Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä sinussa on junttia?

Vierailija
30.06.2010 |

Tuli vain mieleen tänään töissä ( akateeminen ala, työkaverit kulturelleja hienopieruja ), kun yhdessä keskustelussa siteerasin työkaverille erästä Pekko-elokuvaa ja sain vastaukseksi vaivautunutta hyminää. Mitkä piirteesi, tapasi tai mieltymyksesi täyttävät mielestäsi juntin määritelmän? Hävetähän ei tietenkään tarvitse, ihan huvin vuoksi tätä kyselen. :)

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on suomileijona kaulakoru ja rakastan sitä :D sehän kai täällä av:lla on pahinta junttiutta :D ja käytän tietysti leguja

Vierailija
2/39 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn kaupassa verkkareissa ilman meikkiä, käytän crocseja ihmisten ilmoilla, tykkään kulkea luonnossa ja kalastaa, en käy oopperassa tai teatterissa jne jne...t. superjuntti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan monen mielestä puhetapa (omasta mielestäni ei).

Olen akateemisesti koulutettu ja harrastan mm. liikuntaa, lukemista ja elokuvia. Teatterissakin kävisin jos rahaa olis.

Vierailija
4/39 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa, etten kyllä keksi.

Vierailija
5/39 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
6/39 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökille menen kesällä vaikka sataisi koko ajan vaakasuorassa.

Vierailija
7/39 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä; en pelaa golfia enkä ole edes kokeillut, en käy oopperassa tai teatterissa, luen dekkareita lomalla, käytän verkkareita tai legginsejä kotona, meillä on muumimukeja (lapsilla), meillä on ikkunoissa verhot (siis kankaiset eikä mitään tyylikkäitä sälehärveleitä), lapsilla on HM ja Lindex vaatteita

Oho, minähän olenkin oikea super-juntti!

Mutta niitä Pekko-elokuvia en jaksaisi katsoa, se näyttelijä on niin ärsyttävä.

Vierailija
8/39 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson tosi paljon telkkaria, ja erittäin viihdepainotteisesti. Kaikki supermallikisat, kokkauskisat ja unelmien poikamiehet tapitan innoissani.

Lasten synnyttyä olen melkein lopettanut kaunokirjallisuuden lukemisen, hyvä jos pari kirjaa vuodessa saan luettua. Eniten luen naistenlehtiä.

Käytän leggingsejä myös töissä (parhaillaankin jalassa).

Ostan suurimman osan vaatteistani postimyynnistä, samoin kuin lastenkin vaatteet.

Olen käynyt Kanarialla sekä tänä vuonna että viime vuonna.

Tämä on varmaan vasta pintaraapaisu, jos vähän miettisin niin näitä tulisi epäilemättä sivutolkulla.

Vierailija
9/39 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- käytän h&m:n vaatteita

- ostan vaatteita jopa Citymarketista/Anttilasta-- minulla on vaikka kuinka monet Crocksit

- katson Selviytyjiä ja Amazing Racea

- luen Iltasanomia

- surffaan AV-lla

- olen käynyt monessa kylpylässä

- omistan Aalto-vaasin ja Unikko-kuosisen kassin

- meillä on lankanarumatot ja kahvinväriset seinät

- käytän paljon koruja

- olen käynyt seuramatkalla

(vaikka olen korkeasti koulutettu ja toimin vaativissa asiantuntijatehtävissä)

Vierailija
10/39 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katson kaikki Maajussit ja Unelmien poikamiehet, luen lähes pelkästään dekkareita ja naistenlehtiä, käyn Thaimaassa ja Pärnusa lomalla. Käyn mieluummin pubissa tapaamassa kavereita kuin yökerhoissa tai mummotunnelissa :D

Vierailija
11/39 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä se vielä muotiin tulee.

Tero

Vierailija
12/39 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan liikaa. Kotona ollessa saatan juoda maitoa suoraan purkista, syödä sormin, istua jalat pöydällä jne. Julkisesti hillitsen taipumuksiani :)

Vierailija
13/39 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussa on paljonkin juntin vikaa:

1) mua ei yhtään kiinnosta, että mitä muut ajattelee (eiks juntit ole autuaan tietämättömiä, että miten mauttomia ne on ja eivät kyllä varmaan esim. naapurikateuden esiinnostamiseksi hanki vaikka uutta päivänvarjoa vaan innoissan pitävät sitä heidän KOFF-päivänvarjoa)

2) tykkään kaikesta käytännöllisestä, esim. muovimatoista ja keittiön laminaattitasoista

3) viihdyn alueilla, jotka eivät ole ns. hienoja

4) en matkusta kovin mieluusti ja kun matkustan, niin en matkusta kauas vaan lähelle mieluummin

Muutakin olisi varmasti paljon, mutta en nyt hoksaa. Paljon on kyllä varmaan elämässä sellaistakin, joka joku luokittelee ei-juntiksi. Tykkään esim. kulttuurista kovasti.

Vierailija
14/39 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks juntit ole autuaan tietämättömiä, että miten mauttomia ne on

Huh, mä en kai olekaan niin juntti, koska olen erittäin tietoinen omasta mauttomuudestani. :D Ehkä mun lapsistani jo tulee sitten fiinimpiä ihmisiä, vaikka sen KOFF-varjon meinasin tyttärelle perinnöksi jättääkin.

:D

Vierailija
15/39 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun maalla mutten maatilalla. osaan ryypätä kuin miehet. käytän kotona rumia verkkareita (mutta ei crokseja)

kiroilen paljon vapaa ajalla.

en ole korkeasti koulutettu-olen vain myyjä.

kuuntelen heviä- erään lakitieteiden maisterin mukaan tämä on vähän nolo juttu.

käytiin just turistirysässä mallorcalla- tämäkin on noloa edellisen maisterin mielestä.

niin ja super-noloa on kun mieheni 29v pelaa joskus tietokonepelejä-maisterismies helsingistä lopetti pelailun ala-asteella koska se oli niin lapsellista.

juu ja lasten kanssa lähdetään power parkkiin ja johonkin "isoon" kaupunkiin kesälomalle.

ei hitto mä olen juntti.

ja en jaksa käyttää isojakirjaimia kun kirjoitan näppiksellä. enkä muutenkaan välitä mistään lauserakenteista.

Vierailija
16/39 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorateillä ja navetan käytävillä kun ei korkkarit oikein pelitä.

Enköhän mä oo ihan kokonaisvaltaisen juntti koko elintavoiltani. Turha fiinistely on musta naurettavaa. Toki juhliin pukeudutaan kauniisti ja käyttäydytään ihmisiksi. Mutta sitten arkena taas on tärkeämpää saada hommat tehdyksi kuin olla nättinä.

Vierailija
17/39 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi matkustan sitkeästi joka talvi Kanarialle viikoksi, ja vieläpä tykkään siitä!

Vierailija
18/39 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt baletissa ja savonlinnan oopperajuhlilla, kerran molemmissa ja porin jazzissa usein.

Muuten olen tooosi juntti, minulla on kaiken tuon junttiuden lisäksi mitä olette luetelleet crocsien kanssa villasukat, tänäänkin 25asteen helteessä.

Vierailija
19/39 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omistafeikki croksit,puhun miä ja siä murteella eli savoa((omastamielestä ei junttia) Käytän iänikuisen vanhaa keltasinistä esiliinaa kun kokkaan tai puuhailen keittiössä,mutta musta kätevää:D

Vierailija
20/39 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuotemerkkien palvonta "must have"-juttuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän