Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö tässä maailmassa saa enää sanoa olevansa lapseton ja lapsirakas..

Vierailija
29.06.2010 |

.. Ilman että leimataan joksikin pedofiiliksi? Siis mielestäni lapsirakas on ihan viaton sana, mutta kaikki tuttavat kauhistelee, et ei noin saa sanoa kun tuon voi mieltää kieroutuneeksi rakkaudeksi kun sulla ei oo ees omia lapsia.

Joo, ja voin ihan rehellisin mielin sanoa, että rakastan lapsia, mutta omia en halua. Mitä kieroutunutta ja pahaa tossa on??

Vai pitääkö toitottaa kaikille että vihaan lapsia? Voi hyvä luoja tätä nykymaailman menoa!

Pahoittelen tätä pakollista purkautumista, mutta ajatteleeko kaikki oikeasti näin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla ei ookaan lapsia ;)

Vierailija
2/3 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sano vain että " omia en halua" jos on mahdollisuus hankkia.

Eli lapsellisena saattaisin vähän oudosti katsoa.. Mutta mikäs tuossa. Yleensä tuollaiset " en halua lapsia" ihmiset suhtautuu lapsiin vähän neutraalimmin. Mutta kaipa meitä on moneksi!

Tosin eihän toki kaikki eläimettömät eläinrakkaat oo eläimiinsekaatujia. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan kun itse olen ei-lapsirakas joka oikeastaan rakastaa lähinnä omia lapsiaan, tuntuu vaikealta uskoa että se olisi totta.

Mutta siis hieno juttu jos todella on olemassa vapaaehtoisesti lapsettomia lapsirakkaita, sen sijaan että se olisi vain jotain mitä vapaaehtoisesti lapsettomat tuntevat tarpeelliseksi valehdella.