Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääseekö puolison ja/tai lapsen kuolemasta koskaan yli?

Vierailija
27.06.2010 |

Tuo on ehkä väärin ilmaistu, ei sitä varmaankaan koskaan unohda enkä tiedä pitääkö edes, mutta pystyykö elämään normaalia arkea.

Minä olen menettänyt yhden lapsistani ja mieheni ja pahin on jo ohi, mutta yhä välillä kaipaan heitä todella paljon ja on päiviä kun ei jaksais mitään ja toivoisin vaan voivani saada mieheni ja lapseni takaisin. Lisäksi tietyt tapahtumat/tilanteet tuovat mieleen joko lapseni tai mieheni tai molemmat ja sillon iskee taas ikävä. En tiedä onko tämä normaalia vai ehkä vielä surutyötä vai tällaistako tämä loppuelämä tulee olemaan.

Paljon on kyllä ollut myös niitä ilon hetkiä menetettyäni kaksi läheistäni, en siis koe ihan menneessä eläväni, vaikka eräät lähipiirissä näin tuntuvatkin ajattelevan.

Olen myös tapaillut erästä miestä ja tiedän pitäväni hänestä paljon (tunne on molemminpuolinen) ja myös lapseni pitävät tästä miehestä, mutta välillä poden voikohan sanoa huonoa omaa tuntoa, että olen löytänyt uuden ihastuksen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli toinen lapseni,hänen jälkeen on syntynyt 3lasta,mutta ikävä on kova ja sydämestäni puuttuu pala =(

Vierailija
22/23 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä en pysty edes kuvittelemaan, mutta telkkarissa yks psykologi tai psykiatri sanoi, että puolison kuolemasta on helpompi päästä yli kuin erosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietynlainen ikävä on läsnä. On luonnollista toivoa menetettyjä ihmisiä takaisin, kyllä minäkin monesti mietin, että haluaisin jutella heidän kanssaan. Kuolinpäivät, syntymäpäivät jne. herkistävät vuosienkin kuluttua, mutta muuten elämä on aivan normaalia. Anna uudelle suhteelle mahdollisuus, miehesi haluaa sinun olevan onnellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme