Tupakoivat äidit
Onko törkeämpää näkyä kuin lastenvaunuja työntävä tupakkaa polttava äiti? Toinen asia mikä ärsyttää on äidit, jotka mieluummin puhaltavat rahansa savuna ilmaan kuin esim. ostavat lapselleen jäätelön. Lapsi siinä sitten nieleskelee kyyneleitä kun äiti tiuskaisee ein.
Kommentit (49)
jotka jättävät tärkeän lääkityksen raskauden ja imetyksen ajaksi kesken, ettei lapsen terveys vain vaarantuisi.
Eräs tuttuni nukkui lapsensa syntymästä ensimmäiset 8kk nojatuolissa lapsi rintarepussa, sillä lapsella oli refluksi, eli ei siis nukkunut käytännössä ollenkaan koko tuona aikana.
Allergisten lasten äidit voivat olla todella tiukoilla imetysdieteellä kieltäytyen käytännössä kaikesta hyvästä lapsensa hyvinvoinnin vuoksi.
Mikä estää teitä tekemään uhrauksia omien lastenne hyvinvoinnin vuoksi? Varsinkin kun itse hyötyisitte samalla.
jotka jättävät tärkeän lääkityksen raskauden ja imetyksen ajaksi kesken, ettei lapsen terveys vain vaarantuisi. Eräs tuttuni nukkui lapsensa syntymästä ensimmäiset 8kk nojatuolissa lapsi rintarepussa, sillä lapsella oli refluksi, eli ei siis nukkunut käytännössä ollenkaan koko tuona aikana. Allergisten lasten äidit voivat olla todella tiukoilla imetysdieteellä kieltäytyen käytännössä kaikesta hyvästä lapsensa hyvinvoinnin vuoksi. Mikä estää teitä tekemään uhrauksia omien lastenne hyvinvoinnin vuoksi? Varsinkin kun itse hyötyisitte samalla.
Minkä TÄRKEÄN lääkityksen voi jättää kesken?
ms-tautiin liittyvän. lääkenimikkeitä en todellakaan muista.
Oliko se lääkkeen nimi tässä se olennainen asia?
ovat jättäneethetkeksi kipulääkityksen ottamatta perussairauksiinsa, esim reumaan.
itse poltan...ei pitäisi muita hetkauttaa mitä mä teen ja lapseni kyllä saa sen jäätelön.eli ei ole kummaltakaan pois ne rahat! huom. aina ei vaan ole se jäätelöpäivä.. ja tiedätkö se on hyväksi lapsille et välillä on pettymyksiä =D eikä kaikki juuri tiuskimalla sitä kiellä! taas yleistetään hahahaa
että taas arvostellaan polttavia äitejä. Ilmeisesti tupakoivat isät nauttivat edelleen koskemattomuudesta?
Oletko joskus nähnyt isää joka työntää tupakka suussa lastenvaunuja?
Tämä on tutkittu fakta. Siis niiden piirien, joissa esim. lukutaitoa ei pidetä kovin tärkeänä asiana.
Oletko joskus nähnyt isää joka työntää tupakka suussa lastenvaunuja?
itse asiassa. Tosin harvinaiseksi taitaa senkin tehdä ihan se, että yleensä äidit ovat niitä, jotka vaunuja työntävät (siis tupakoivat ja ei tupakoivat yli päänsä).
Tämä on tutkittu fakta. Siis niiden piirien, joissa esim. lukutaitoa ei pidetä kovin tärkeänä asiana.
ns. kaappipolttajaa noissa paremmissa piireissä. Usko pois, tämäntiedän faktaksi. En myöskään itse missään milloinkaan tuo esille, että poltan iltaisin tupakan tai kaksi.
En ikinä polta julkisesti maha pystyssä, enkä lastenvaunuja työntäen ja myös leikkikentällä voin olla polttamatta. Kyllä myönnän, itsekin katson että onpa se kamalannäköistä.
Ja meillä in varaa sekä tupakkaan, että siihen jätskiin, nytkin on pakastin täynnä, sen takia ei sitä pallojädee/pehmistä aina saa, se on elämää.
mutta en silloin kun lapsia on paikalla.
Itseäni myös inhottaa nämä lastenvaunuja, rattaita tai ostoskärryjä työntävät vanhemmat, jotka vetävät röökiä lapsen ollessa ½ m päästä itsestään. Siinä lapsi väkisin altistuu tupakan savulle.
t: Ei alemman sosiaaliluokan edustaja.
vaan salassa. Näissä hienoissa piireissä on niin paljon palvottua julkikuvaa, että pois alta.
Taatusi pettämisiä ja tupakoivia on yhtä paljon kuin kaikkialla muuallakin, mutta se on vaan piilossa ja näytellään, että ollaan niin hienoa.
En tiedä kumpi on sitten parempi.
Sairaalassa odottava äiti tupakoi. Käy niin sääliksi pikkuista siellä vatsasssa :(
Ja sellaisia äitejä on monta..
julkinen tupakointi mitenkään paitsi raskaanaolevat. Puistossa mulle on aivan sama, jos joku mamma menee sivummalle röökille. Mutta itse olen niin häpeissäni johtuen tästä tuomitsemisesta, että poltan vain kotona pihalla ja monet puoliystävät ei edes tiedä tuosta paheesta...
Ja meillä lapsi tosiaan saa kaiken tarvitsemansa. Ei ole rahasta pulaa ja lasta hemmotellaan liikaakin materialla.
milloin missäkin - häpeilemättä hippusen vertaa. Äitien en ole nähnyt moista tekevän. Lastenvaunuja työntäviä olen kyllä nähnyt, molempia. Taitaa vaan ylipäätään lastenvaunuja työntävät isukit olla vähemmistökansalaisia...
syyksi olla paska äiti vain siksi, että jossain on joku vielä surkeampi.
Mun lapset ansaitsee vain parasta, siksi en voisi ikinä polttaa.
ps. kun rekrytoin, jätän teidän aina huomioimatta, tapanne kertoo myös monista muista ominaisuuksistanne
kakkosta. Tupakoinnistani huolimatta muksu saa jätskiä. Itse asiassa harvoin edes sanon eitä jos lapsi sitä pyytää, siis näin kesäaikana.
mutta sinun omaan nilkkaasi. Olen kyllä tarkkaillut teitä ja pahalta näyttää...lisäksi isompia lapsia hävettää röyhyttelevä äiti.
ajattele et jotkut ihmiset on luopuneet suuremmista haitoista/tavoistaan jotka vaarantaisi lapset ja ittensä kuin tämä tupakka. tupakka on pienempi paha verrattuna siihen mistä olen luopunut ja muuttanut elämäntapojani =)