Päättäkää mun puolesta: mustat vai siniset vaunut? ev
Kommentit (25)
varsinkin jos niissä on lisävärinä esim. harmaata!
mustia voit käytettynä myydä helposti kelle vaan, jooistakin mammoista voi tuntua kummlata ostaa siniset vaunut tytölle. Mustaa voit helposti piristää esim. värikkäillä heijastimilla tai vaunuleluilla.
Jos noissa mustissa on esim. paljon vaaleanruskeaa tmv., ne voi olla ihan ok. Kannattaa muistaa myös, että kovin tummat (mustat) vaunut on tosi kuumat kesällä. Mulla oli tyttövauvalla sinisävyiset vaunut, tosi kivat vaaleansinisten tykötarpeiden kanssa:)
kun sopivat sekä tytölle että pojalle :)
jos ois jossain myynnissä tällä hetkellä??
minkä merkkiset
Mies tykkää mustista. Taidan itsekin kallistua niiden puolelle.
ap
RUUMISVAUNUT voi iiiiikkk!!!! Kauhiaaa!! Ei saa ostaa mustia apuaa eikä saa VAUVAA pukea myöskään mustaan huii musta on kamala paha, PAHUUDEN väri kauhiaaa!!!!!
Siis huoh ihmiset, musta on väri ihan siinä missä muutkin. Hohhoijakkaa.
Musta on aika kova väri mun mielestä, mutta nää on näitä makuasioita. Mutta huomioikaa se kuumuustekijä. Lämpöhalvaus ei ole leikin asia ja kesällä kun lapsi sitten itkee alasti kuumissa vaunuissaan, niin saattaa siinä vaiheessa manata pari kertaa valintaansa..
Meillä mustat, joissa harmaata tehosteena ja tykkään niistä. Sinisissä näyttää haalistuminen rumemmalta kuin mustissa
kuljetaanhan niillä vaunuilla sitten tietääkseni kesällä kaupungilla tai puistossa tai missä tahansa, ja aurinko se vaan paistaa. Faktahan se vaan on että musta ON kuumempi kuin sininen. Mutta mitä siitä jos on vain tyylikäs... Kertoo " äidistä" paljon jos asettaa sen tärkeämmäksi kuin lapsen mukavuuden. Mielipidettä kysyttiin ja tämä oli mun mielipide.
onkos toi musta olevinaan joku hitti väri nykysin... mun mielestä kyllä siniset olisi paremmat pienelle lapselle..
tuskin kukaan ostaisi tyttöä varten esim pinkkejä vaunujakaan, siniset käy molemmille hyvin! =)
jos löytyis söötit pinkit vaunut niin oisimpa saattanut ostaakkin...
mutta ei,kun kaikki ovat näitä perusvärejä: musta,sininen, harmaa,tummanpunainen...
Myös auringossa haalistunut musta on ruma, ei tee niin iso haittaa sinisen kanssa.
onks ne vaan yksväriset,ne sinisetkin?