Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ehkäisy pettänyt?

Vierailija
25.06.2010 |

Mitä sitten tapahtui?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläriraskaus, ja alkujärkytyksen jälkeen iloinen sellainen ja nyt se menee kesken. Rv n.8. Ei oikein tiedä mitä ajatella...

Vierailija
2/8 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailman yksi epavarmimmista menetelmista.

itsella ei vahinkoja tahan mennessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerralla kondomi petti. Oikein käytetty alusta loppuun eikä näkyvää reikä, mutta niin vaan olin raskaana. Tiedän koska oli yhden kerran juttu, niin muuta mahdollisuutta ei oel kuin tuo kerta.

Tokalla kerralla e-pillerit petti

Kolmannella kerralla hormoni-kierukka petti

Olen alle 30 vuotias, joten kauhulla odotan kuinka monta kertaa olen vielä raskaana ennenkuin en pysty enää lisääntymään.

Vierailija
4/8 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teitkö abortin?

ap

Vierailija
5/8 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista toinen tekemällä tehty ja toinen kondomilapsi. 2 aborttia e-pillereistä ja hormonikierukasta.

Vierailija
6/8 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta, tarkoituksella.

Vierailija
7/8 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerralla kondomi petti. Oikein käytetty alusta loppuun eikä näkyvää reikä, mutta niin vaan olin raskaana. Tiedän koska oli yhden kerran juttu, niin muuta mahdollisuutta ei oel kuin tuo kerta. Tokalla kerralla e-pillerit petti Kolmannella kerralla hormoni-kierukka petti Olen alle 30 vuotias, joten kauhulla odotan kuinka monta kertaa olen vielä raskaana ennenkuin en pysty enää lisääntymään.

Vierailija
8/8 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettiin ehkäisypuikkoja ohjeen mukaan ja niin vain olin raskaana. Oppikirjojen mukaan minun olisi pitänyt tulla raskaaksi korkeintaan hoitojen kautta: ikää oli 36v, BMI 36, takana kaksi sektiota ja mies sairastanut kivespussitulehduksen.

En kyennyt aborttiin, koska eka lapsemme kuoli kohtuun lasketun ajan kynnyksellä. Mieskin totesi, että sen syntymällä on jokin tarkoitus, jos se on raivannut kaikki esteet tieltään.