Taloyhtiön pj todellinen hölösuu!
Meidän taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja on sellainen hölösuu, että heikompaa jo hirvittää! Kertoilee naapureiden asioita muille, joita on saanut tietää puheenjohtajan ominaisuudessa. Hän on kertonut minulle ja ainakin parille muulle asukkaalle viimetteeksi yhden asukkaan kylpyhuoneen kaakeleiden ja kalusteiden hinnat (ostivat sikakalliit) ja repostelee miten sotkuista kenenkin kotona on.
Pännii, kun mietin että mitähän kaikkea se meistä kertoilee tuolla pitkin pihoja! :/ Tollasiahan ei tietysti saisi kertoa, mutta sen miehen kielenkantoja ei mikään pitele.
Kommentit (3)
eikä se kyllä takuulla tiedä minkäsorttiset kaakelit C-rapun remontoija kylppäriinsä lykkäs... Saati niiden hintaa. Eipä sillä, miestä tuskin ees kiinnostaisi, kun ei se taida äkkiseltään muistaa edes minkäväriset on meidän omat kaakelit ;P
Meillä on varmaan kauheen umpimielinen taloyhtiö, kun B-rapun mammat tietää varmasti asioiden laidat paremmin ku pj XD
jonkin sortin remppa/raksamies (en oikein tarkkaan tiedä mitä tekee) ja sitä kautta osallistuu todella paljon kaikkiin remppajuttuihin ja käy valvomassa töitä taloyhtiön edustajana. Sen takia tietää ja näkee paljon.
Se on todella hienoa että tekee noita hommia ihan ilmaiseksi, se säästää ison pennin meidän taloyhtiölle ja sitä kautta tietty vastikkeisiin, mutta pitäisi sen suunsa kiinni!
Olen sanonut sille kylppäritapauselle, että kuulin x:ltä että olitte laitteneet viimeisen päälle kylpyhuoneen. Eipä tuo näyttänyt hätkähtävän. Ehkä sitä ei sitten haittaa, itse olisin vähän ihmetellyt, että mitenkäs meidän remppa on puheeksi tullut.
En vaan ole oikein keksinyt miten ilmaisisin hyvän päivän tutulle, että x:n mukaan teidän kämppä on ihan hirveässä kunnossa, kun koirat paskoo pitkin lattioita eikä kukaan siivoa niitä. Pj:n juttu nimittäin on aika varmasti täysin totta, se vaan ei kuulu meille muille.
ap
talouden ihmisten kanssa, joista puheenjohtaja kulloinkin juoruilee. Aloitat tyyliin "oletko tietoinen, että taloyhtiön puheenjohtaja on puhunut teistä/kodistanne "tällaista ja tällaista" ainakin minulle ja x:lle?" (sana ainakin on tärkeä tuossa yhteydessä).
Seuraavasta yhtiökokouksesta tulisi nimittäin taatusti aika metka...