Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko 3300/kk huono palkka?

Vierailija
26.06.2010 |

ollaan sitten kyllä ihan sika köyhiä jos tuo on kerran ihan sika surkee liksa...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehen palkka bruttona vähän yli 2000e

Vai tarkoitat tietenkin perusbruttoa ja siihen tulee sitten kaikki lisät päälle vai?

että JOurnalistiliiton tessissä tuottajan palkka on ns. IIIa-luokka eli vähimmäispalkka aloittelevallakin on 2900 euroa kuukaudessa?

t: toinen mediatuottaja

Vierailija
22/30 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOSTAVAT SUURITULOISET ja PIENENTÄVÄT ERITTÄIN PIENITULOISET. Siksi keskiarvo on ihan ok. Alakohtainen keskiarvo on tietysti vielä parempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valottaa usein enemmäin kuin keskiarvo.

Vierailija
24/30 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku mediaanipalkoista? Valottaa usein enemmäin kuin keskiarvo.

Valitettavasti en tiedä tämän hetken tilastoja.

Vierailija
25/30 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kannattaa katsoa eri alojen ammattiliittojen sivuilta. Liitothan tekee palkkatutkimuksia lähes vuosittain. Sieltä selviävät myös fraktiilit, jotka kertovat vielä enemmän palkoista suhteessa omaan palkkaan.

Vierailija
26/30 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tarkoitat tietenkin perusbruttoa ja siihen tulee sitten kaikki lisät päälle vai?

että JOurnalistiliiton tessissä tuottajan palkka on ns. IIIa-luokka eli vähimmäispalkka aloittelevallakin on 2900 euroa kuukaudessa?

mies on yksityisellä töissä. Teollisuuden toimihenkilöiden mukaan on työsopimus.

Vierailija
27/30 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin viime syyskuulta artikkelin jossa tuo mainitaan:

11.9.2009

TULOT | Jos suomalaiset palkansaajat pannaan riviin, keskimmäinen tienaa 2 620 euroa kuukaudessa

http://www.aamulehti.fi/sunnuntai/teema/asiat_paajutut/9246090.shtml

Vierailija
28/30 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut alle 3500 euron peruspalkkaa-kk ja olen kuitenkin pelkästään amis- ja amk-koulutuksella liikkeellä ja ikääkin vasta 26 v. Ekassa vakkaripaikassa palkka oli 3580 euroa kk.

Vierailija
29/30 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on yksityisellä töissä. Teollisuuden toimihenkilöiden mukaan on työsopimus.

Siellä määritellään tehtävän vaatima peruspalkka, ja sitten on henk.koht.lisä, yrityskoht.lisä jne. joilla voidaan vaikuttaa palkkaan monellakin tapaa ja yleensä siten että lopputulos on huonompi mitä oikeasti voisi olla.

Vierailija
30/30 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun palkka on ca. 3000€/kk ja olen ihan todella tyytyväinen siihen. On korkeakoulututkinto ja vuosien työkokemusta ja sitä sun tätä. Mutta tuo palkka on mulle enemmänkin kuin riittävä, on aikaa olla kotona lasten kanssa ja saa viettää vkonloput rauhassa. Jos omalla alallani haluaisin enemmän palkkaa, joutuisin matkustamaan, tekemään pidempää päivää ym., enkä missään tapauksessa ole valmis tinkimään perheeni hyvinvoinnista rahan vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän