DNA liittymä
Millaisia hintoja liittymiin on täällä viime aikoina DNA:lta ihmiset onnistuneet saamaan ja miten ihmeessä ovat siinä onnistuneet? Itselläni on määräaikainen sopimus loppumassa, enkä ole tyytyväinen DNA:n viestillä lähettämään uuteen tarjoukseen. Olen ollut asiakkaana vuosia yhtäjaksoisesti, mutta nyt taidan sulkea koko liittymän ja ottaa prepaid-liittymän. Jos ilmoitan sulkevani liittymän liian kalliin hinnan takia niin tekevätkö vielä paremman tarjouksen? Tarkoituksenani on siis ihan oikeasti sulkeakin tuo liittymä. Kuukausimaksun pitäisi olla alle 20 euroa ja nettiä en edes puhelimella käytä. Nyt tarjosivat siis uutta rajatonta 200M liittymää vuoden määräaikaisella sopimuksella 21,99 €/kk.
Kommentit (14)
Minulla on elisa,39euroo.
Olen vaihtamassa halvempaan.Kokeilen minkälaisen tarjouksen telia antaa.
prepaid liittymää et saa takaisin jos hävität sen tai puhelimesi pöllitään. Normaalin laskutusliittymän saa kiinni ja tilattua uuden sim-kortin
Sain itse parhaan tarjouksen sillä, että vaihdoin liittymän toiselle operaattorille. DNA:lta tuli aika vauhdilla puhelu, että voivatko tehdä jotain. Sanoin, että tarjotkaa samanlainen liittymä vähintään samalla hinnalla, niin jatketaan vaan. Hinta putosi alkuperäiseen tarjoukseen nähden 34,99 € / kk -> 20,99 € / kk. Nyt vähän nostivat hintaa ja maksan 22,99 € / kk, mutta sen siedän vielä.
Dna 4G 10.90€ kk mulla toimii mun tarpeisiin riittävällä nopeudella.
Saakohan alhaisella netin nopeudella alle 20 euron kuukausihintaa? En siis käytä puhelimessa nettiä ollenkaan, joten en ollenkaan mitään puhelimen nettiä edes tarvitse ja turhaan siitä maksan. Ap.
Vierailija wrote:
Dna 4G 10.90€ kk mulla toimii mun tarpeisiin riittävällä nopeudella.
Miten ihmeessä olet tuollaisen saanut? Jos itselleni tarjottaisiin tuollaista sopimusta niin suostuisin heti. Ap.
Katso DNA yhteistyökumppanin MOI valikoimaa.
Ei kukaan oikein halua noita 4G liittymiä siksi semmoisen voi saada hyvin edulliseenkin kuukausi hintaan.
Vierailija wrote:
Ei kukaan oikein halua noita 4G liittymiä siksi semmoisen voi saada hyvin edulliseenkin kuukausi hintaan.
Joku ehkä onnistuu löytämään edullisen liittymän, mutta itse en. Ap.
Moi maksaa kympin kuussa. Vaihdoin DNA:sta joka aina vain kohosi ja kohosi.
Onko jollakin uutta tietoa DNA:n nykyhetken kännykkäliittymien hinnoista? Millaisia hintoja on tarjottu? Määräaikainen sopimukseni on nyt päättynyt, enkä vieläkään tiedä, mitä tehdä. Muutan koko ajan mieltäni tässä asiassa, joten en ole tehnyt mitään.Nyt sitten maksan tosiaan ihan turhaan kallista toistaiseksi voimassaolevaa liittymää, joten joku päätös pitää pian tehdä. Haluaisin siis rajattoman liittymän alhaisella netin nopeudella alle 20 euron kuukausimaksulla. Sen verran olen tutkinut, että se on kyllä DNA:n liittymä tai prepaid.
Olen siis ap. Nostin tämän keskustelun nyt, jos jollakin on ihan muutaman viime viikon ajalta kokemusta DNA:n tarjoamista hinnoista. Toistaiseksi voimassaolevaan kännykkäliittymään ei ilmeisesti DNA:n etuhintaa saa. Ap.
Osta nyt se prepadi niin sillä nuo peruspuhelut soittelee.
En ole vielä tehnyt lopullista päätöstä asiassa, mutta kyllähän tuo prepaid-liittymä houkuttaa koko ajan enemmän. Ap.