montako litraa varasitte alkoholipitoisia juomia/aikuinen juhannukseksi?
Kommentit (27)
kuusi erilaista pulloa olutta mulle ja miehelle. Niitä voidaan sitten maistella, kun lapset on menneet nukkumaan.
Eli hurjat kolme pulloa olutta per naama on varattuna mulle ja miehelle, osa oli jopa nelosoluen vahvuisia :D
riippuu monta päivää siellä. Ehkä 2-4litraan. kuoharit aluks, viiniä ruualle ja saunakaljaa.
6 0,5 litran tölkkiä siideriä. 4 perjantaina, 2 lauantaina. Lapset ovat hoidossa (ekan kerran tänä vuonna). Mies ostaa oluensa huomenna.
Monet ei taida ymmärtää, että jos juo vaikkapa pari-kolme olutta ja lasin viiniä - koko päivän aikana, niin se ei ole kännäilyä. Kännäilyä on juoda koppa kaljaa, ja päälle pari viiinipulloa.
viinipulloa ostin tänään kauppareissulla ja muutaman tumman oluen. Kotona on vaikka mitä, mutta luultavasti menee ehkä toinen viinipullo ja oluet. Ja ehkä pari siideriä saunan jälkeen jos óikein innostuu ;) Meillä lapset on jo isompia, yläasteikäiset tuskin pahastuu/järkyttyy jos äiti ottaa saunaoluen.
Meillä on aika hyvin väkevillä juomilla varustettu baari ja kellarissa 14 lavaa olutta ja litratolkulla viinejä.
Mä en kyllä juo juuri lainkaan. Juhannus menee varmaan ihan limulinjalla.
24 tlk salkun Carlsbergiä
8x 0,5l siideriä
3l laatikon valkkaria
MUTTA nuo ei mene kaikki, meitä on vain mies ja minä paikalla.
Lisäksi talosta löytyy 1l viskiä, ½l Jägermeisteriä, 0,75l Bacardi Applea, sherryä, punssia sekä tilkkanen Minttuviinaakin.. sekä jotain kauheeta ponua tms pari täyttä pulloa, saatu lahjaksi joskus.. Ja nämä edelleen taitavat säilyä, mies voi Jerkkubatteryt tehdä, mutta muuten...
Ei tarvii kaksin käsin vetää eikä kaikkea tyhjiin, mitä tarjolla on.