Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

maidonkerääjien käyttäjät

Vierailija
24.06.2010 |

tuleeko teille siihen muuta kun sitä etumaitoa?

eli sitä laimeampaa joka vie vauvalta vain janon, ei nälkää.

Mä ostin tänään maidonkerääjän ja siitä on nyt 2"satsia" tullut ja se on sitä lähes kirkasta maitoa..ei sitä paksua keltaista mikä kerryttää painoa. Juotatteko silti senkin maidon? voiko äidinmaitoa sekoittaa korvikkeeseen?

Eilen illalla ainakin kävi niin, että vauva halusi tankata n.15min välein ja mulla tyhjeni tissit..kumi oli ihan kirkas vaikka vauva imi kuinka. Onneksi oli korviketta ni saatii yö nukuttua. Jos sekoittaa korviketta ja tota laimeaa maitoa niin oiskohan se hyvä coctail :P

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös sekoittanut korviketta ja äidinmaitoa, mutta se coctail pitää sitten lämmittää vesihauteessa :) (ei esim. mikrossa)

Minulla tuli kyllä takamaitoakin kun vaihtoi tissistä toiseen, mutta enimmäkseen kyllä sitä etumaitoa. Juotin sen yleensä vielä rintaruokinnan päätteeksi, koska tisseistä loppui teho kesken.. sain kerääjään parhaimmillaan 50ml.

Vierailija
2/2 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällein juhannusta ajatellen mietin, että jos teen korvikkeesta ja etumaidosta sekoituksen, voisin vähän ottaa siideriä tai viiniä grillauksen ohessa :)

Mä lämmitän korvikkeen muutenkin vesihauteessa kun pelkään että mikrossa menee nopeasti liian kuumaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla