Mä oon niiiiin tyytyväinen, että on oma mökki minne mennä viettämään paitsi jussia myös kesälomaa!
Kommentit (26)
ei ainakaan nousuvaraa luulisi enää löytyvän.
Haluaisin sellaisen mummonmökki-tyyppisen, aika vaatimatonkin käy. Ei tarvii edes vettä olla lähitienoilla, kunhan kaivo olis pihassa ;)
Oliskohan hinnat laskussa? ;)
Tää haluaa mökin! Ovat vaan niin pahuksen kalliita nyt, jokaisesta homeisesta riihestä saa pulittaa sen 50 000. Eikä mulla edes ole niin paljoa :( Ei voi kuin odotella että hinnat putoo ja olla sitten valmiina. nimim "etuovella joka päivä"
ei siis sukulaisten luo loisimaan vaan tällaisille sukujen yhteiskäytössä oleville, joista myös yhdessä huolehditaan. Ne ovat vain sen verran kaukana, ettei lasten kanssa kannata mennä, lapset kyllästyvät nopeasti ilman kavereita hyttysten keskellä metsässä. Eivät jaksa uidakaan koko päivää ja harvoin on hyvät uintisäät.
ei ainakaan nousuvaraa luulisi enää löytyvän.
Haluaisin sellaisen mummonmökki-tyyppisen, aika vaatimatonkin käy. Ei tarvii edes vettä olla lähitienoilla, kunhan kaivo olis pihassa ;)
Oliskohan hinnat laskussa? ;)
Tää haluaa mökin! Ovat vaan niin pahuksen kalliita nyt, jokaisesta homeisesta riihestä saa pulittaa sen 50 000. Eikä mulla edes ole niin paljoa :( Ei voi kuin odotella että hinnat putoo ja olla sitten valmiina. nimim "etuovella joka päivä"
tän päivän turun sanomissa luki et mökkien ja rantatonttien hinnat hurjassa nousussa koko suomessa, siinäpä odottelette hintojen laskua...
Me ostettiin muutama vuosi sitten mummomökki 30000€. Ollaan sitä hiukan laitettu ja ulkoa maalattu. Muutama viikonloppu sitten karautti pihaan joku perhe ja tarjoutui ostamaan sen 85000€. Ei myydä.
Eivät ns. hyvien mökkien hinnat laske mihinkään, koska rantoja ei tule lisää. Jos loma-asunto on kohtuullisen matkan päässä pk-seudulta, suuren vesistön rannalla niin sen arvo vain nousee.
Pakko niiden on laskea ei ainakaan nousuvaraa luulisi enää löytyvän.
Mä en ole koskaan haaveillut, mulle riittää vuokramökkijuhannus mukavalla porukalla.
Me halutaan kuitenkin myös matkustaa ja vaikka ihan hyvätuloisia ollaankin, niin ei meidän rahoilla ole varaa asua Helsingissä, ostaa ja ylläpitää kesämökkiä ja vielä matkustella.
eipä kaikkien tarvitse samoista asioista tykätä.