Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai asuntoesittelyssä saa mennä toisten kotiin?

Vierailija
30.06.2010 |

Siis... Jokuhan saattaa kuitenkin vielä asua siellä! Eikö ihmiset osaa enää ollenkaan kunnioittaa toisten yksityisyyttä? Jotain rajaa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse ainakin katsoisin kaappeihin, esimerkiksi keittiön tai vessan lavuaarin alta voi paljastua melkoisia yllätyksiä. En ostaisi asuntoa missään nimessä ennen kuin joka paikka olisi katsastettu! Nykyään nuo kosteusvauriot kun ovat melko yleisiä..

Vierailija
2/6 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki se täytyy ilmoittaa etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai katsot yöpöydän laatikkoonkin, että jos löytyy jotain pervoja seksileluja, niin et voi samassa makuuhuoneessa nukkua, jossa on leikitty seksileikkejä? :D

Vierailija
4/6 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen jälkeen kämpässä aletaan pitää näyttöjä???

Itse olen myynyt okt:n ja kyllä meillä katsojia kävi harva se päivä (viikon ajan, meni kaupaksi viikossa), välittäjä vaan ilmoitti ajan, milloin tulevat ja mä lähdin pois kotoo siksi aikaa.

Vierailija
5/6 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös naapureilta, että asunnossa ei ole irstailtu.

Vierailija
6/6 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis... Jokuhan saattaa kuitenkin vielä asua siellä! Eikö ihmiset osaa enää ollenkaan kunnioittaa toisten yksityisyyttä? Jotain rajaa!

Eiköhän se asuntoesittely ole sovittu ihan asukkaan kanssa :D Voi hyvän tähen sentään.

Me etsittiin taloa yli vuosi ja käytiin todella monessa esittelyssä. Koskaan ei talot ollu vielä tyhjillään. Jos järjestetään asuntoesittely, niin kyllä asukas sillon varmaan on sen ihan itse pyytänyt järjestämään. Vuokra-asunnon suhteen vuokranantaja kyllä aina myös kysyy ensin asukkaalta, että koska sopii tulla jos entinen vuokralainen ei ole vielä häipynyt.

Ihan tosissasko kysyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme