PARAS JENGI/HEINÄKUU
Eli tänne kaikki tuolla kuumeilupuolella ketjussa PIKKU2 kirjoitelleet :-) Jatketaan juttelua tällä puolella!
Jonttu82
LA 15.11/ tyttö 02/08
Inkku82
LA 29.11/ tyttö 05/07
virva
LA 29.11/ tyttö 10/09/ Ikä27/ Helsinki
Timantti76
LA 10.12/ poika 06/09
Sabriina
LA 12.12/ poika 10/08/ Ikä27/ Espoo
amandak
LA 15.12/ poika 12/08/ Ikä24/ Turku
Mindy81
LA 16.12/ poika 04/06/ Ikä29/ Itä-Suomi
ninnininnuli
LA 23.12/ poika 05/08/ Ikä24/ Satakunta
LilleLobster
LA 30.12/ tyttö 09/04/ Ikä23/ Lahti
Chili
LA 10.1/ poika 05/09/ Ikä 23/ Helsinki
mammamuori
LA 2.2/ poika 6/07/ Etelä-Suomi
Kommentit (62)
Timantti, ihania ultrakuulumisia!! Mä niin en jaksais oottaa sitä rakenneultraa.. Niin tolla mun miehellä on kyllä toi päätyö ihan täällä että se ei niinkään ole se mikä vie aikaa (vielä, kunnes tekvät sukupolven vaihdoksen ja alkaa ite kauppiaaks..) mutta tuo ns. sivutyö tai harrastus, miten vaan, on se mikä viä kesällä ulkomaille ja talvikaudella sitten on jonkin verran viikonloppureissuja ja päivitäin niitä reenejä.. Mutta, aikansa kutakin, ja ens kauden tuo pitääkin taukoo niin en oo iha pulassa =)
Ihanaa kun tää masuasukki on vähä enemmän sentää alkanu liikkuu jo! =) Jaahas.. tuolla käskytetään että täytys lähtee viemään isiä varpajaisiin.. plääh.. Menis taxilla.. =)
19+2
Mä jäin kans miettimään tota Radiel-tutkimusta?
Meillä oli aamulla rakenneultra, voi että mä taas niin jännitin! Miehet osaa jotenkin luontevammin suhtautua, ite murehdin etukäteen, et jos joku aivolohko puuttuu tms. Niin moni asia voi mennä vikaan.. Mut kaikki oli juuri niin kuin pitää ja vauva kasvaa keskikäyrällä. Näytti vaan siltä kuin olis täyttänyt koko kohdun :). Maiskutteli lapsivettä ja heilutteli kätösiään. Oli niin suloinen! Ja tulossa on pikkuveli esikoiselle, ihanaa niiiin!
Meillä on mies ollut joka ultrassa mukana, vetäisin kyllä herneet nenään jos ei tulis, mut Ninnininnulin mies tais tehdäkin reissutyötä. Mies haluaa kyllä itekin tulla, kun kokee et sillä tavalla saa konkreettisemman käsityksen tulevasta vauvasta, muuten vaan kattelee kun mun maha kasvaa :). Mut eipä se muuten oikeen muistakaan, et meille on toinen lapsi tulossa, toisaalta en itekään oo koko aikaa kartalla :DD. Mä välillä käsken miestä kysymään, että kysy nyt, että miten mä oon jaksanut.. Vaikka kyllähän mä muistan mainita lonkkavaivat, liitoskivut, supistelut ja potkut... Eilen viimeksi mietin, et miten ihmeessä päästään pojan ja vaunujen kans toppavaatteissa pihalle muutaman kuukauden päästä!Toi meidän eteinen on niin hankala ja ovet aukeaa tietysti ulospäin, niin miten mä mahani kanssa taiteilen..
Virvalla ja ninnininnulilla on nyt hyvä syy syödä salmiakkia, eikös se nosta verenpainetta :)).
Jospa kävisin ulkona patsastelemassa, kun poikakin vielä nukkuu. Eilen rupesin raivaamaan noita nokkosia ja vattuja, niin löysin kolmen vuoden asumisen jälkeen valkoisen herukkapensaan :D!
Timantti 21+0, joka on niiiiin onnellinen!