Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenelläkään selvännäkijälasta?

Vierailija
27.06.2010 |

Mä ihan säikähdin juhannuksena. Istuin pöydän ääressä ja juteltiin ystävien kanssa. Pöydällä oli hanapakkaus punaviiniä. Katsoin sitä ja mietin, että jaa, voisinpa ottaa minäkin lasillisen. Ehdin ajatella tämän, mutta en vielä liikahtanutkaan tehdäkseni mitään. Lattialla lähelläni leikkivä kaksivuotias nosti samassa katseensa ja sanoi minulle: "Älä ota, äiti. Älä ota." Sitten hän taas painoi päänsä ja jatkoi leikkiään vastausta odottamatta. Järkyttyneenä jätin viinin ottamatta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida lapsi tykätä vanhempien juomisesta? :D

Ei tossa sen kummempaa. Olen itsekin pienenä sanonut tuon tyyppisiä vanhemmilleni.

Vierailija
2/14 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoiset selvännäkijän lahjat lapsellas =). Tää on hauska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse hyvin herkkävaistoinen ihminen ja olisin voinut sanoa tilanteessa samoin, olematta selvänäkijä.

Vierailija
4/14 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viking lottoon oikeat numerot. Olis tarvetta.

Vierailija
5/14 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viking lottoon oikeat numerot. Olis tarvetta.

Vierailija
6/14 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen, että se äiti on melkoisen maaninen ilme kasvoillaan tuijottanut sitä hanapakkausta.. =D Ja ilmeisesti lapsi on nähnyt humalaista örveltämistä, kun osaa yhdistää jo asioita..

Vierailija
7/14 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi ei ole koskaan nähnyt minua eikä isäänsä humalassa. Isä on absolutisti ja minä otan sen lasin viiniä noin kerran kahdessa vuodessa. Meillä ei ole koskaan kotona alkoholia.

ap

Vierailija
8/14 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

serkkuni oli lapsena tällainen. Näki tätimme ja toisen sukulaisen kuolemat viikkoa etukäteen unessa. Näki myös tätimme ja setämme eron etukäteen. Tiesi ihan varmasti että niin tulee tapahtumaan.

Muutenkin suvussa joillain on tätä lahjaa.

Vierailija
9/14 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se leikki jotain minkä kuvitteli olevan kiellettyä ja sanoi siksi noin. Kuvittelit itse, että se liittyi viiniin, koska sinulla oli pohdinta viitsitkö ottaa viiniä lapsen nähden.

Vierailija
10/14 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vain istui rauhallisesti ja leikki, sanoi tuon ja jatkoi tuota leikkiä. Kukaan ei liikkunut eikä ollut ottamassa mitään, lapsi ei tarvinnut mitään. Se vain oli ihan niin kuin hän olisi kuullut ajatukseni ja vastannut siihen. Ja yleensä tämä lapsi vielä jankuttaa, jos hänellä on asiaa, sanoo sen monta monta kertaa peräjälkeen. Mutta nyt ei.

ap

Vierailija
11/14 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ap käy vielä ostamassa raskaustestin ja pissaa tikkuun.. jospa se selvännäkijä taapero sitten tiesi etukäteen varoitella, kun on sisarus tulossa.. =P

Vierailija
12/14 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten selvänäkijä, yhdellä ännällä :)

Sori nipotus.

Vierailija
13/14 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niihin ole kiinnittänyt sen enempää huomioita, mutta aina nuo kommentit tulevat yhtä yllätyksenä.

Vierailija
14/14 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole minkäänlaista lääkitystä päällä.

15