Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

katselisitteko tällaista miestä?

Vierailija
26.06.2010 |

Lähti esimerkiksi tänään ajamaan moottoripyörällä. Sovittiin, että on muutaman tunnin. Nyt on ollut 4,5h poissa ja mitään ei ole ilmoittanut, että olisi pidempään. Tekee tämmöistä nykyään joka päivä. Ensinnäkin käy tosi usein "jossain" lähtee maitokauppaan tai hakemaan jotain mutteria autoon ja on monta tuntia poissa. Ihan lyhyet reissut venähtää tunti tolkulla. Ja outoa on tosiaan se, että joka päivä pitää johonkin lähteä, vaikka on nyt isyyslomalla ja minä helisemässä kotona kolmen pienen kanssa.

Olen nätisti ja vähemmän nätisti sanonut, että en vielä oiekin haluaisi olla näiden kolmen kanssa yksin kun vauva on tosi itkuinen ja syö todella usein, niin minulla ei riitä aika isommille. Isommat tapelevat todella paljon ja meno täällä kotona on hurjaa. Silti mies vaan menee joka päivä ja ei ota kuuleviin korviinsa sitä, että olen pyytänyt häntä olemaan nyt hetken kotona.

Mies on ollut aina hyvä isä ja hyvä mieskin, mutta en nyt ymmärrrä mistä tuulee. Pitäisikö tässä alkaa ihan vakavissaan alkaa puhumaan erosta jos ei muutosta ala tapahtumaan? En minä tallaista ainaista odottamistakaan jaksa!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellesi, puolet pyörästä kuuluu sulle.

Vierailija
22/27 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse olet täysin kiinni nuorimmassa.

Mitäs jos miehesikin on täysin nyt loppuun palanut ja vain hakee itselleen rauhaa? Eli ensimmäisenä koittaisin järjestää lapset muutamaksi tunniksi hoitoon ja keskustelu tilaisuuden miehen kanssa kahden. IlMAN LAPSIA!

Ja älä nyt sano ettet pysty jättämään lapsia.. Sitten jo hieman haiskastaa koko juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse olet täysin kiinni nuorimmassa.

Mitäs jos miehesikin on täysin nyt loppuun palanut ja vain hakee itselleen rauhaa? Eli ensimmäisenä koittaisin järjestää lapset muutamaksi tunniksi hoitoon ja keskustelu tilaisuuden miehen kanssa kahden. IlMAN LAPSIA!

Ja älä nyt sano ettet pysty jättämään lapsia.. Sitten jo hieman haiskastaa koko juttu.

Se nyt vaan on niin. Tiedän, kun olen itsekin lapseni imettänyt.

Vierailija
24/27 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellesi, puolet pyörästä kuuluu sulle.

Tää on tätä mammojen harhaluuloa tää, että kaikki on yhteistä kun aviossa ollaan. Ei mene ihan niin.

Vierailija
25/27 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se auta ku kahtoo niitä kilometrilukemia pyörän mittarista. ym mistä vois tarkkailla et ajeleeko vaan vai mitä häh. ja jos on toinen, ni varmasti tietää kaverit! ainaki joku kaveri.

pukeutuuko paremmin kuin ennen?

puhelinlasku?

Vierailija
26/27 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehestä kuulunut mitään?

Vierailija
27/27 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ekan lausen jälkeen tuli mieleen jo, että en taitaisi katsella... siis pääsin siihen moottoripyörä -sanaan asti. Loput menikin sitten jo ihan yli hilseen.

Hyvä isä? Miten määrittelet. Onko hyvä äiti sellainen, että häippäsee tuosta vaan jonnekin ja on pois tuntitolkulla?