Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olimme mieheni kanssa eilen Prismassa ja saimme satoja katseita peräämme

Vierailija
29.06.2010 |

mieheni on musta jolla rastahiukset, itse olen kalju(todella lyhyet hiukset) olemmeko liian outo pari Suomessa?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahalla kuitenkaan, mutta kyllä tuollaista paria sen miehen takia lähinnä varmaan katsotaan pitkään.

Vierailija
22/32 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännekin piti tulla vielä kerjäämään lisää huomioita omasta erinomaisesta erikoisuudesta. Who cares?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisittain erikoinen pari, ja itse henk. koht. kiinnittäisin huomiota siihen, miksi kukaan nainen haluaa "pilata" naiselllisuutensa noin. Minulle pitkät, tuuheat hiukseni ovat tärkeät, hiukset ovat naisen kruunu.

Vierailija
24/32 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ap.lla olla vaikka sairauden takia hiukset pois?

tällaisesta mieleen joko sairaus tai että on pilannut ulkonäkönsä ja naisellisuutensa. Jotenkin vaan olisi olettanut ap:n maininneen sairauden jos sen takia ulkonäkö tuo.

Vierailija
25/32 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikausko on vahva suomalaisnaisilla!

Vierailija
26/32 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisittain erikoinen pari, ja itse henk. koht. kiinnittäisin huomiota siihen, miksi kukaan nainen haluaa "pilata" naiselllisuutensa noin. Minulle pitkät, tuuheat hiukseni ovat tärkeät, hiukset ovat naisen kruunu.

tärkeämpi, että on tuollainen tuuhea kruunu.

Kauniskasvoisella naisella lyhyen lyhytkin tukka käy.

Vierailija
27/32 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut, että moni katselee teitä koska

- miehesi on hottis

- olette persoonallisia

- sinä olet kiinnostavan näköinen

- te aikaansaatte fantasioita ja henkistä stimulaatiota

Ei se katsominen aina tarkoita, että katsojat olisivat järkyttyneitä ;)

Vierailija
28/32 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rastahiukset eivät Helsingissä mielestäni ole enää mikään erikoisuus, mutta kaljuja naisia näkee täälläkin aika vähän. Eli veikkeisin, että lähinnä siua katsoivat, vaikak onhan tuo ihan hauska yhdistelmä sinänsä:)

Mielestäni naiset voivat ajella hiuksensa ihan siinä missä miehetkin, mutta on se silti sen verran harvinaista, että itsekin saatan tarkoituksetta pidempään katsoa, että näinköhän nyt oikein. Joskushan voi hyvin kireälle ponnarille laitetut vaaleat hiuksetkin näyttäää noepasti katsottuna kaljulle.

Vierailija
29/32 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeämpi, että on tuollainen tuuhea kruunu. Kauniskasvoisella naisella lyhyen lyhytkin tukka käy.

kukaan kaunis nainen ei halua pitää pitkiä hiuksiaan? Itse koenj olevani sievä, samoin voisi päätellä saamastani huomiosta, mutta pitkät hiukset ovat minulle tärkeät. Ne ovat ihanat!! =) Ja tiedän etten ole ainoa nainen joka ajattelee näin.

P.S. n. 77% Suomalaisista miehistä ja naisista tykkää pitkistä hiuksista naisella enemmän kuin lyhyistä....

Vierailija
30/32 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla saatte olla rauhassa. Kertoo jotain Prisman asiakaskunnasta ilmeisesti.

Vierailija
31/32 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuskin edes niistä muutamasta kymmenestä, jotka kenties olivat, kaikki ehtivät teitä katsoa.

Vierailija
32/32 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hot, sinä taas olet lesbon näköinen. Missä ette olisi outo pari?