Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä kannattaa ajaa Kialla

Vierailija
27.06.2010 |

Kia cee'din arvosta jäljellä kahden vuoden jälkeen vielä 82,6% ja saa vielä 7 vuoden takuunkin.

Volvon arvo enää 50%...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika tiukat ehdot.

Vierailija
2/12 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien Ihmisten Auto

Minäkin voisin ostaa samanlaisen. Parhaasta päästä hinta/latu-suhdetta nykyään. Toinen on Skoda, joka on aika aJees

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellyttää todella kalliita huoltoja ja usein. Muiden uusien autojen huollot tulevat huomattavasti halvemmiksi.

Vierailija
4/12 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakollisten huoltojen hinnat ensin...

Tuurilla jotain voi Kiasta saada 2 vuoden jälkeen, mutta uusia pukkaa markkinoille, joten hinnat laskee. Mielummin itse ajan Volvolla, oli hinta mikä hyvänsä :)

Paitsi, että tuolla 7 vuoden takuulla on aika tiukat ehdot.

Vierailija
5/12 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai säälittää ennemminkin.

Vierailija
6/12 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat ihan hyviä ajo-ominaisuuksiltaan, mutta tuon "takuun" vuoksi en alkaisi itselle ostamaan. Arvo kyllä säilyy kohtuullisen hyvin, koska hinta on halpa. Silti ostaisin käytettynä. Uuteen autoon rahan laittaminen on aivan idioottimaista.

Vierailija
7/12 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei olla niin tyhjätaskuja, että auton arvoa pitää ruveta vahtimaan. Ostetaan mitä halutaan ja sillä ajetaan niin kauan kuin halutaan, sitten auto vaihtoon.

Vierailija
8/12 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa aina Kialla ja Hyundailla ajajat.

Tai säälittää ennemminkin.

Rakentuuko sun ihmiskuvasi jotenkin sen varaan, minkälaista autoa ihminen ajaa?

Tai kuinka paljon ihmisellä on rahaa?

Olethan tietoinen, kuinka moni saattaa pitää sinua kypsymättömänä ja kykenemättömänä monimutkaisempaan ajatteluun..?

Vierailija
9/12 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka normaalisti ajavat autolla miten tykkäävät ja vievät huoltoon vain silloin kun jotain on selvästi rikki (eikä silloinkaan mitään kiirettä).

Auton saa säilymään paljon paremmin, kun sitä huoltaa säännöllisesti ja tarkistaa hyvin, ilman että kuuluisi esim ajoa häiritsevää kolinaa.

Itse voisin ostaa Kian (vaikka meillä on ollut Volvo viimeiset 10 vuotta) ja olen kuullut siitä todella paljon hyvää!

Vierailija
10/12 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei mitään maksa, ei voi pudotakaan. Minä arvostan turvallisuutta ja tilaa, lapsiperheen ainoa oikea auto on E-sarjan farkkumersu, mitään volvon laatikko-kopperoakaan ei meille ikinä hankita.

Vierailija
11/12 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei mitään maksa, ei voi pudotakaan. Minä arvostan turvallisuutta ja tilaa, lapsiperheen ainoa oikea auto on E-sarjan farkkumersu, mitään volvon laatikko-kopperoakaan ei meille ikinä hankita.

vaikka toisille jakaa.

Vierailija
12/12 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

V50:seeni vaikka onbkin ollut aika isoissa remonteissa viimesen kahden vuoden aikana(Ostettu 2 vuotta sitten). Olen ajanut audilla, mersulla, bemarilla, nissanilla, opelilla, wolkkarilla, saabilla ja kialla eikä ole V50:sen voittanutta:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi