Minulla on ihana isä! Hän sanoi, että lähdetään parilla tuhannella eurolla ostamaan tulevalle lapsenlapselle tavaraa :)
Onneksi isi on varakas! ostamme ainakin vaunut, sängyn, hoitopöydän ja vaikka mitä muuta ihanaa ja tarpeellista!
Kommentit (41)
mulla ei ole isää eikä äitiäkään :-(
Onneksi minä ja mieheni olemme varakkaita niin ei tartte isin ostella...
ja kyllä huolehtiminen on jotain ihan muuta kuin tavaroiden ostelua. taidat olla vähän kateellinen kultaseni? ;)
Raha tuo onnea, vaikkei omaa olisikaan...
Taidat olla vaan kade??
Itse ainakin ottaisin kaiken avun vastaan jos sitä saisin.
kauheeta kateellisuutta! mä olisin onnellinen jos mun vanhemmat ostais meidänki vauvoille vaunut sun muut. varakkaita kun ovat. mutta meidän täytyy tehdä tuollaiset hankinnat itse. apua saan pyytää mutta ei se tarvikkeita mulle tuo...
Miksi he eivät saisi osallistua, jos tuolla tavalla haluavat??? Onko se teiltä muilta mammoilta pois?
Kuten mainittua, monella ei ole niitä sekaisin meneviä vanhempia enää ollenkaan, joten ne joilla on, ja ne joiden vanhemmat haluavat ja voivat näin osallistua, miksi he eivät saisi?
Onko jostain tullut ilmi, etteikö ap itsekin olisi voinut tarvikkeitaan hankkia? Ei ole mitään mieltä pahoittaa tulevan ukin mieltä kieltämällä hänen osallistumisensa.
En ymmärrä tällaista ihmeellistä kateuden tai muun katkeran tunteen aiheuttamaa osoittelua ja panettelua. Eikö koskaan kukaan voi olla iloinen toisen puolesta??
Ap, onnea odotukseen ja iloitse osallistuvasta isovanhemmasta ilman mitään omantunnon tai muitakaan tuskia!
älä vaan pahoita mieltäsi tylsistä viesteistä. Jos isälläsi on varaa, niin elehän on ihana osoitus siiitä,e ttä odottaa myös lakstaan ja jakaa mielellään odotuksen onnea.
Miksi sellaisten, joilla isit eivät ole smanlaisia, pitää heti mollata ja valittaa???? Kateus vie kalatkin merestä.
Olen ajatellut tekeväni aikanani ihan samalla tavalla, jos vaan saan lapsenlapsia. Kun itse olen hankkinut lapsille varusteet ja vaatteet, on kyllä tullut mieleen, että olisi ihana jos isovanhemmat tulisivat vastaan ja sanoisivat vaikka että ostavat kaikille lapsenlapsilleen tänä syksynä hyvät haalarit ja talvikengät.
vanhemmat ostelevat niin paljon kun vain pystyvät vaikka ovatkin köyhiä. Heille lastenlapset ovat onneksi myös todella tärkeitä ja he hakisivat vaikka kuun taivaalta heille, jos se olisi mahdollista.
Kyllähän varakkaista vanhemmista saa nauttia, niin minäkin tekisin:)
autoin tietä" .
Mä en voi omalta isältä pyytää edes mitättömän pientä remonttiapua, kun saa aina olla järjettömässä kiitollisuuden velassa siitä.
mun lapsille heidän mummunsa ei ole ostanut kuin pari joululahjaa. ehkä hän ei sitten välitä lapsistani tai sitten hänellä ei ole rahaa. tai kumpaakin.
papatkaan eivät ole ostaneet oikein mitään: jäätelöä toinen pappa taisi viikko sitten ostaa...
ei ovi mitään kun ovat köyhiä. lainannut olen kyllä rahaa, ja vieläkin makselen vuosien takaisia pennosia....
t.köyhä.
Luulevat varmaan, että isukki on tulevan lapsen isä ja miettivät ikäeroanne.
Mulle on vanhempani ostaneet asunnon, auton, huonekaluja, antaneet reilusti rahaa yms.
Tämmösiin kateellisiin tolloihin saa törmätä oikeassakin elämässä..
hieno juttu, vaikka hieman kateellisena luinkin.
Mutta toisaalta, se ei ole multa pois, joten onnea :).
Ja onhan se papallekin mukavaa että saa tulevalle lapsenlapselleen ostella :)
Vanhemmat ovat ylpeitä menestyksestämme.
Mä saan varoillani hankittua vaikka mitä mukavaa kun on kaikki perusjutut valmiina.
Mahtaa sua ketuttaa ku mun ei tartte hiki perseessä maksella velkoja.
-17-
Tässä ei ole kyse rahasta, vaan siitä, että tuleva isoisä on niin onnessaan, että haluaa osallistua odotukseen.. Get it? Ei etenkään meihet ja isoisät oikein muuten osaa olla mukana odotuksessa sillein konkreettisesti.
Vierailija:
Tässä ei ole kyse rahasta, vaan siitä, että tuleva isoisä on niin onnessaan, että haluaa osallistua odotukseen.. Get it? Ei etenkään miehet ja isoisät oikein muuten osaa olla mukana odotuksessa sillein konkreettisesti.
AIVAN!
Selvästi perheesi on yhtä innoissaan tulevasta vauvasta kuin sinäkin! Älkää kuintenkaan tuhlatko vielä liikaa :-)
Hieman noloa....