Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Crocs-kengät/monta mieltä

Vierailija
30.06.2010 |

Istuskelin pääkaupunkiseudulla lasten kanssa jäätelökioskin edessä ja katselin ajankuluksi ihmisiä.

Ja en voi kuin ihmetellä miksi joka toinen nainen kaupungissa laittaa jalkaansa Crocsit (tai niiden jäljitelmät). Näky kaupungilla on todella karmea.

Ymmärrän käyttömukavuus näkökulman esim. mökillä tai vaikka työpaikalla (ei asiakaspalvelussa) mutta en muualla.

Suomalainen nainen kun on keskimäärin aika tanakka ja lyhyenläntä niin Crocsit jalassa "kruunaa" kaiken.

Nimimerkki: itsekin nainen, mutta korkokengillä tai muuten naisellisilla jalkineilla

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuskelin pääkaupunkiseudulla lasten kanssa jäätelökioskin edessä ja katselin ajankuluksi ihmisiä. Ja en voi kuin ihmetellä miksi joka toinen nainen kaupungissa laittaa jalkaansa Crocsit (tai niiden jäljitelmät). Näky kaupungilla on todella karmea. Ymmärrän käyttömukavuus näkökulman esim. mökillä tai vaikka työpaikalla (ei asiakaspalvelussa) mutta en muualla. Suomalainen nainen kun on keskimäärin aika tanakka ja lyhyenläntä niin Crocsit jalassa "kruunaa" kaiken. Nimimerkki: itsekin nainen, mutta korkokengillä tai muuten naisellisilla jalkineilla

Minulla sattuu olemaan sen mallinen jalka, että saan korkokengistä kipeitä rakkoja AINA kun niitä käytän. Käyttäisin toki mielelläni jos voisin.

Crocsit ovat ainoat kengät, joilla voin kävellä koko päivän tulematta kipeäksi.

Tosin minua ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä mieltä sinä tai joku muu pukeutumisestani on.

; )

Vierailija
2/38 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tätä ole montaakaan vuotta vielä ehditty valittamaan. Noh, kyllä tästäkin aloituksesta varmaan tappelu sukeutuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crocksit ja korkokokengät ei tosiaan ola ainoat vaihtoehdot. Löytyyhän niitä maailmasta tuhansia muitakin merkkejä, jotke eivät ole "naisellisia" mutta eivät myöskään mitään crockseja, jotka ovat yhden maailmankaikkeuden rumimmista keksinnöistä.

Vierailija
4/38 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen töissä asiakaspalvelussa ja työkenkinäni on crocsit. Revi siitä.

Olen siis kaupassa töissä ja jaloillani koko päivän, crocsit ainoat joissa mun jalat ei kipeydy. Tosin on meillä niin rumat työvaatteetkin että siinä ei paljon crocsit asiaan vaikuta.

Vierailija
5/38 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo se fakta, että korkokengät on tosi huonot selälle. Saimi hoyerien ja muiden vastaavien turhien julkkisten sana painaa enemmän.

Vierailija
6/38 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä minua kiinosta helvettiäkään mitä joku elämäänsä leipäytynyt AV-mamma niistä ajattelee. Sori vaan.

Rumathan noi on kun perkele, mutta ei kiinosta. :)

Vierailija
7/38 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan jalkaani ihan mitä haluan niin kauan kun ne itse ostan ja maksan.

Jos jotakuta pikkusielusta ja matalaotsasta ahdistaa, kallonkutistajia on keksitty.

Jos viestini vaikutti kiukkuselle, en ole vaan koitin tehdä selkeästi tiettäväksi että teen juuri niin kuin haluan välittämättä muiden mielipiteistä kunhan tekemiseni on laillista.

ihmettelen jälleen kerran mistä nämä säälittävät muiden ulkonäköä tölläävät imbesillit kasvaa? Pöndellä vai Stadissa vai jotain siltä väliltä?

Vierailija
8/38 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole tuore näkökulma, mutta alkuperäinen asia ei silti muutu siksi miksikään......

AP ;-)

Vierailija
9/38 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedoksesi, että en muuten ole leipiintynty AV-mamma niinkuin joku kohteliaasti asian ilmaisi.

Olen vain työssä käyvä esteetikko, joka ei suinkaan käytä vain korkokengiä, mutta muitakin mukavia mutta kauniita jalkineita on keksitty. Toki jos elämänpiiriin kuuluu vain Prismat ja Cittarit, voi pukeutumiseen tulla enemmän haastetta.

Oletteko muuten kysyneet miehiltänne, miltä näytätte noissa Crocseissa vaikka eihän se teitä tietysti kiinnostakaan....

;-)

Vierailija
10/38 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä juuri se selän kipeytyminen. Onhan niitä hyvänen aika muitakin kenkiä! Tänään esim. olin kaupungilla nahkaisissa ballerinakengissä. Toissa päivänä oli korolliset sandaalit. Kelpaako se?

Vierailija
11/38 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaiken maailman saapikkaissa aina, aikuistuttuani on tullut järkeä sen verran, että jalkojen hyvinvointi on aika tärkeä juttu, ja mieluummin käytän mukavia ja hyviä kenkiä, että jaksaa kävellä. Selkäkin voi silloin hyvin. Juu, ja ikä tuonut piponkin päähän talvella, oli junttia tai ei...

Vierailija
12/38 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen mukavampii varmasti löydykään.

Mut en mä niitä mihkään muualle kyl laita. Muutaman kerran oon käyny tossa lähikaupassa ne jalassa, mut en yleensä sielläkään.

Mä tykkään korkkareista ja mul on niitä iso kokoelma, mut yleensä mul on turvakärkikengät jalas.

Vierailija
13/38 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedoksesi, että en muuten ole leipiintynty AV-mamma niinkuin joku kohteliaasti asian ilmaisi. Olen vain työssä käyvä esteetikko, joka ei suinkaan käytä vain korkokengiä, mutta muitakin mukavia mutta kauniita jalkineita on keksitty. Toki jos elämänpiiriin kuuluu vain Prismat ja Cittarit, voi pukeutumiseen tulla enemmän haastetta. Oletteko muuten kysyneet miehiltänne, miltä näytätte noissa Crocseissa vaikka eihän se teitä tietysti kiinnostakaan.... ;-)

Mun mies ei taatusti piittaa siitä kuljenko Crocseissa vai missä. Surullista, jos sinun miehesi rakkaus sinuun on sidoksissa kenGiin joita käytät. Hohhoijaa...

Vierailija
14/38 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap niputtaa Crocseja käyttävät jotenkin alempi arvoiseen "kastiin" jotka käyvät Cittarissa ja vastaavissa paikoissa. Tämähän ei ole mitenkään uutta että yrittää muita haukkumalla nostaa säälittävän surkeaa itsetuntoaan.

Onneksi tiedän kuka olen, mikä olen, omistan vähemmän turhamaisia ystäviä - hyvällä itsetunnolla varustettuja ystäviä, joiden elämänarvot on kohdillaan. Ystäviä jotka voivat lähteä Stockallekin Crocseissa. Ystäviä, jotka pukeutuvat varmasti esteetinkonkin mielestä päästä kantapäähän tyylikkäästi merkkivaatteisiin.

Ai ai, nämä alottajan kaltaiset saa aina niin surku olon itselle kun säälittää oman itsensä nostaminen tavalla tai toisella.

Vierailija
15/38 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jäljitelmien käytön jossain piilossa. Vaikkapa omalla mökillä tai veneessä, kuten niitä on alunperin käytetty.

Ihan julmetun rumia "kenkiä" ovat.

Pakko kyllä myöntää että kerran olen sellaisia töissä pitänyt. Olen kokki ja yllätyin kuinka hyvin pitivät vaikka lattialla oli saippuavesi.

Mutta en ostaisi edes työkengiksi.

Toinen mitä tulee ihmeteltyä on kaupungissa, siis yleisellä paikalla läpökkäiden (siis niiden kahden euron muovihirviöiden) käyttäjiä. Useimmiten jalat ovat vielä sen näköiset ettei niitä viitsisi edes itselleen näyttää.

Espadrillot jne on ihan ok, jos on hoidetut jalat, mutta muuten ne jalat piiloon..

Vierailija
16/38 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän niitä pihalla tai töissä, asiakaspalvelussa. Kaupungille en laita kuitenkaan.

Mutta korkokenkiä en hevillä käytä, sen verran ikä on tuonut väsymystä jalkoihin, ja toisaalta sen verran järkeä päähän, ettei ainakaan sen takia täydy korkokenkiä pitää, mitä joku muu saa päähänsä ajatella. Mies tai nainen.

Cittari ja Prisma? No mikäs niissä on vikana? Käyn usein Prismassa Suomessa käydessä.

Vai pitikö sen viitata johonkin köyhälistöön? Vai junttiuteen noin niinkuin yleensä? No, juntti saatan olla, vaan köyhä en, varmasti tienaan tuplasti sen mitä ap.

Vierailija
17/38 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta ne jäljitelmä-crocsit on nii mukavat jalas.lapsillekin ostanu olen.kävelköö muut korkkareil,voiha se miunki mies katella niitä,jos kiinnostaa korkkarit.eipähä oo mun jalat rakoilla sen takii:D

muutenki saa muut hoitaa nuo naiselliset hommat esim suihinotot.en mä suostu oleen patja enkä volta:D

hyvää kesää naiselliset naiset.kiitos ku hoidatte likaiset työt.ootte silmänruokana miunki ukolle. nii mie saan olla rauhas.

Vierailija
18/38 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mikkä huvittaa kun ovesta lähen. Kantsisko ap:n kattella vaikka pari metriä maanpinnan yläpuolelle ettei nää rumia kenkiä tai vaatteita tai ihmisiä?

Vierailija
19/38 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska laitan jalkaani aina ne kengät, jotka tuntuvat sillä hetkellä itselleni parhaiten sopivan.

Välttelen sellaisia kenkiä, jotka ovat jalalle epäterveelliset.

En käytä Crockseja ainoina yleiskenkinä, mutta saatan livauttaa ne jalkaani muuloinkin kuin rannallelähtiessä.

Vierailija
20/38 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä sitä sitten olisi hienompaa käydä ostoksilla? Ennen kun asuin Helsingissä (viimeisessä asunnossani), kävin Cittarissa, koska se oli lähin kauppa, jossa oli kunnon valikoima ja hinnat kohdallaan. Nykyään asun maalla, ja käyn paikallisessa K-supermarketissa, ja joskus muissa paikallisissa kaupoissa ostamassa jotain muuta (esim. Lidlistä Laitilan limsaa, S-marketista viininlehtikääryleitä). Noiden mainitsemieni kauppojen lisäksi täällä on myös Halpa-Halli ja Tokmanni. Että mikä se pitäis olla? Vai pitäiskö käydä Stockan herkussa? Lähin taitaakin olla... Tamperellee n. 200 km päässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme