä se raskaus alkaa ihan tosissaan :).

Näin unta viime yönä, et tunsin käteeni vauvan liikkeet. Oon taas niitä hermoillut, kun ehkä kerran päivässä tunnen liikettä. Tai joinain päivinä enemmän, mut viikonloppu oli hiljainen. En kyllä ehtinyt rauhoittumaan ollenkaan niiden häiden ja pojan vatsataudin takia, isäänsä ei kelpuuttanut hoitajaksi, joten mulla oli selkä niiin kipeä illalla kaikesta kantamisesta.

Mun piti kyllä enemmänkin kommentoida teidän juttuja, mut enhän mä nyt enää niitä muista.. Ja kai se on niin, että se oma napa on lähinnä :)

Ihanaa kesäviikkoa kaikille!

Timantti 18+3

Vierailija
24/62 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui viimeksi ihan onnitella Jonttua hyvin menneestä ultrasta. Meillä ois siis huomenna aamulla ja JÄNNITTÄÄ :-) Yks ilta miehelle valitin, että mitä jos masussa ei olekaan kaikki hyvin. Siinä samassa tuli oikein mojova potku kuin rauhottaakseen taas mieltä :-)

Onhan se Virva jo aika ihanaa kun tyttö on niin iso, että kaikki reissaaminen on suorastaan nautinnollista verrattuna edellisiin vuosiin. Tyttö on vasta viime aikoina alkanut viihtyä autossa, tosin aina sillon tällön tulee pahoinvointia :-( Myös minä näin liikkeet eilen ekaa kertaa mahan päältä :-)

Mä oon myös kirjottanut raskauspäiväkirjaa sekä edellisessä, että tässä raskaudessa. Mua niin otti päähän kun mun oma äiti ei muista mitään mistän raskauksistaan ja ajattelin että on lapsille sitten mustaa valkosella, että miten raskausaika meni. Ja jo nyt on kiva lueskella edellistä kirjaa, liitin siihen vielä mahakuvia ja synnytyskertomuksenkin :-) Muisti kun on ainakin mulla ihan surkea.

Nyt vähän ruokaa ja sitten olis vielä neuvola tänään, kiva saada pitkästä aikaa jotain arvoja tietää.

Inkku 20+0, huih!

Vierailija
25/62 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille pitkästä aikaa! En ole jaksanut enkä ehtinyt viime aikoina kirjoitella, mutta täällä ollaan edelleen :)

Nyt vihdoinkin on parempi, tosi pitkään oli pahoinvointia ja ihan mahdoton väsymys, siis ihan hullua. Onneksi en sentään viime aikoina enää oksentanut, mutta olo oli aika karsea kuitenkin. Onneksi mies on ollut lomalla niin olen saanut levätäkin, välillä olisin voinut kyllä nukkua koko päivän. Onneksi sentään liikkeitä tuntuu joka päivä, se rauhoittaa mieltä ja auttaa jaksamaan :) Ja tänään oli toka neuvolakäynti, niin sai kuulla sydänäänet :) Kaikki arvot oli hyvät, paitsi sitten se sf-mitta... Ei kuulemma oikeastaan pitäisi mitata sitä vielä ennen rv 22, mutta multa nyt mittasi kuitenkin. Ja mittahan huiteli yläilmoissa koooorkealla yläkäyrän yläpuolella... Terkka ihan kysyi, että olenko varma, että siellä on vain yksi. On kyllä ultrattu jo kolme kertaa, ja vain yksi siellä aina on näkynyt... Että saa nähdä, miten ihmeen iso tästä mahasta vielä tulee. Katsoin vanhasta neuvolakortista, että sama sf-mitta kuin nyt oli viimeksi viikolla 22! huhhuh.

Yritän ens kerralla kommentoida enemmän, nyt pitää taas käydä juomassa...

Hyviä vointeja kaikille!

Sabriina ja rv 18+2

Vierailija
26/62 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten toinen ultra takana...joudutaan vielä kontrolliin kuukauden päästä :-/ Sydämestä löytyi ns. golfpalloja. Mitään muuta erikoista ei onneksi löytynyt, tosin kätilö tutkaili sydäntä muutenkin erittäin kauan. Sanoi, ettei ne golfpallot merkitse yleensä yhtään mitään ja häviää ajan kanssa. Ja ettei niiden takia edes tarvitsisi mitään kontrolliaikaa, mutta hyvä hos kuitenkin tulisitte lääkärille! En sitten tiedä mitä tostakin täytyisi ajatella. Vähän jäi omituinen olo :-/

Mutta kaikki oli siis muuten hyvin ja oli oikean kokoinen ja kauhea meno päällä :-) Istukka oli takaseinässä, joten se selittää sen että tunnen liikkeet niin voimakkaasti. Niin ja saatiin hyvin, hyvin varovainen tyttöveikkaus. Oli jalat niin koukussa pyllyn alla, että oli vaikea nähdä. Eli en vielä ala myymään tytön vaatteita pois ;-)

Ei muuta tällä erää, nyt vaan odotellaan ja toivotaan että lääkäri ei löydä mitään poikkeavaa! Nyt on pakko lähteä uimaan...

Vierailija
27/62 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon ymmärtänyt, että ne golfpallot on tosi yleisiä ja vaan jotain kalkkikertymiä jotka melkeen poikkeuksetta lähtee itte pois. Tiedän että se on helpommin sanottu taas, mutta koita olla murehtimatta ja ota se lääkäriaika ihan vaan semmosena tarkistuskäyntinä, niinkuin vaikka toi jälkitarkastus synnytyksen jälkeen. :) Ihana, että kaikki oli muuten hienosti, jännätään nyt vielä se sukupuoli. :) Meinaatko käydä jossain lisäultrassa?

virva

Vierailija
28/62 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mun pahoinvointi tosiaan loppui sillon viime viikonloppuna!! IHANAA!! Ei oksentelua enää.. HArmi vaan, nyt täytyy alkaa si tekee taas iltavuorojaki.. Mutta nää helteet, huh huh.. Viime yönä oli niin kuuma, tähä asti meil on ollu iha siedettävä ilmasto sisällä.. Nyt on vähä synkkää, josko alkais ukkostaa, tekis hyvää..

Kivoja kuulumisia kaikilla ja Inkku mä oon kans ymmärtäny et ne golfpallojutut on tosi yleisiä, yhellä kaverilla oli kans mut ilmeisesti nyt asia on unohtunu kun ei oo enää niistä puhunu ja sillä laskettu aika iha kohta onki..

Mua harmittaa kun en vieläkä oikei tunne mitää liikkeitä ja esikoisesta olin jo tuntenu yli viikon.. höh.. Tulee väkisin sellanen olo et jos ei olekaa kaikki hyvi ja kun se pahoinvointiki sillai seinää loppu.. Toisaalta, vatsa kasvaa kyllä..

Poika pissasi lattialle, hmph, siivoon.. Palataas! Ja ultraan menijöille peukkuja!

ninnininnuli 16+6

Vierailija
29/62 |
15.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi apua, kauhistuin kun kävin vaa'alla, tänään 17+0 ja painoo tullu jo yli 2,5kg.. Musta se on iha aika paljo ottaen huomioon et oon kuitenkin oksennellukki iha sairaasti.. Esikoisesta oli tässä vaiheessa vasta tullu 1,5kg ja olin sillo aika laiheliini, mut pelkään et sitä painoo tulee yhtä paljon ku ekaa odottaessa.. :/ ja alkanu ahdistaa se maha mikä jää taas piitkäks aikaa, jos enää ikinä häviää.. Huokaus, tällänen päivä tänään..

ninnininnuli 17+0

Vierailija
30/62 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on se kuuma! Mullakin nousi kilon paino tässä kuumassa, kerään jotenkin nestettä. Hikoilenkin kyllä ihan kamalasti, mutta silti on sormet turvonneet. Jos tosta on reilu kilo nestettä ni eihän toi oo nousu eikä mikään!

Mulla ei oo ekaan neuvolaan verrattuna tullut vielä painoa lainkaan, paitsi nyt parissa päivässä nousi kilon. Mutta se ei tosiaan voi olla kuin nestettä. Silloin ennen ekaa neuvolaa nousi mun mielestä 1,5kg, mut siinä on sitten pysytty. Sekin on varmaan joku hormonaalinen nousu, koska viimeraskaudessakin paino hypähti heti pari kiloa ja sitten pysyi aloillaan, enkä mitenkään erilailla syönyt.

Nyt oon elänyt lähinnä kivennäisvedellä ja jäätelöllä. :D

virva 20+4 taitaa olla..

Vierailija
31/62 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskotaan virva, nestettä vaan ;) mä näin unta et vauva potki kamalasti ja jalat näky vatsan läpi, sit heräsin ja mikä pettymys, unta vaan! Enkä si saanu unta ku odottelin josko jotai tuntus, ei mitään.. :( Joskus harvoin jotai muljahduksia tuntuu mut en si tiä mistä ne tulee.. Mutta kun esikoinen mylläs jo kamalasti tässä vaiheessa.. HÖH! Ei toi maltti oo iha mun vahvimpia puolia..

oon siivonnu koko aamun, hiki vaa virtaa.. Plääh.. Miks aina vapaapäivät menee siivoomiseen vaikka kuinka olis tarkotus tehä jotai mukavaa...

Ninnininnuli 17+1

Vierailija
32/62 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kirjoitin teille terävänä, kunnes tuli sähköverkon huoltokatkos tunniksi, en ollenkaan muistanut ja kyllä harmitti!

Inkulle tsemppiä odottaessanne tulevaa ultraa! Onneksi muuten vauvalla näytti olevan asiat kohdallaan. Minä en oo ikinä kuullutkaan mistään golfpalloista??

Ninnininnuli, koita olla stressaamatta painonnoususta, loppujen lopuksi puoltoista kiloa on tosi vähän :). Mulla oli keskiviikon neuvolaan mennessä ehtinyt kertyä 1,8 kg ja olin niin tyytyväinen. Esikoiselta painoa kertyi 21 kg ja toivon että nyt jäis vaikka alle 20 kg:n :DDD. Mä en ainakaan tälle kilojen kertymiselle voi juuri mitään, herkkuja syön vähemmän kuin tavallisesti, mutta liikkuminen on etanamallia alkaneiden supistelujen takia.

Rasittaa, kun sataa vaan.. Pitäis päästä ulos, ettei olis niin veltto olo. Jos nyt kävisin edes pupuset syöttämässä.

Timantti 19+0

Vierailija
33/62 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh mikä turvotus pohkeissa, vaakaan en edes kehtaa mennä katsomaan monta kiloa nestettä olen kerännyt... Jos ketään lohduttaa, niin mulla oli painoa tullut lisää 4kg viikkoon 15 mennessä. Esikoisesta tuli 24kg jotka kyllä alle vuodessa häipyivät, mutta vähempikin painonnousu riittäisi! Liikkuminen on aika minimissä nyt helteen takia, samoin syöminen, mutta alussa söin kyllä koko ajan jotain välttääkseni huonon olon ja se varmaan vaa'assa näkyikin.

Täällä taisi ollakin puhetta äitiyspakkauksesta aiemmin? Itse en vielä ole päättänyt että otanko vai en, vaikka tuntuisi jotenkin "tärkeältä" ottaa joka lapselle oma. Esikoisella oli (tai on edelleen tallessa) 2005 pakkaus, jossa oli epäkäytännöllisiä nauhoilla kinnitettäviä kietaisupaitoja, ne jäi käyttämättä kun oli vauvanhoitokin niin uusi juttu. Ehkä nyt on käytännöllisempiä vaatteita paketissa.

Jahas, mutta nyt taidan sulkea koneen, ukkonen jyrisee sen verran kovaa.

Mindy 18+1

Vierailija
34/62 |
16.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä mä skitsoon tosta painon noususta ja syön suklaavanukasta!! Niin ja tulin just pizzalta!! Että sellanen herkkupäivä.. Mut ekaa kertaa maistuu nyt makee ku oksentelu on lakannu (paitsi eilen oksensin sit illalla kerran mut eihän sitä enää viitti laskea..), mikä ei tietty oo hyvä asia..

Oli tänään kaveri käymässä joka ekaa oottaa ja laskettu tammikuun alussa, vitsi se oli ihan laiha viä ja paino oli vaan laskenu.. *kade* Kai mä sen takia skitsoilen tosta painosta kun esikoisesta tuli se melkein 30kg ja kesti 1,5vuotta että olin lähes samoissa mitoissa.. Olis vaan kiva vähä nopeemmin mahtua vanhoihin vaatteisiin..

Kävin tänään ton poitsun kans kaupassa ja muistin kyllä taas miks en sen kans kahdestaan tykkää siä käydä!! Mulla ei ollut mitään auktoriteettia siihen lapseen, se juoksi ku riivattu ympääriinsä ja kun otin sitä kädestä kii niin järkyttävä huuto ja kiljuminen.. Ja sit hedelmätiskillä se alko kuulkaa heittelee omenoita lattialle!! Että mää olin raivona.. Ja minähän ennen lapsia aina sanoin et "mun lapseni ei sitten ikinä huuda ja poraa kaupan lattialla..".. joo eipä!! Hohhoijaa.. Mää en käsitä mistä toi sen tempperamentti ja vilkkaus tulee ku ollaan kuitenkin aika rauhallisia kumpikin vanhempi oltu - ainakin pienenä..

Ihanaa, mies tulee huomenna kotiin ja sit mää sanon itseni irti lapsen hoidosta pariks päiväks!! Kunnes se taas lähtee.. Mietin että olis se rankkaa olla yh.. Onneks on noi porkukat kyl tossa saamanteilla kun oikein kilahtaa..

No mut mä menen taas metsästään liikkeitä kun sain taas purettua sydäntä ;)

Vierailija
35/62 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninnininnuli on saanut miehen kotiin :), pääsitkö tekemään omia juttuja?

Jotkut ne vaan on semmosia, ettei niillä sitä painoa eikä mahaakaan kerry näin raskausaikana. Sitten päivittelevät meitä muita, kun ollaan niin isoja.. Meidän suvussa ollaan kaikki jättiläismäisiä raskausaikana :). Mulla on nyt mun mielestä vähän pienempi maha kuin poikaa odottaessani, mut en tiiä. Miehestä tämä on iso:D. Tosin en mielestäni ollut kovin iso viimeisilläni esikoisestakaan, mutta kun olen jälkikäteen kattonut valokuvia, niin olinhan minä aikamoinen tynnyri :DDDD.

Oon miettinytkin tota, kun ninnininnuli kertoi esimerkin kauppareissusta, et loppuraskaudessa on varmaan aikamoista säätöä ison mahan ja temppuilevan esikon kanssa. Osaa jo nyt rimpuilla tehokkaasti, et miten sitten kun oon vielä 10 kertaa isompi ja kömpelömpi...

Pitäis ruveta puuhailemaan, mutta niin väsyttäis.. Mun on joka iltapäivä pitänyt laittaa pojalle PuuhaPetet pyörimään, että oon saanut ite vartin nukkua. Tajutonta miten voi niin väsyttää! En tykkää oikeen kun pistän toisen telkkaria tuijottamaan, mutta nyt mun on ollut hyväksyttävä itelleni tämmönen rennompi suhtautuminen.

Timantti 19+2

Vierailija
36/62 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistä, koskien sitä meidän ultrakäyntiä. Mäkin oon tietoinen, että ne golfpallot ei yksinään merkkaa yleensä mitään. Mutta sitä jäin vähän ihmettelemäänkin, että miksi kätilö sitten laittoi meidät kontrolliin, jos ei kerran yleensä kuulemma niitä edes tarvitse kontrolloida :-/ Että näkikö se kenties jotain muuta juuri niiden kammioiden toiminnassa? Tai ainakin taisi jäädä epävarmaksi.. No ihan hyvillä mielin täällä ollaan ja odotellaan. Sellanen meno on mahassa, että tuntuu sydän toimivan ja muutkin osat :-D Sukupuolen takia ei enää mennä esim. 4D:hen, mutta jos tuo sydänjuttu jää vielä jotenkin epäselväksi niin olen kyllä valmis siihenkin menemään.

Mulla alkaa huomenna vika viikko lomaa, mies menee jo huomenna töihin. Pitäis varmaan alkaa noita kaappeja käymään läpi pikkuhiljaa. Onneksi ei tarvii kaikkea vauvakamaa alkaa haalimaan. Ei puutu oikeestaan kun koppa vaunuihin.

Mulla on tullut tähän mennessä n. 3 kg. Ihan tarpeeksi kyllä! Mutta mä en ainakaan niille mitään voi, se tulee mitä tulee. Tietty syömisilläkin on vaikutusta, mutta kun oon niin heikko näin raskausaikana. Mikään mahti maailmassa ei voi estää mua syömättä, jos jotain tekee kauheesti mieli.

Nyt taas pää tyhjeni...ninnininnulilla oli ainakin pahoinvointi helpottanut. Hyvä niin :-D

Inkku 20+6

Vierailija
37/62 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sain tosiaan miehen kotiin mut tällä kertaa se per**le toi oksennustaudin tuliaisina, viime reissulta se toi kampylobakteeriripulin!!! Eli siis mulla oli eilen kaksi lasta hoidettavana ku tulin töistä.. Tänään se sitten lähti vaan töihin taas, ihmeellinen kun se ei töistä oo pois vaikka pää irtois.. Mutta kyllä mulla taas kilahti, heti ku mies tulee kotiin niin koko huusholli on mullin mallin.. Esikoinen sitten sano aamulla et "voi vittu sitä isiä taas.." Olin hiuka järkyttyny!! Ehkä sitten joskun on päässy suusta tollanen mut ei kyllä lähiaikoina ja tota v-sanaa ei kyllä meillä mitenkää viljellä et kivasti jää kaikki mieleen.. Huoh.. Eikö kuulosta hyvältä tää mein perhe-elämä!? :D Isi on kotona koska on, äiti on hiilenä ja lapsi kiroilee! Ja pian on toinen lapsi.. huh.. ;) Ei vais, iha hyvillä mielin täällä elellään.. :)

Tungin päälleni äskö 34 kokosen hameen ku tekis mieli laittaa se ens viikonloppuna häihin.. Olin sitte hiuka makkaran näkönen enkä meinannu saada sitä pois päältä, enpä siis laita sitä hametta.. ;)

oon muuten parina päivänä tuntenu pari kertaa pieniä liikkeitä, huh helpotus!! Oon hiuka ihmetelly missä ne viipyy ku toi esikoinen mylläs näillä viikoilla jo aika lailla.. Kyllä se tästä..

ninnininnuli 17+jotain??

Vierailija
38/62 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Ninnininnulille jaksuja oksennustaudin suhteen.

Meillä oli tänään niskapoimu-ultra :) vauva näyttää hyvältä ja kovin vilkasliikkeinen oli,imi peukaloaan ja hikotteli:) vähän jännitin kun on oikeesti ollut niin oireeton olo etttä onko kaikki ok, mutta kaikki siis hyvin:) itse en edelleenkään saa nukuttua kunnolla öitä, helle ja kasvukivut sekä muuten vaan ei uni tule silmään- vaivat. noh, onneksi on vielä ensi viikkokin lomaa jos vaikka tasaantuis ja rauhoittuis tää oleminen kun ultrakin meni hyvin:)

mammamuori 11+6 (ultra 12+3) mutta siis 1.2. pysyy laskettuna aikana

Vierailija
39/62 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että kaikki ultrassa hyvin! :) Toivottavasti alkaa uni maistuun jos vähä ilmat viilenis tai yöt ainaski.. Mä oon nyt taas nukkunu iha hyvin kun ei oo ihan niin hikistä sisällä.. Mietin kuin 1.2. on niin tuttu päivä mut mun siskon tyttö on syntyny 1.2. - varmaan tosi kiinnostavaa ;)

Jahas nyt syömään.. Palataas..

Vierailija
40/62 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea onnistuneesta ultrasta! Niin se alkaa teilläkin olemaan konkreettisempaa tuo vauvan tulo :).

Ninnininnuli, eipä ollut kovin ihania tuliaisia sun miehellä :(, ja jotkut ne tosiaan on niin kummallisia et raahautuvat töihin vaikka pää kainalossa. Ite en kykenis. Vanhustyössä oon kyllä tosi vihanen, jos sinne joku sairaana raahautuu :). Ollaan sit tupella, kun mummut ja työntekijät sairastaa eikä sijaisia saa mistään. Nykyään meillä on onneksi tosi vähän saikkuja, mistä lie johtuu..

Meillä on ollut taas vauvan liikkeiden kanssa hiljaisempaa, ärsyttävää! Iltaisin neuroottista tunnustelua...

Mites Mindyn pohkeiden turvotus :DDDD?

Timantti 19+3