Olimme mieheni kanssa eilen Prismassa ja saimme satoja katseita peräämme
mieheni on musta jolla rastahiukset, itse olen kalju(todella lyhyet hiukset) olemmeko liian outo pari Suomessa?
Kommentit (32)
Tännekin piti tulla vielä kerjäämään lisää huomioita omasta erinomaisesta erikoisuudesta. Who cares?
Suomalaisittain erikoinen pari, ja itse henk. koht. kiinnittäisin huomiota siihen, miksi kukaan nainen haluaa "pilata" naiselllisuutensa noin. Minulle pitkät, tuuheat hiukseni ovat tärkeät, hiukset ovat naisen kruunu.
Voihan ap.lla olla vaikka sairauden takia hiukset pois?
tällaisesta mieleen joko sairaus tai että on pilannut ulkonäkönsä ja naisellisuutensa. Jotenkin vaan olisi olettanut ap:n maininneen sairauden jos sen takia ulkonäkö tuo.
Taikausko on vahva suomalaisnaisilla!
Suomalaisittain erikoinen pari, ja itse henk. koht. kiinnittäisin huomiota siihen, miksi kukaan nainen haluaa "pilata" naiselllisuutensa noin. Minulle pitkät, tuuheat hiukseni ovat tärkeät, hiukset ovat naisen kruunu.
tärkeämpi, että on tuollainen tuuhea kruunu.
Kauniskasvoisella naisella lyhyen lyhytkin tukka käy.
Oletko ajatellut, että moni katselee teitä koska
- miehesi on hottis
- olette persoonallisia
- sinä olet kiinnostavan näköinen
- te aikaansaatte fantasioita ja henkistä stimulaatiota
Ei se katsominen aina tarkoita, että katsojat olisivat järkyttyneitä ;)
Rastahiukset eivät Helsingissä mielestäni ole enää mikään erikoisuus, mutta kaljuja naisia näkee täälläkin aika vähän. Eli veikkeisin, että lähinnä siua katsoivat, vaikak onhan tuo ihan hauska yhdistelmä sinänsä:)
Mielestäni naiset voivat ajella hiuksensa ihan siinä missä miehetkin, mutta on se silti sen verran harvinaista, että itsekin saatan tarkoituksetta pidempään katsoa, että näinköhän nyt oikein. Joskushan voi hyvin kireälle ponnarille laitetut vaaleat hiuksetkin näyttäää noepasti katsottuna kaljulle.
tärkeämpi, että on tuollainen tuuhea kruunu. Kauniskasvoisella naisella lyhyen lyhytkin tukka käy.
kukaan kaunis nainen ei halua pitää pitkiä hiuksiaan? Itse koenj olevani sievä, samoin voisi päätellä saamastani huomiosta, mutta pitkät hiukset ovat minulle tärkeät. Ne ovat ihanat!! =) Ja tiedän etten ole ainoa nainen joka ajattelee näin.
P.S. n. 77% Suomalaisista miehistä ja naisista tykkää pitkistä hiuksista naisella enemmän kuin lyhyistä....
Muualla saatte olla rauhassa. Kertoo jotain Prisman asiakaskunnasta ilmeisesti.
Ja tuskin edes niistä muutamasta kymmenestä, jotka kenties olivat, kaikki ehtivät teitä katsoa.
hot, sinä taas olet lesbon näköinen. Missä ette olisi outo pari?
Ei pahalla kuitenkaan, mutta kyllä tuollaista paria sen miehen takia lähinnä varmaan katsotaan pitkään.