Mä oon niiiiin tyytyväinen, että on oma mökki minne mennä viettämään paitsi jussia myös kesälomaa!
Kommentit (26)
Tosin "mökki" on lapsuudenkotini, joka on meidän sisarusten sekä vanhempien käytössä.
Mökki on kesäisin tyhjillään ja saadaan olla perheen kanssa siellä ihan omine nokkinemme.
Ihanaa, kun ei itikoita vaan olisi niin paljon (lammen rantaa ja pusikkoa ympärillä).
En pidä mökkeilystä. Voin käväistä siellä, mutta en olla. Kurjaa, kun mies haluaisi olla mökillä minä en...
Porukoilla on kesämökkitontti tai on siellä sellanen mökinröttelö, missä olen lapsuuden kesiä viettänyt vanhempien kanssa, mutta nyt se on ränsistynyt pilalle.
Siellä olis hieno paikka mökille, kun vanhemmat vaan jaksais laittaa ja niillä olis varaa. Ehkä siellä joskus voisi viikon-pari viettää, jos heidän kanssaan sopisi niin.
Nyt (vähän itsekkäästi) vaan toivon, etteivät myy tonttia vaan se jäisi mulle perintönä.
ja on ihanaa, että on koti, jonne palata. En viihdy mökillä, vaikka se on hyvällä paikalla (esim. 4 kauppaa/markettia alle 3 km päässä), järven rannassa, on sähköt ja vesijohto ja viemäri. Minusta on siellä on kamalaa! Mies ja pojat jäivät, minä ja tyttö jaksoimme kokonaista 6 tuntia.
Kaupungissa on ihanaa juhannuksena, kun on rauhallisempaa. Muutenkin lomat on ihanaa viettää kaupungissa.
Kuulostaa niin hyvältä =). Olisi se ihana itselläänkin joskus =). Tällä hetkellä ei vaan taloudellinen tilanne eikä muut resurssit riittäisi mökin ylläpitoon. Ja jos sellainen olisi, niin mieleellään melko pienen ajomatkan päässä saisi olla.
Nauttikaa =)!
Mies peesaa, muttei ole vielä kovin innostunut. Toiveet: max. 2 tunnin matka kotoa, veden äärellä, sähköt, max 100 000€. Majoitustilaa ei tarvitsisi olla kummoisesti, koska meillä myös asuntovaunu, jonka voi vetäistä mökin pihalle.
Koko kesä lomaa, joten ehtisi mökkeillä, reissata ja olla kotonakin. Ehkä haave toteutuu muutaman vuoden sisällä. Unelmamökilläni ei ole hoidettavaa pihaa (ihan pikkuinen korkeintaan) ja siellä voi laiskotella(kin), vaikka riippumatossa romaanin äärellä. Eikä hyttysiä!!
Saas nähdä onko liikaa vaatimuksia :D
Mies peesaa, muttei ole vielä kovin innostunut. Toiveet: max. 2 tunnin matka kotoa, veden äärellä, sähköt, max 100 000€. Majoitustilaa ei tarvitsisi olla kummoisesti, koska meillä myös asuntovaunu, jonka voi vetäistä mökin pihalle.
Koko kesä lomaa, joten ehtisi mökkeillä, reissata ja olla kotonakin. Ehkä haave toteutuu muutaman vuoden sisällä. Unelmamökilläni ei ole hoidettavaa pihaa (ihan pikkuinen korkeintaan) ja siellä voi laiskotella(kin), vaikka riippumatossa romaanin äärellä. Eikä hyttysiä!!
Saas nähdä onko liikaa vaatimuksia :D
Kaupungissa on ihanaa juhannuksena, kun on rauhallisempaa. Muutenkin lomat on ihanaa viettää kaupungissa.
Ja taas sauna, pulahtaminen ja grillaaminen..
Tuota kestää pitkälle yöhön, tosin lapset laitetaan välillä nukkumaan..
koska äitini antoi mökkinsä sisarukselleni, joten se ei ole minun taakkana! Minua ei saa sinne väkisinkään edes päiväksi!
nuorisoporukka huudattaa autostereoita, meluaa ja möykkää...
ja pihalla pihamökki ja uima-allas. Ei tarvi ajella mökkimatkoja, ei pakkailla tavaroita mukaan, ei miettiä onko kaikkia ruokatarpeita ja toimiiko kaikki. Sillä kaikki kodin tarvikkeet on kymmenen metrin päässä sisällä.
Ja mökkiä ehtii käyttämään kolmen tunnin iltavapaallakin.
T. Se, jonka vuokramökkisuunnitelmat meni myttyyn toisesta ketjusta
Mitä ihmettä sitten roikut täällä netissä? Samaa voit tehdä kotona (oletan) kaupungissakin. Menee mökkeily ihan pilalle, kun täällä av:lla vain elvistelet. Mene niitä itikoita tappamaan, halkoja hakkaamaan ja makkaratikkuja vuolemaan, kuten mökillä bruukataan tehdä. Nettailla voi kotonakin.
Meillä on oma piha täällä Helsingissä, joten nuo kyllä onnistuvat täälläkin. Ikävä kyllä ei ole vesistöä mihin pulahtaa. Eikä yhtä paljon tilaa kukille ja hyötykasvien viljelyyn, kuin mitä maalla.
Viihdyn hyvin mökilläkin, ja vanhempien mökillä tuleekin vietettyä aikaa. Oma mökki olisi kyllä ihana, ihan eri juttu kuin sukulaisten makuun sisustetut mökit. Tosin siitä olisi myös enemmän velvoitteita ja työtäkin.
Mukavia mökkeilyjä ap, nauti ihanasta kesäpaikastasi!
puutarhuri ja talonmies sekä siivooja. Muuten se on pelkkää arkea, piha ei pysy siistinä huollotta.
Tää haluaa mökin!
Ovat vaan niin pahuksen kalliita nyt, jokaisesta homeisesta riihestä saa pulittaa sen 50 000. Eikä mulla edes ole niin paljoa :(
Ei voi kuin odotella että hinnat putoo ja olla sitten valmiina.
nimim "etuovella joka päivä"
Oliskohan hinnat laskussa? ;)
Tää haluaa mökin!
Ovat vaan niin pahuksen kalliita nyt, jokaisesta homeisesta riihestä saa pulittaa sen 50 000. Eikä mulla edes ole niin paljoa :(
Ei voi kuin odotella että hinnat putoo ja olla sitten valmiina.
nimim "etuovella joka päivä"
Ymmärrän sen, koska rakastan käydä mökillä. Omasta kyllä luovuimme, vaikka pitkään harkitsimmekin. Siinä on hommaa, ja matkantekoa, sitoo liikaa. Me päädyimme pari vuotta sitten myymään mökkimme ja nyt vuokraamme joka kesä viikoksi mökin tai jos oikein mökityttää niin toiseksi viikoksi vielä toisenkin. Se sopii meille paremmin!
mäkin haluaisin!