Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittääkö teidän 4-5 v pojat koskea rintoihinne?

Vierailija
26.06.2010 |

Aina välillä tuntuu, että poikaamme rinnat kiinnostavat ja niihin koskee. Otan pojan käden pois ja sanon, etten pidä siitä, että hän koskee niihin. Miten te toimitte? Selitättekö jotain?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsi ajattele niistä mitenkään seksuaalisesti.

Ainakin oma lapseni tuossa iässä ja myöhemminkin piti rinnoistani ja niiden pehmeydestä. Tykkää vieläkin tokaluokkalaisena halailla ja väsyneenä rentoutua sylissä rintaa vasten nojaten. Enkä kyllä näe siinä mitään seksuaalista tai pahaa.

Vierailija
2/4 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 2-3v tytöllä samaa. Kerron, että ne on äidin tissit. Painelevat/painelivat niitä usein sylissä ollessaan. Näytän usein, että tuossa on sinun tissi (käännän huomion lapsen omaa fysiikkaan) ja kerron että aikuisilla tytöillä on tämmöset isommat tissit, että vauva saisi ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun rintoja. Mulla on tosin aina rintaliivit (sellaiset topatut) päällä eli en koe sitä yhtään kiusalliseksi. Toki ohjaan hänen huomionsa muualle, mutta en kiinnitä asiaan sen kummempaa huomiota. Joskus poika painaa rintaa ja sanoo, että "tissi". Siihen totean vaan, että niin on ja vaihdan puheenaihetta.

Vierailija
4/4 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin nyt 4, kohta 5v poika. Työntää rintoja ja painaa päänsä väliin. Tykkää ihan hirveästi olla sylissä ja painaa päänsä rintoihin. Rintojen painelusta olen yrittänyt sanoa, ettei tekisi. Mutten toisaalta halua kieltää tyhmästi, ettei ihmettelisi.