Voi %&%///%# mikä Huutismyyjä. Nyt kärvähti kyllä käämit. Ov
Oltiin kahden viikon lomalla (ihan vaan kotimaassa yhdessä mökillä) ja tein edellisenä päivänä ennen lähtöä kolme huutoa yhden myyjän kohteisiin.
Myyjäpä oli sitten sulkenut kohteet seuraavana päivänä JA LAITTANUT POSTIIN ENNEN MAKSUANI/YHTEYDENOTTOA!
Myyjä laittoi sitten viikkoa myöhemmin tekstarin, missä tivasi maksun perään. Vastasin, etten tiedä mistään mitään ja olen juuri nyt lomalla täällä perähikiällä. Ja lupasin maksaa, kun tulen kotiin (=ei nettiä tai pankkitunnuksia mukana).
Tuopa ei sopinut Arvon Rouvalle/Neidille, joten lupasin soittaa meidän postiin ja pyytämään heitä lähettämään maksikirjeen takaisin myyjälle.
Tuttu postitäti lupasi lähettää kirjeen takaisin myyjälle asiakaspalautuksena.
Noh, kirje on lähtenyt takaisin myyjälle viime tiistaina ja vielä tänäänkään kirje ei kuulemma ole tullut perille.. Ja nyt myyjä uhkailee poliisilla.. Myyjä on kuulemma soittanut johonkin hornan kuuseen ja siellä on selvitetty kirjeen "kohtaloa" koko päivä ja kirje on kuulemma luovutettu mulle, niin se kone väittää!
Mutta en kyllä usko tuohon, uskon meidän tuttua postitätiä.
Mitäs tässä nyt sitten pitäisi tehdä? Kärsiä "tappio" ja maksaa tuotteet, joita en ole edes saanut, saatikka nähnyt? Vai antaa myyjän tehdä se rikosilmo? Kun ei sitä huvittaisi ns. turhaan maksaa tyhjästä. Ja tuskinpa se myyjä sitten suostuu korvaamaan summaa, jos/kun kirje "löytyykin".
Ajattelinkin heti huomenna marssia postiin tekemään katoamisilmoituksen tuosta kirjeestä, eiköhän se sitten löydy. Ihme ettei myyjä tehnyt sitä heti vaan heti alkoi syyttely ja haukkuminen. Ja kävin torstaina meidän lähipostissa ja se täti vastasi, että kirje on lähetetty takaisin, niin kuin he lupasivat.
Kommentit (24)
Kappas, kun en omista kristallipalloa tahi ennustajanlahjoja! Kohteiden olisi pitänyt sulkeutua PÄIVÄÄ ENNEN kuin oltaisiin tultu kotiin. Mistä hitosta mä voin tietää, jos joku myyjä aikoo sulkea kohteita miten sattuu?
ylipäätään lähetti jotain joskus!
Jos sulla ei ole sitä maksikirjeen saapumisilmoitusta, niin sitten pyydä myyjää todistamaan, että ylipäätään postitti yhtään mitään. Ei varmasti onnistu maksikirjeen kanssa, koska lähettäjä ei saa siitä lähetystodistusta. Myyjä on silloin "aseeton" ja "hampaaton".
Maksikirjeen ilmoituslappusen heitin vahingossa jo viime viikolla pois. TYHMÄ MINÄ *hakkaa päätään seinään*, noh vahingosta viisastuu :(
Ja juu, kyllä tuo postitäti voi todistaa sen, että kirje on todellakin laitettu myyjälle takaisin!
Pitäisköhän yrittää soittaa tonne myyjän omaan postiin? Auttaiskohan se asiaa? Kun olen yrittänyt tiukata myyjältä, että onko hän mahdollisesti soittanut/käynyt OMASSA postissa, mutta vastausta ei ole tullut. Pelkästään kiertelyä ja kaartelua ja syytöksiä syytöksien perään :(
se tuttu postitäti?
ja voithan varmaan todistaa, että olet ollut siellä perähikiällä.