Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä elämäntilanteessa olet törmännyt eniten kadehtijoihin

Vierailija
29.06.2010 |

itseäsi kohtaan?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin riitti kadehtijoita ja seläntakana pahaa puhuvia. Minusta oltiin tietävinään kuinka olen kenen kanssa vaan, vaikka se ei ollut totta.

Valitettavasti enää en ole niin hehkeä kun lapset ja ikä ovat jättäneet jälkensä...

Vierailija
62/67 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tuntui herättävän hirveää närää kanssaäitien keskuudessa. Ensin vahingoniloisina seurasivat kun raskausaikana paino nousi lähes 30kg, ja siinä vaiheessa kun muut tuskailivat jäljellä olevia kiloja ja löysää vatsanahkaa, minä vipelsin kaupungilla 26 tuumaisissa farkuissani :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tuntui herättävän hirveää närää kanssaäitien keskuudessa. Ensin vahingoniloisina seurasivat kun raskausaikana paino nousi lähes 30kg, ja siinä vaiheessa kun muut tuskailivat jäljellä olevia kiloja ja löysää vatsanahkaa, minä vipelsin kaupungilla 26 tuumaisissa farkuissani :)

vain luulottelet että muut kadehtivat.

Vierailija
64/67 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviin tapoihin ei kuulu huomion vieminen omilla isoilla uutisilla toisten juhlapäivänä. Antaa morsianten sädehtiä omana päivänään, vauvauutiset voi julistaa vaikka sitten seuraavana päivänä - tai kertoa jo ennakkoon jos luvassa oli jatkot, johon muuten olisitte osallistuneet.

mutta silloin kun odotin ekaa vauvaa. Pilasin kuulemma yhdet häätkin kun mies kertoi kaverilleen (sulhanen) miksi ei jäädä dokailemaan jatkoille. Uutinen pilasi morsmaikun päivän sitten ihan täysin. Myös muutama muukin ystävä oli hyvin nihkeä, pari putosi kelkasta kokonaan poiskin kunnes sitten itse olivat raskaina. Siinä vaiheessa olisi pitnyt taas olla ylimpiä ystäviä ja niin helvetin kiinnostunut heidän vauvamasuistaan ja asukeistaan..

Vierailija
65/67 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviin tapoihin ei kuulu huomion vieminen omilla isoilla uutisilla toisten juhlapäivänä. Antaa morsianten sädehtiä omana päivänään, vauvauutiset voi julistaa vaikka sitten seuraavana päivänä - tai kertoa jo ennakkoon jos luvassa oli jatkot, johon muuten olisitte osallistuneet.

mutta silloin kun odotin ekaa vauvaa. Pilasin kuulemma yhdet häätkin kun mies kertoi kaverilleen (sulhanen) miksi ei jäädä dokailemaan jatkoille. Uutinen pilasi morsmaikun päivän sitten ihan täysin. Myös muutama muukin ystävä oli hyvin nihkeä, pari putosi kelkasta kokonaan poiskin kunnes sitten itse olivat raskaina. Siinä vaiheessa olisi pitnyt taas olla ylimpiä ystäviä ja niin helvetin kiinnostunut heidän vauvamasuistaan ja asukeistaan..

Mieti, jos olisi julkistanut vaikka kihlauksensa lapsesi ristiäisissä.

Tosi junttia.

Vierailija
66/67 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

24-vuotiaana. Osa kavereista oli sinkkuja ja osa seurusteli, mutta poikaystävät eivät olleet suostuneet kuulemma edes kihloihin.

Vierailija
67/67 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kymppejä tuli tekemättä mitään. Lisäksi olin suosittu kaveri (muiden kuin noiden kadehtijoiden keskuudessa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän