Auttaako joku apteekin valmiste syylään jalkapohjassa?
IV-teippi ei auttanut.
Kommentit (10)
jos on jalkapohjassa. ne jäädytysjutut ei mene paksun jalkapohjan läpi syylään asti.
joka on tarkoitettu kovettumiin, liikavarpaisiin ja syyliin. Itse voi leikata sopivan palan. Olen kokeillut kaikki systeemit ja tämä on viimeinen toivo. Seuraavaksi lääkäri poistaa kirurgisesti...
joka on tarkoitettu kovettumiin, liikavarpaisiin ja syyliin. Itse voi leikata sopivan palan. Olen kokeillut kaikki systeemit ja tämä on viimeinen toivo. Seuraavaksi lääkäri poistaa kirurgisesti...
meillä on hyväksi havaittu koivuntuhkavesi. 10 päivän ajan lilluuttelet sitä jalkaa vedessä jossa on koivuntuhkaa joku 10 min kerrallaan, kyllä auttaa. Ja on ihan tosi! Itsekkin sitä aluksi epäilin mutta viimeinen toivo oli se ja auttoi.. vastaavaa ainetta on myös myynnissä ainakin kärkkäisellä.
vaivana syylä jalkapohjassa. Oli ajoittain tosi kipeä. Kaikki kotikonstit kävin läpi.
Leikkaamalla lähti. Jalkapohjan puuduttaminen sattui niin, et meinasin pyörtyä. Mut lähtipä syylä kävelee :)
Paketin kannessa lukee Kovettumien, liikavarpaiden ja känsien hoitoon, mutta sisällä ohjeessa puhutaan myös syylistä. Saa myös pyöreinä laastareina, mutta mun megasyylään ne tuntui liian pieniltä.
Saa apteekista. Allergia ja astma -lehdessä oli pieni juttu sitkeistä syylistä ja siinä luki että jotkut apteekin laastarit on ainoita jotka auttaa. Muita ei apteekissa ollut, joten varmaankin ovat näitä. Hukkasin lehden...
Osta lisäksi apteekin kangasteippiä (sellaista oikein tahmeaa, leukoplast), muuten ei pysy jalassa kiinni.
Paketin kannessa lukee Kovettumien, liikavarpaiden ja känsien hoitoon, mutta sisällä ohjeessa puhutaan myös syylistä. Saa myös pyöreinä laastareina, mutta mun megasyylään ne tuntui liian pieniltä. Saa apteekista. Allergia ja astma -lehdessä oli pieni juttu sitkeistä syylistä ja siinä luki että jotkut apteekin laastarit on ainoita jotka auttaa. Muita ei apteekissa ollut, joten varmaankin ovat näitä. Hukkasin lehden... Osta lisäksi apteekin kangasteippiä (sellaista oikein tahmeaa, leukoplast), muuten ei pysy jalassa kiinni.
tätä kokeilen
niillä on siellä myynnissä sellasia kotijäädytysjuttujakin....