Nielasin vahingossa kokonaisena kovan karkin, ja luulin tukehtuvani
Meni kuitenkin nopeasti ohi, mutta vieläkin kurkkua painaa. Voiko se karkki olla jumissa siellä kurkussa tai jopa jossain keuhkoputkessa, vai raapasko se vaan mennessään kurkkua ja siksi painaa? Kuolenko ensi yönä?
Kommentit (25)
Se menee ruokatorveen. Jos se olisi keuhkoputkessa, et istuisi kirjoittamassa nyt av:lle. Ruokatorvi ei jousta ja siksi ison karkin nielaiseminen sattuu ja sattuu hetken sen jälkeenkin. Kyllä se menee kohta ohi.
paljon lämmintä nestettä, niin se liuottaisi sitä karkkia pois, jos se on jossain jumissa.
Mä nielasin myös kovan hedelmä karkin, oli vähän aikaa kurkkuun juuttunut, mutta helpotti kun joi vaan lämmintä...
Mulla tapahtui eilen sama söin kurkkupastilleja niitä ruskeita vihreässä kuoressa eukalyptus menthol ja siinä sitten onnistuin vahingossa nielaseen sen vaikka olihan sen jo hetken suussa ollu mutta vitsi tätä kipua vietin itkie viime yön ja sama kipu jatkuu vieläkin nyt tuntuu tuossa rintalasassa ja ei mee millään ohi kauanko tää sulaminen vie miten se ei voi nyt jo poistua tuolta?!
Nieladin just sellaisen rainbow heart mix karkin ja nyt meen k kauppaan ostaa pillimehua jos helpottais
Nielaisin just ufo karkin ja sattuu ihan saakelisti. Auttaako jos juon vettä päälle?
Vierailija kirjoitti:
nielaisin turkin pippurin ja sattuu aivan saakelisti
Sama täällä, sattu koko päivän ja oikeesti luulin et se jäi sinne kurkkuun kiinni. Ei oikeasti jäänyt, tai ainakin sen perusteella, että olen edelleen elossa kirjoittamassa av:lla 3vuotta tapahtuman jälkeen:D
Minä imeskelin sellaista isoa, pikkurillin pään kokoista yskänpastillia, ja yhtäkkiä se vaan lipsahti kurkkuun. Siitä tuli niin liukas.
Istuin sohvalla pienessä takakenossa, polvet koukussa ja vauva nenä minuun päin.
Kuolema kävi niin läheltä, että sen jälkeen on ne karkit hyllyyn jääneet.
Jos se meni kurkusta alas. Ja sulaa sinne. Auttaako kädenlämpöinen vesi. Jos vesi menee alas yhtään, siellä on rakoa. Soitto äidille? En ihmettele yhtään että säikähdit. Moni panikoi koko ajan syödessä. Ainakin elät edelleen ilmeisesti, ehkä tilanne menee ohi.
Mulla jäi joskus kova karkki kiinni ruokatorveen kun olin lapsi. Olin ihan paniikissa, vedet valui silmistä ja oli pakko nieleskellä koko ajan. Sitten kun se suli tarpeeksi niin se lipsahti irti, mutta pitkään sen jälkeen tuntui kuin olisi edelleen kurkussa jotain vaikka ei ollut.
Ihan selkeä keissi, oliko pussissa varoitus tätä tapahtumaa varten? Jos ei ollut niin suositan haastamaan oikeuteen firman.
Mulla mies laittoit 24cm peniksensä kurkkuuni ja se meni henkitorveen. Laukesi vielä sinne.
Tuli kivoja sperma hengitys pölähdyksiä.
toi on mun painajainen