Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoltomies ajeli tylysti lelujen päältä ruohonleikkurilla =(

Vierailija
30.06.2010 |

Ymmärrän että varmaan ottaa päähän keräillä nurmikoilta hiekkaleluja pois alta, mutta ei kai se nyt ihan ylivoimainen ponnistus voi olla? Iso taloyhtiö, paljon lapsia, ja vaikka suurin osa leluista onkin hiekkiksellä niin aina tuonne nurmikollekin jokunen ämpäri tms jää. Ja kun ei tiedetä milloin sattuu olemaan ruohonleikkaus-päivä niin olen minäkin antanut lelujen olla pihamaalla levällään, siellä kun vietetään aikaa tuntikausia nyt kesällä, aamusta iltaan.

Äsken tultiin juuri kaupasta ja katsottiin kuinka huoltomies ajelee tylysti päältä vaan, kun nurmella oli muovileluja. Nyt on sitten lelut hajalla, ja lisäksi nurmikko täynnä terävää muovinpalasta. =(

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltomies -> huoltaa pihan, ja siihen kuuluu myos tavaroiden keraaminen valitettavasti.

Kuinka ihmiset unohtaa etta just ton takia ne on palkattu siihen hommaan. Arsyttaa tollaset ihmiset joille pitaa kaikki kirjottaa yksitellen mita duuniin kuuluu. "Joo mun tyo on nurmikon leikkaus, mutta ei onnistu kun sopparrissa ei sanottu etta MUN pitaa vetaa se ruohonleikkuri kayntiin".

Vierailija
62/72 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hän välttämättä edes huomannut roinia ennen kovaa kolinaa. Saat pian maksaa tärvääntyneen teränkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma vikanne.

ei se huoltomiehen hommaa ole leluja kerätä.

kannattaa muuttaa omakotitaloon niin voitte rauhassa olla sekasotkussa, eikä tarvitse ruohoakaan leikata.

Vierailija
64/72 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltomies -> huoltaa pihan, ja siihen kuuluu myos tavaroiden keraaminen valitettavasti. Kuinka ihmiset unohtaa etta just ton takia ne on palkattu siihen hommaan. Arsyttaa tollaset ihmiset joille pitaa kaikki kirjottaa yksitellen mita duuniin kuuluu. "Joo mun tyo on nurmikon leikkaus, mutta ei onnistu kun sopparrissa ei sanottu etta MUN pitaa vetaa se ruohonleikkuri kayntiin".

Vierailija
65/72 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei siivoa leluja,talkoojätteitä,oksennuksia,koiran paskoja,roska läjiä ym. kuin lisämaksua vastaan. Roskakierros sopimuksen mukaan 1-5 kertaa viikossa ja valvoo yleistä siisteyttä. Isännöitsijän luvalla ylimääräiset työt kuten sohvan raadot ym.jätteet jotka eivät sovi roskikseen erillistä korvausta vastaan. Tuntipalkka + kulut. Kallista välinpitämättömyyttä asukkailta. T:Talkkari

Vierailija
66/72 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää antako lastenne sotkea (leluillaan) yhteisalueita. Lelut kerätään pois leikkien jälkeen.

Mikä tässä on niin vaikeaa? Itse olen asunut kahden taaperon kanssa niin kerros- kuin rivitalossakin ja ymmärrän hyvin että huoltomiehen toimenkuvan nro 1 ei ole unhtuneiden lelujen keräily. Niin kauan kuin lapset eivät osaa huolehtia omista tavaroistaan, ne ovat vanhempien vastuulla.

Vierailija
67/72 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että varmaan ottaa päähän keräillä nurmikoilta hiekkaleluja pois alta, mutta ei kai se nyt ihan ylivoimainen ponnistus voi olla? Iso taloyhtiö, paljon lapsia, ja vaikka suurin osa leluista onkin hiekkiksellä niin aina tuonne nurmikollekin jokunen ämpäri tms jää. Ja kun ei tiedetä milloin sattuu olemaan ruohonleikkaus-päivä niin olen minäkin antanut lelujen olla pihamaalla levällään, siellä kun vietetään aikaa tuntikausia nyt kesällä, aamusta iltaan. Äsken tultiin juuri kaupasta ja katsottiin kuinka huoltomies ajelee tylysti päältä vaan, kun nurmella oli muovileluja. Nyt on sitten lelut hajalla, ja lisäksi nurmikko täynnä terävää muovinpalasta. =(

Oma vikanne. Olisit laittanut lapsesi keräämään lelut, hiekkalaatikolle tai laatikkoon. Minä en todellakaan anna jättää leluja pitkin pihoja leikin jälkeen!

Vierailija
68/72 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sen pitäisi olla aivan selvää.

Lelujen heitto hiekkalaatikkoon ennen leikkuuta ei vie minuuttia enempää.

Jos haluaa tehdä siitä minuutista lisätyölaskun, voi sen tehdä.

Toisaalta, kyllä ruohonleikkuuseen sisältyy ympäristön varmistaminen ja pieni esteiden poisto ennen leikkausta.

Huoltomies vain on äärimmäisen stressaantunut tai omahyväinen/itsekäs.

Huoltomiehen tulee korvata tahallaan rikkomansa lelut.

Muovinpalaset aiheuttavat nurmikolla liikkuville tapaturmariskin, josta tulee huomauttaa huoltoyhtiötä, ja ilmoitus pitää tehdä isännöitsijän ja/tai taloyhtiön hallituksen kautta, jotka tilaavat palvelun, jotta siitä on hyötyä, itse äkäpussihuoltomies tuskin muuttaa tapojaan helposti.

Huoltomies on vastuussa muovinpalasten keräämisestä.

Terveisin isännöinnin ja huoltomiehen sopimuksista taloyhtiössä hallituksen jäsenenä vastaava

Vierailija
69/72 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää tosiaan jos vaikka kaupungin lumiaura vetelis kaikki tahallaan lyttyyn mitä joskus aurattavalle alueelle unohtunut.

Jospa niitä leluja on siellä ollut aiemminkin ja nyt sen huoltomiehen pinna paloi. Tai sitten se ei edes nähnyt niitä sieltä koneen päältä. Muovilelujakin ku on vihreinä.

Vierailija
70/72 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lelujen rikkoutumisesta vastuussa on myös huoltoyhtiö ja palvelun tilaajana taloyhtiökin.

Voitte vaatia taloyhtiöltä tai ainakin huoltoyhtiöltä rahat korvaaviin leluihin.

Työnantaja vastaa ensi kädessä työntekijänsä aiheuttamasta vahingosta. jos työntekijä on aiheuttanut vahingon törkeän tahallisesti, joutuu hän korvaamaan sen sitten työnantajalleen.

Terveisin isännöinnin ja huoltomiehen sopimuksista taloyhtiössä hallituksen jäsenenä vastaava

Vierailija
71/72 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiössä on tapana, että lelut saa jättää ulos leikkipaikalle ja niillä saavat muutkin leikkiä. Toimiva juttu, kun kaikki ovat samaa mieltä.

Tuuli sitten kuljettaa joskus leluja nurmikolle, mutta onneksi kukaan ei ole niin vatipää, että ajaisi niiden yli.

Vierailija
72/72 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2010 klo 14:03"]

Eikö sen pitäisi olla aivan selvää.

Lelujen heitto hiekkalaatikkoon ennen leikkuuta ei vie minuuttia enempää.

Jos haluaa tehdä siitä minuutista lisätyölaskun, voi sen tehdä.

Toisaalta, kyllä ruohonleikkuuseen sisältyy ympäristön varmistaminen ja pieni esteiden poisto ennen leikkausta.

Huoltomies vain on äärimmäisen stressaantunut tai omahyväinen/itsekäs.

Huoltomiehen tulee korvata tahallaan rikkomansa lelut.

Muovinpalaset aiheuttavat nurmikolla liikkuville tapaturmariskin, josta tulee huomauttaa huoltoyhtiötä, ja ilmoitus pitää tehdä isännöitsijän ja/tai taloyhtiön hallituksen kautta, jotka tilaavat palvelun, jotta siitä on hyötyä, itse äkäpussihuoltomies tuskin muuttaa tapojaan helposti.

Huoltomies on vastuussa muovinpalasten keräämisestä.

[/quote]

Väärin. Ne jotka ne lelut sinne on jättänyt pitäisi heittää koko taloyhtiöstä pois. Sen lisäksi että se on roskaamista niin se on tahallista haitantekoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme