G: Mikä sinussa on junttia?
Tuli vain mieleen tänään töissä ( akateeminen ala, työkaverit kulturelleja hienopieruja ), kun yhdessä keskustelussa siteerasin työkaverille erästä Pekko-elokuvaa ja sain vastaukseksi vaivautunutta hyminää. Mitkä piirteesi, tapasi tai mieltymyksesi täyttävät mielestäsi juntin määritelmän? Hävetähän ei tietenkään tarvitse, ihan huvin vuoksi tätä kyselen. :)
Kommentit (39)
-käyn joskus mäkkärissä aamupalalla (samalla kuitenkin toivoen, etten tapaa tuttuja)
-käytän toisinaan kuluneita farkkuja
-tykkään pahkakupeista
koska puen päälleni sitä mitä itse haluan, käyn lomalla siellä missä huvittaa(sekä on varaa, etelän turistikohteet kyllä maistuvat) ja voin kiroilla julkisella paikalla, jos vituttaa.
1) Musiikkimakuni on ehdottoman junttia, suomirokkia ja poppia
2)Tilaan melkein kaikki omat ja lasten vaatteet postimyynnistä
3)Asun maalla
Kiroilen aika pahastikin. Olen pienipalkkainen. Ostan vaatteeni ja sisustukseni Anttilasta :-)
Juon joskus humalahakuisesti. Matkustan Kreikan turistirysissä ja käyn ruotsinlaivoilla.
Syön paljon lihaa ja makkaraa. Käytän mieluumin mukavia kuin kauniita kenkiä.
Luen erittäin mielelläni Hymyä ja Seiskaa, mutta häpeän sitä!
Kuuntelen Iskelmää ja Suomipoppia. Luen Aku Ankkoja vessassa. Katson tosi-tv:tä.
Ja sokerina pohjalla - opiskelen AMK:ssa!
kiroilen paljon, poltan tupakkaa, ostan postimyynnistä vaatteita,en välitä paskaakaan muodista enkä välitä toisten sanomisista. Puen päälleni just mistä itse tykkään, asun betoni lähiössä vuokralla...
onhan noita.
Mutta mun perheessä kukaan ei omista crocseja eikä tuu koskaan omistamaan.
tänään kävelyllä släbärit ja sukat jalassa
-Seinilläni on monta Heljä L-S:n taulua
-Aalto -maljakko löytyy myös
-Käytän usein Marimekon t-paitoja
-Käytän legginsejä ja tunikoita sekä Suomessa että täällä
-Harrastan humalahakuista juomista hyvien kavereiden kanssa
-Katson paljon viihdeohjelmia telkkarista
-Luen AINA Remeksen uusimman
-Poltan satunnaisesti tupakka
-Lapsilla on aina markettivaatteet
-Lapsilla on muumi-printtivaatteita
-Lapset käyttävät usein Tarjoustalon verkkareita
-Käytän Kalevalakoruja
-Käytän "pirtsakoita" paksusankaisia silmälaseja
-Tukka alkaa uhkaavasti muistuttaa kananpersettä
-Lapseni olivat kaljuja pienenä
Olen megajuntti! : D
- käytän h&m:n vaatteita
- ostan vaatteita jopa Citymarketista/Anttilasta-- minulla on vaikka kuinka monet Crocksit
- katson Selviytyjiä ja Amazing Racea
- luen Iltasanomia
- surffaan AV-lla
- olen käynyt monessa kylpylässä
- omistan Aalto-vaasin ja Unikko-kuosisen kassin
- meillä on lankanarumatot ja kahvinväriset seinät
- käytän paljon koruja
- olen käynyt seuramatkalla(vaikka olen korkeasti koulutettu ja toimin vaativissa asiantuntijatehtävissä)
Lisään vielä Thaimaan-matkat
juntti et näin ekankerran sähköpatterin
kun oli 16. Ja samoihin aikoihin näin myös ekaa kertaa elämässäni pönttöuunin:D
vuosi oli 05-06.
juntti et näin ekankerran sähköpatterin
kun oli 16. Ja samoihin aikoihin näin myös ekaa kertaa elämässäni pönttöuunin:D
vuosi oli 05-06.
Ja minusta on sulosen haileeta mitä muut minusta ajattelee. Tosin se vähän kaivertaa, että anoppi joutuu välttelemään seuraani - se kun on kaupungin sivistyneistöä :D
-Tykkään mäkin kanasalaatista.
-Rakastan arkisin pukeutua rytkyihin ja olen kuin pellosta repäisty.
-Luen espanjalaista juorulehteä, Holaa, ja en malta odottaa, että kooste Vickanin häistä tulisi jo.
-Tykkään shopaholic-kirjoista.
-Mulla on surkea yleissivistys luonnontieteissä.
-Mulla ei ole mitään kehittäviä harrastuksia, kuten historiallisten pukujen ompelua, rappioromanttisen villan entisöintiä, huilunsoittoa -tai harrastuksia ylipäänsä.
-En erottele roskia, kaikki samaan vaan (tosin olosuhteiden pakosta, asuinmsaassani kun ei ole minkään sortin kierrätystä, roskat vain viedään kadulle yhteen kasaan)
-Olen kateellinen -onko mitään pikkusieluisempaa tai juntimpaa! Mutta totta se on, kateellisuus nostaa rumaa päätään ja välillä joudun sulkemaan jonkun ihanan nettisivun (sisustusta pääosin), kun sattuu niin paljon omien unelmien toteuttamisen mahdottomuus. Huutonetti on kans vaikea paikka, olen kateellinen Suomessa asuville, jotka voi ostaa niin halvalla kaikkea ihanaa. Kasvun paikka.
-Kokeilin Suomessa käydessä crockseja -paljon mahdollista feikkejä- ja töpöttelin niillä ympäriinsä, myös lähipuistoon. Kätevät.
-En pysty sanomaan "ei" karkille.
-Menen kalliiseen kemikalioon ja pyydän testerit meikkivoiteista -näitä sitten käytän ja lykkään sen aidon putelin ostamista.
-En käytä hajuvesiä; ehkä kerran vuodessa Yves Rocherin ikivanhaa, jo tuotannosta poistettua päärynä-tuoksua voin suihkuttaa kaulalle miehen mieliksi -tuo kuulemma mieleen Suomen.
-Olen keskinkertainen tai sen alle -kaikessa. Mulla ei ole mitään aluetta, jossa voisin loistaa. Mutta tämä ei häiritse mua ollenkaan.
Wau, tulipa lista. Mä tosiaan olen juntti.
Hyvyyteen kaikessa, joten en osaa sanoa kai muuta kuin että olen juntti varmaankin jonkun mielestä, mutta
olen kaunis ja huolehdin ulkonäöstäni, meikkaan, mutta teen sen vain itseni takia ja muita kunnioittaakseni, että olen siisti ja silleen:)
Juntiksi sanoisin itse lähinnä materialisteja:)
sinussa junttia on kovasti haiseva itsekehu.
Panostan henkisen ja hengellisen kasvun myötä: Hyvyyteen kaikessa, joten en osaa sanoa kai muuta kuin että olen juntti varmaankin jonkun mielestä, mutta olen kaunis ja huolehdin ulkonäöstäni, meikkaan, mutta teen sen vain itseni takia ja muita kunnioittaakseni, että olen siisti ja silleen:) Juntiksi sanoisin itse lähinnä materialisteja:)
koska mulle tuli niin paljon uusia asioita tässä ketjussa...
että appivanhempani olivat pyörtyä, kun kuulivat, että kuuntelen joskus radio Novaa ja vieläpä mielelläni. Se on siis salainen junttipiirteeni muuten kovin kultturellissa olemuksessani.
Käytän kesälläkin melkein aina sukkia. En tosin mitään urheilusukkia, vaan esim. varrettomia tai ohuita sukkia. Mulle vaan tulee niin helposti rakkoja jalkoihin, että näytän mielummin juntilta kuin kärsin rakoista.
ääreishermoston häiriöistä?
Mitäs uutta junttia keksisin omasta elämästäni...? Peruutin Hesarin 20 vuoden tilauksen jälkeen kun en juuri koskaan oikeasti lukenut sitä. Meni monta päivää ennen kuin tajusin että meillä on pääministeri vaihtunut. Meillä ei ole yhtään huonetta jossa ei olisi ainakin jotain Ikeasta ostettua. Katson hintoja tosi tarkkaan ruokakaupassa siitä huolimatta että olen hyvätuloinen. Ostan suurimman osan vaatteistani alennusmyynnistä.