Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7-9-vuotiaiden poikien liikkumisesta ja olemisesta...

Vierailija
27.06.2010 |

Miten teidän 7-9-vuotiaat pojat liikkuu, pyöräilee, puuhaa pihalla? Ovatko "liikkeessä koko ajan", vetävätkö keulia pyörällä jne. Olen nyt aivan maassa, kun tuttavaperheen äiti kommentoi poikien olemista tyyliin, onko ne tosiaan kaikki tuollaisia? Että öö, mites ne teidän pojat liikkuu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin tekee tytötkin, välillä menee kovempaa, välillä ei.

Vierailija
2/7 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

potkulaudalla. Tarkoititko nyt yleistä touhuamista vai nimenomaan liikkumista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö... siis en mä ainakaan analysoi sitä, miten poikani liikkuu. Välillä pyöräilee, välillä juoksee, mitä milloinkin päähän pälkähtää. Keulimisen olen tylsänä äitinä kieltänyt. Sun kaverilla ei taida olla poikia kun niin kummeksuu.

Vierailija
4/7 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikien parissa on tietty raisumpaa menoa, mutta pikkusiskon kanssa meno on siedettävää. Tosin luonnekin on tällä meidän kaverilla siitä rauhallisimmasta päästä.

Vierailija
5/7 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komentaa saa tiukasti, että saa pojat edes pihalle. Trampalla tykkää poukkia ja vähän skeittailla. Pyöräily ei heitä kiinnosta muuta kuin paikasta toiseen pääsemiseksi esim. kaupasta ostamaan karkkia. Sitten on kyllä talvikaudella illalla ollut urheilukoulu kerran viikossa. Ja kun lunta on maassa, niin sitten peuhaa enemmän ulkona.

Vierailija
6/7 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiipeilee, juoksee, potkii palloa, tekee pyörätemppuja, painii pikkuveljen kanssa..

Vierailija
7/7 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todellakin melkein koko ajan liikkeessä.

Pyöräilee, pelaa ulkona sählyä, juoksee, tutkii.

Näin kesäisin olis koko ajan ulkona parhaan kaverinsa kansaa. Hyvä, että sisälle saa.

Toki pelaa joskus pleikkarilla ja tietsikalla (meillä pelipäivät). pysyypähän huone siistinä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi