Kampaamo Glo (Tre) hinnat/kokemuksia?
Tietääkö kukaan paljonko kampaamo Glossa (Tampereella) maksaa hiusten värjäys ja leikkaus? Sivuilla oli "hinnasto", jossa ei ollut hintoja vaan kerrottiin, että hinnat muodostuvat kampaajan kokemuksen ym mukaan. Minkä tasoiselle kampaajalle (stylist, junior, senior ym) uskaltaa varata ajan, ettei tule liian kallis paukku, mutta että olis hyvä? Onko kenelläkään kokemuksia, oletteko olleet tyytyväisiä?
Kommentit (13)
Miksi naiset käytte noissa paikoissa, joista näkyy kadulle? Neandertalit toljottaa, kun istutte siinä tukka hapsottaen ja naama perseenä.
Mä olen löytänyt hyvän kampaamon, johon ei ulkopuoliset kuikuile.
Valitse sivuilla ylhäältä Hinnasto ja sitten vasemmalta Kampaamo. Itse olen käynyt muutaman kerran senior-kampaajalla ja tosi tyytyväinen. Kätevä ajanvaraus myös netissä.
siellä jo ennen nimen vaihdosta ja nyt kyllä hinnat pompsahti. Leikkaus + yksiväri-värjäys 88e. Mut tyytyväinen olen aina ollut, siksi aina takas meen.
Sieltähän ne hinnat löytyikin... *blush* Aika isot hintaerot näyttää olevan, riippuen siitä minkä tasoisella käy. Onkohan juniorit hyviä kampaajia?
ap
No ei kummoisia. Itse vaalensin ja aika erivärinen tuli kun piti :(
Seniorirouva raidoitti ja leikkasi latvasta suora tönkköleikkaus - huh - ! Olen maantienvärinen ja vannotin etten halua keltaisia raitoja. Keltaisethan niistä tuli.Koko operaatio viittävaille sata euroa. Ei todellakaan tarvitse toista kertaa mennä....tähän Hämeenkadun salonkiin!
99E kylläkin status TOP-kampaajalla. Pyysin lämpimiä sävyjä ja sain tuhkanharmaan koko kirjon.
Hämeenkatu 30 liikkessä on todella ylimielistä palvelua ja hinnoittelu aivan käsittämätöntä. Mikään sovittu ei pitänyt paikkaansa.
Olihan se ennen hyvä, käynyt siellä viimeiset 10v, mutta jokin on muuttunut. Viimeiset 1.5 -2 vuotta kampaajien kanssa joutunut kinastelemaan siitä mitä haluan, lopputulos on ollut se mitä kampaaja haluaa tehdä ja yllättäen en ole ollut tyytyväinen. Lieneekö sattunut sitten viimeiset kerrat huono tuuri vai mikä, mutta viimeinen kerta kun maksan raidoista ja leikkauksesta 140,- tälle puljulle, kun uudestaan ja uudestaan lopputulos vaan ketuttaa. Ilmeisesti joko uusien kampaajien ammattitaito ei riitä toteuttamaan mitä pyydetään tai eivät vain viitsi. Ennen on kuitenkin mukisematta samoilla ohjeilla tehty hyvää jälkeä. Myönnettäköön, että olen lopputuloksesta viime aikoina sanonut tekijälle, että se on ok, koska kerran kun erehdyin sanomaan, etten ole erityisen tyytyväinen, kampaaja pioti "luennon", miksi mielipiteeni on väärä. Ei vaan jaksa kuunnella työpäivän päälle pas*apuhetta.
Nokkaantunut kirjoitti:
Olihan se ennen hyvä, käynyt siellä viimeiset 10v, mutta jokin on muuttunut. Viimeiset 1.5 -2 vuotta kampaajien kanssa joutunut kinastelemaan siitä mitä haluan, lopputulos on ollut se mitä kampaaja haluaa tehdä ja yllättäen en ole ollut tyytyväinen. Lieneekö sattunut sitten viimeiset kerrat huono tuuri vai mikä, mutta viimeinen kerta kun maksan raidoista ja leikkauksesta 140,- tälle puljulle, kun uudestaan ja uudestaan lopputulos vaan ketuttaa. Ilmeisesti joko uusien kampaajien ammattitaito ei riitä toteuttamaan mitä pyydetään tai eivät vain viitsi. Ennen on kuitenkin mukisematta samoilla ohjeilla tehty hyvää jälkeä. Myönnettäköön, että olen lopputuloksesta viime aikoina sanonut tekijälle, että se on ok, koska kerran kun erehdyin sanomaan, etten ole erityisen tyytyväinen, kampaaja pioti "luennon", miksi mielipiteeni on väärä. Ei vaan jaksa kuunnella työpäivän päälle pas*apuhetta.
Älä maksa ellei ole sovitun mukainen
En tiedä kuka antaa näille kampaajille huippustylistien lisenssit. Minulla ei ole koskaan ollut huippuleikkausta, mutta olen ollut heidän asiakkaansa jo pitkään. Minulla on paksut hiukset, eikä niiden kanssa ole vaikea työskennellä. Kaksi päivää sitten riitelin kampaajan kanssa Sammonkadulla Tampereella kampauksestani. Näytin hänelle kuvan haluamastani kampauksesta, mutta se osoittautuikin aivan erilaiseksi, hän teki sen omalla tavallaan ja oli töykeä. Tietävätkö kampaajat mitä TOP-STYLIST tarkoittaa?!!!! Huippustylisti tekee mahdottomia asioita. Älä lankea heidän lupiinsa, he ovat tavallisia kampaajia, joilla on viiden hiuskarvan verran kokemusta, ja siksi he saivat viiden parhaan hiuksen tittelin!!!!!!! niin paljon heistä!!!!!!!!
Mulle Hämeenkadun nuori stylisti teki folioraidat ja leikkasi uuden tukan, ja olen ihan tyytyväinen. Se on niin kiinni kampaajasta ja siitä miten asiakkaan ja tekijän kanssa synkkaa. Mun vakiokampaaja on muualla, ihan eri paikkakunnalla kun asun, mutta oli piristävä olla välillä eri paikassa tuunattavana.