Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla oli kerran crp 330 ja olin kuitenkin suht hyvässä kunnossa

Vierailija
29.06.2010 |

angiina mulla oli, kurkku oli kyllä järjettömän kipeä (en pystynyt edes nielaisemaan vettä ilman kamalaa kipua)

mutta lääkäriin menin, ihan itse ja tolkuissani (vähän oli flunssainen olo ja jonkinverran kuumetta) ja odottelin ihan rauhassa hoitajan pakeille pääsyä.. oli sitten ihan ihmeissään että "miten sä istut siinä noin kuin ei mitään?!" kun tuli crp-arvoni tuloksen tarkistamisen jälkeen takaisin huoneeseen.

Eli siis minkälaisessa kondiksessa ihmiset tavallisesti ovat jos crp tuo?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen sadan CRP lukemilla ollaan vuodekamaa.

Mutta jos muuten terveellä ihmisellä tulee äkillinen tulehdus CRP nousee vähän viiveellä, mutta nopeasti. Kunnon kannalta on siis olennaista, kuinka kauan ne monen sadan lukemat kestävät. Jossain vaiheessa tulee romahdus kyllä jos hoitoa ei aloiteta.

Itsellä sen verran kokemusta että lukema oli mulla yli 250 ja iso leikkaus oli takana. Liikuin ja toimin ja ihmettelin, kun hoitajat olisi halunut mun pysyvän sängyssä/huoneessa (lapsi oli teholla, joten hänen luokseen teki mieli).

Vierailija
2/5 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin tosi huonona, sydän oli huonossa jamassa pitkän flunssan jäljiltä, löi ihan liian kova monta päivää. Sairaalassa meni pötkötellessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul oli sektion jälkeen(kohtutulehdus)yli 270 ja ihmettelin kun laittoivat antibioottia tipassa kun en tuntenut oloani kipeäksi.vielä se oli noussut hieman mut en muista lukemia ja en tuntenut itseäni kipeäksi.

Vierailija
4/5 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun makasin viikon tiputuksessa. Pahaksi ärtynyt rintatulehdus. Kuumetta lähes 40 astetta.

Vierailija
5/5 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kerran verenmyrkytys, tuolloin crp 407. Luulin että kuolen.