Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoltomies ajeli tylysti lelujen päältä ruohonleikkurilla =(

Vierailija
30.06.2010 |

Ymmärrän että varmaan ottaa päähän keräillä nurmikoilta hiekkaleluja pois alta, mutta ei kai se nyt ihan ylivoimainen ponnistus voi olla? Iso taloyhtiö, paljon lapsia, ja vaikka suurin osa leluista onkin hiekkiksellä niin aina tuonne nurmikollekin jokunen ämpäri tms jää. Ja kun ei tiedetä milloin sattuu olemaan ruohonleikkaus-päivä niin olen minäkin antanut lelujen olla pihamaalla levällään, siellä kun vietetään aikaa tuntikausia nyt kesällä, aamusta iltaan.

Äsken tultiin juuri kaupasta ja katsottiin kuinka huoltomies ajelee tylysti päältä vaan, kun nurmella oli muovileluja. Nyt on sitten lelut hajalla, ja lisäksi nurmikko täynnä terävää muovinpalasta. =(

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kaupungilla leikkaamassa ruohoa ja meidän työnjohtaja sanoi, että roskien päältä EI AJETA vaan ne kerätään pois, ettei ole miljoonaa roskaa sen yhden sijasta. Että vaikka ei meidän hommaan oikeasti kuulunut roskien keruu, kyllä ne piti leikattavalta alueelta kerätä pois. Ja joo, olihan se tympeetä ja aikaa kului... (mutta toisaalta, kaupungin kesäduunissa, mitä väliä..)

Vierailija
22/72 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää tosiaan jos vaikka kaupungin lumiaura vetelis kaikki tahallaan lyttyyn mitä joskus aurattavalle alueelle unohtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin johan ollaan vikisemässä ja valitusta tekemässä. On näköjään olemassa oikein koko joukko vanhempia, jotka opettavat lapsilleen että ei sääntöjä tarvitse noudattaa. Ei ihme että kouluissakin ollaan nykyään helisemässä näiden täysin vapaasti kasvatettujen kanssa.

Ja taloyhtiöissäkin ohjelappuja kyllä laitetaan ohjelappusen jälkeen, mutta meneekö jakeluun, no ei ilmeisesti.

Tavaroita ei saa jättää lojumaan yhteisalueille, piste. Ei ole mikään puolustus, että mutku juoppokin jättää pullonsa jonnekin puistoon. No ei niinkään saa tehdä. Mutta lakkautetaanko samalla verukkeella kaikki järkevät säännöt, vai? Aika lapsellista "no kun toikin teki"...

Vierailija
24/72 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko yhtyä sinuun nro 19 Tässä maailmassa tapahtuu paljon kaikenlaista mitä ei pitäisi mutta ei se silti oikeuta itse käyttäytymään idioottimaisesti.

Minäkin haluaisin yhtyä teihin! Peräsuoleen myös, jos sopii...

Vierailija
25/72 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mainitaan taloyhtiön järjestyssäännöissä, että pihat on pidettävä siistinä ja huoltovapaana. Jokainen kerääkin hienosti aina tavaransa leikkien päätteeksi. Toivottavasti ymmärrätte, kuinka paljon työajasta menisi aikaa pelkkien lelujen keräilyyn varsinkin isoilta pihoilta. Nekin tunnit sitten seuraavassa huoltosopimuksessa huomioidaan ja tehdään uusi arvio seuraavalle vuodelle, joka tarkoittaa suurempaa laskua joka taas tarkoittaa vastikkeiden korotusta. Joten järki käteen!

Vierailija
26/72 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan sietäisi firmaa, joka hajottaa paikkoja.

Vierailija
27/72 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai nyt kävit keräämässä ne muovinpalat pois?

Tero

Vierailija
28/72 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kysyn tänään mun mieheltä, ajeleeko se lelujen päälle kun leikkaa nurtsii..

arvelisin kyllä että ajelee, jos ne on pitkin poikin pihaa. huoltomiehellä ei ole aikaa siistiä sikalasten ja sikamammojen jälkiä ja jätteitä.

Vierailija
29/72 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lelut pitää sieltä itse kerätä. Ei huoltomiehillä ole aikaa siivota lasten leluja. Ehkä nyt opitte ja muistatte seuraavalla kerralla?

Vierailija
30/72 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun niitä maailmannapoja on jostakin syystä nykyään valitettavan paljon, se tarkoittaa mm. aikamoista määrää muoviroinaa siellä täällä nurmikoilla, kun ei kato meijän tarvii kerätä eikä mitään totella, nih. Ja kaikkea muutakin muita ärsyttävää toimintaa.

Ei se ole mm. jonkun nurmikonleikkaajan homma nöyrästi palvella ja loputtomasti ymmärtää näitä pullamössöjä, kun sillä on ne ihan oikeatkin työt ensisijaisesti tehtävänä. Itkuko nyt ihan pääsi joltakulta, kun törmäsi sääntöihin tällä tavalla?

Mun mielestä kannattaisi ottaa tuo ihan vaan oppina, ja olla valittamatta yhtään minnekään. Naurettavaa, en mä ainakaan kehtaisi.

Vierailija
31/72 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten molemmin puolin rutistaan kun homma ei toimi. Jos tiistaina klo 14-16 olisi määritelty leikkausajaksi, niin kaikki osaisi varoa.

Vierailija
32/72 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienelläkin huoltoyhtiöllä voi olla helposti 100 taloyhtiötä hoidettavanaan.

Jos jokaisessa taloyhtiössä pitäisi kerätä ruohon leikkuun yhteydessä vaikka 5 minuuttia leluja se olisi 500 minuuttia yhteensä eli 8 tuntia työtä josta ei kukaan maksa mutta kuluja on kuitenkin n. 160€ verran ja jos se nurtsi leikataan joka viikko olisi nuo turhat kulut yli 3000€ kesältä.

Vierailija
33/72 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama montako tuntia leikitään pihalla, niin OMAT LELUT KERÄTÄÄN pois! ne on yhteisiä alueita. Mä en ostais lapsilleni lelun lelua, ellei menis oppi omien tavaroiden huolehtimisesta perille. Tai jos lapset on vielä liian pieniä ymmärtämään ja keräämään lelunsa, niin kerää ite ne lelut. Jos ei ole aikaa ja lähtö jonnekin niin älä anna niitä leluja silloin levitettäväksi. Vastuu on vanhemmilla viimekädessä. Oma on asiansa sitten paljonko lastensa antaa elää ku pellossa.

Mä keräisin ite vaikka toistenki jättämät lelut ja veisin ne johonki jemmaan kunnes oppisivat sekä vanhemmat että lapset! pitäs jonkilaista sivistynyttä käytöstä olla takataskussa ku mamin helmoista muuttaa

Vierailija
34/72 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kuvitellaan että ruohonleikkuupäivä pitäisi ennalta ilmoittaa?? ei pidä eikä aina voi! hyvä huoltoyhtiö ajaa nurmikot sillon ku on aihetta ja sopivalla säällä jotta työstä on jotain hyötyä, eikä asukkaat maksa huonosta työnjälestä. näin tosin aika harva menettelee

Vierailija
35/72 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mitään hajoita, jos ajaa joidenkin mammojen sotkujen päältä! paikkojen hajoittaminen on VÄHÄN ERI ASIA

Vierailija
36/72 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mitään hajoita, jos ajaa joidenkin mammojen sotkujen päältä! paikkojen hajoittaminen on VÄHÄN ERI ASIA

Vierailija
37/72 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitustaululle tulee lappu, jossa kerrotaan, että ruoho on leikkaamatta, koska talon asukkaiden tavaroita nurmikolla.

Ja sitten me saamme katsella sitä heinäpeltoa koko kesän. Oma ongelmamme, jos me emme tee osuuttamme niin ei tee huoltoyhtiökään.

Vierailija
38/72 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten se ruohonleikkurin kuljettaja...

Vierailija
39/72 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitustaululle tulee lappu, jossa kerrotaan, että ruoho on leikkaamatta, koska talon asukkaiden tavaroita nurmikolla. Ja sitten me saamme katsella sitä heinäpeltoa koko kesän. Oma ongelmamme, jos me emme tee osuuttamme niin ei tee huoltoyhtiökään.

Mikä opetustyyli on se, että hajotetaan toisten tavarat ja synnytetään sillä sotatila!

Vierailija
40/72 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tietävät, että eivät noudata sääntöjä. Kuinkahan hemmetissä sen huoltomiehen pitäisi tietää muuten kenen perheen keisarimukulan romut siellä just kulloinkin on? Kristallopallosta vai? Juosta ovelta ovelle kysymään?

Ja mitenköhän paljon työaikaa siihenkin menisi, kun rampattaisiin taloyhtiön pihaan edestakaisin katsomaan että jaa onko ne uunot tällä kertaa kerännyt rojunsa pois, no eipä tietenkään, no laitetaanpa lappu seinälle, ajetaanpa taas toisaalle, jaahas siellä sama homma....

Taitaisi olla parasta että jättää ne uunot kasvavan heinikon keskelle oleilemaan, kuten joku tuossa aiemmin sanoi olevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi