Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liikunta pienen kanssa

Vierailija
29.06.2010 |

Miten onnistuu kävely/hölkkälenkit alle 1v kanssa, entä 2-3v kanssa?

Siis kulkisi kärryissä. Olen aika kokematon lapsiasioissa, joten käytännön kommentit ovat tervetulleita.

Joku sanoi, että ei uhmaikäisen kanssa onnistu, kun "ei suostu olemaan vaunuissa" tms.

M33

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä uhmiskin pysyy rattaissa, kun pistetään pysymään. Toisaalta jos alusta asti tottuu, niin varmasti tykkääkin.

3v -> mukaan omalla polkupyörällä.

Meillä molemmat harrastavat juoksemista ja mielellään ei kumpikaan kyllä kärryjen kanssa juokse. On se kuitenkin aina vähän jäykkää ja raskaampaa. Eli meillä tuo nuorimmainen 1,5v. jää useimmiten kotiin toisen vanhemman kanssa.

Toisaalta mikään ei ole ihanampaa kuin saada 4v. ja/tai 7v. mukaan tunnin-parin juoksulenkille juttuseuraksi polkupyöräillen.

Yleensä käymme siis eri aikaan lenkillä (molemmat kyllä joka päivä tai joka toinen päivä), mutta toisinaan myös koko perheen voimin. Ja parasta on päästä joskus ihan KAHDESTAAN lenkille parisuhdeaikaa viettämään... ;-)

Vierailija
2/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekin ollaan nyt kovia kävelijöitä ja ehkä on jälkikasvua tiedossa, joten hieman "murehdin" miten harrastuksen käy. Mutta laitetaan se toimimaan niin eiköhän toimi. Suunnitelit, että vauvaa voisin ottaa itse lenkille mukaan niin vaimo saa hetken hengähtää kotona yksikseen. Sitten kun lapsi kasvaa niin se aika tuntuu niin kaukaiselta, että vaikea ajatellakkaan...:)

En usko, että rattaiden työntäminen paljoa minua häiritsee, olen aika sitkeä kun sille päälle satun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin tuossa lähinnä juoksemista, kun sitä tulee itse harrastettua. Useimmat vauvat varsinkin nauttivat liikkuvien rattaiden kyydistä ja nukkuvat kuin tukki.

Oletpa tosi ihana kun ajattelet ja suunnittelet tuollaisia jo etukäteen!!! :-)

t. 2

mekin ollaan nyt kovia kävelijöitä ja ehkä on jälkikasvua tiedossa, joten hieman "murehdin" miten harrastuksen käy. Mutta laitetaan se toimimaan niin eiköhän toimi. Suunnitelit, että vauvaa voisin ottaa itse lenkille mukaan niin vaimo saa hetken hengähtää kotona yksikseen. Sitten kun lapsi kasvaa niin se aika tuntuu niin kaukaiselta, että vaikea ajatellakkaan...:) En usko, että rattaiden työntäminen paljoa minua häiritsee, olen aika sitkeä kun sille päälle satun...

Vierailija
4/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä juoksisin. Voi olla, että minulla on epärealistinen kuva vauva-perheen arjesta. Mutta eihän se niin rankkaa ja kauheaa voi olla, ettei 3-4krt 1h juoksulenkille mies voisi mennä vauvan kanssa... Tosiaan en tiedä lasten hoidosta yhtään mitään, juuri aloitin "googlettamisen", kun alettiin oikeasti yrittämään vauvaa, tekemistä on kyllä harjoiteltu vuosia jo :)

-ap-

Vierailija
5/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4krt viikossa ja 1h kerrallaan...

Vierailija
6/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin jo kolme kertaa...

Onnea ja tsemppiä!