Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*** TRUPLAT SUNNUNTAIPINOON ****

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähdetään taas potkimaan palloa;)

Vierailija
22/35 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsertista kotiuduttu. Väkeä oli aivan valtavasti. Meidän muksu ei vaan hirveesti lämmennyt niille leikeille. Mut se onkin yleensä aina uudessa tilanteessa tollanen. Kattelee vaan silmät pyöreinä ympärilleen ja ihmettelee menoa ja vilskettä. Konsertin jälkeen käytiin vielä pullakahvilla ja mehulla. Ostettiin cd-levy konsertista ja hetihän se piti laittaa soimaan kun kotio päästiin.

Miitsu: Upeeta, mahtavaa!!! Sulla taitaa ollakkin jo pikku masuasukki kyydissä. Tosi hieno uutinen. Toivotaan, että muutaman päivän päästä viiva ois vahvempi. Ja varmasti onkin! Se on jo nimittäin paljon jos mieskin näkee viivan! Mehän voidaan s-posteilla yöllä, jos ei oo muuta tekemistä ;)

Axe: Pahoittelut negasta! Mutta toivotaan että se pian muuttuisi plussaksi. Tai mä oon han varma, että muuttuu.

Jospahan köllähtäs hetkeksi tohon sohvalle lepäilemään , niin jaksais sitte lähtä töihin. Innostus on taas aivan nollissa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ne mun näkemät vaunut oli emmaljungan uutta 2006 mallistoa ja väri soft pink.. mut en oo ihan varma kun en löytäny hyvää kuvaa netistä. siinä oli kuomussa takana naruja ristissä kuten monissa uusissa repuissa on.. tajusko kukaan :) ihania uutuusväreijä kuitenkin emmaljungalla, sittenhän ne olis ens syksynä alessa eikös, jos meillä olis sillon aiheellista vaunut hankkia.

kysyin muuten apteekista tässä päivä pari sitten että mitä närästyslääkkeitä saa käyttää raskausaikana, apteekin täti sanoi että hänen tietääkseen vaan rennietä. hui kauhee.. mun on mentävä lääkärille juttelemaan miten ihmeessä pärjään tän mahani kanssa. :/

Mirulii fröbelit on kyllä ihana bändi, cd:stä on varmasti iloa Lassille! :) voisin itsekin mennä niitä katsomaan jos vaan olisi joku lapsi jota viedä.. tai olishan toi 3-v kummityttö. oliko se kallis keikaus?

Miitsu millon oi millon meinaat uudelleen testata??? Ja tosiaan mitkä on sun kp:t tällä hetkellä? vai menikö multa ohi..

testasin muuten henkan ja maukan hiusnaamiota, makso 1,50e ja nyt on hiukset kyllä ihanan tuntuiset! kandee koittaa!

Vierailija
24/35 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..JoHelle. OStin varmaan samaa kosteusvoidetta -> pyöreä purkki, vaaleanpunainen väriltään ja mansikka tuoksuna? Ostin tytölle synttärilahjaks ja mukaan viel niitä snoopyn kaikkia pikkupeili, huulikiilto, hajuste ym hilpetöörejä :) Musta se on kans aika äklön tuoksunen, mut se tuoksu kyl haihtuu tosi nopee...

Mirulii, meil tyttö pienenä tykkäs frööpeleist, mutta Titi Nalle vei sitte voiton niistä. äiti ei vaan juurikaan tykkää Titi Nallen Riitasta ;D

Pojalle en ole viel edes viedoita soitattant ku Teletapit ja Nalle Puh ovat niiiiiin ykkösiä, ja Puuha Petekin alkaa saamaan suosiota :)

No juu, mutta meen taas. Aletaan tytön kans täyttää kakkua ja sitte pilkotaan juustoa, kurkkua, nakkeja ym miekka/coctail tikkuihin :)

Nekku, oletkos toipunut ollenkaan syndeistä?????? Huhuuuu?

Vierailija
25/35 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää mun haju on vesimeloni&mango, en nähnyt mansikkaa muutakun kuorinta-ainetta! luulen et se mansikka onkin parempi kun tää tuoksu.

kävin jättää taas yhden työpaikkahakemuksen.. nyt jotain töitä tänne heti nyt mulle! vakipaikka ja hillitön palkka, kiitos :)

Vierailija
26/35 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolasta kotiuduttu. Hienosti meni, ei tullut yhtään niin pahaa vastaanottoa kuin pelkäsin;) Anopin kanssa puhuttiin koko päivä raskauksista ja vauvoista ja VAUNUISTA:D Anoppi yllytti kovin ostamaan Emmaljungat, hän on aina suosinut sitä merkkiä kestävyyden takia:) Miehen isosiskolle ostetut rattaat ovat yhä miehen serkulla käytössä ja vieläkin kuin uudet (vaikka rattailla ikää jo melkein 30v) ;D

[b]Emmasanna[/b]: Oikeestaan täs ei hirveesti aikaa enää ois niitä vaunuja miettiä, 2005 mallit alkaa olla jo uhkaavasti lopussa kaupoissa, eikä niitä tän vuoden värejäkään sitte enää saa:( Hissi on, et sen puoleen menis edge duotkin, mut se ratasosan säilytys on hankala:(

[b]Mariposa[/b]: Oon ihan samanlainen päätöksen tekemisissä:) Valinnat on aina yhtä hankalia :D

[b]Nifkin[/b]: mitämitämitä älyttömän hyvä homma, et miehes lämpenee vauva-ajatukselle:))))) Ja jos oikein miettii, niin ei sitä " oikeaa" aikaa vauvalle tule koskaan, ja onhan ihmiset ennekin lapsia tehneet kesken opiskelujenkin :)

[b]Mirulii[/b]: Se noissa Brioissa on just musta kiva, kun sitä vaunuaikaa voi jatkaa vielä vaikka koppa jäiskin pieneksi. Meillä ole erityistä tarvetta kantaa sitä koppaa erikseen (hissillä pääsee kotiovelle), joten se kopan painavuus tuskin tulee olemaan este Briojen hankinnalle. Tää valinta menee aina vaan hankalammaksi...

[b]Miitsu[/b]: Uutta testiä vaan, kyllä se plussa siitä tummentuu:) Vaikka kyllä tuo jo aika selvä peli taitaa olla :)

Jospa menis syömään jotain. Mieli tekis jo nukkumaankin, kauhee väsy...

Vierailija
27/35 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MARIEELA:

Pitää kokeilla tuota Cuplatonia..

Pikkuneiti on n. 2 h tänään nukkunut, muuten olen siis kanniskellut itkevää kääröä :' ( Voi kurjuus, oonkohan syönyt jotain sellasta mikä rintamaidosta tehny ilmavaivoja aiheuttavaa... :/

Omenaa oon syöny kyllä.. ja porkkanoita.. huoh..

Taidan mennä hoitamaan ilta rumban.

Onkos muuten HIMMELISTÄ kuulunut aikoihin? Miten heillä arki pyörii?

Vierailija
28/35 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla näyttää olleen hurjia juhlia tänä viikonloppuna. Itse en jaksaisi varmasti valmistella niin paljon kuin vaikkapa Marieela. Siskoni on kuitenkin samanlainen juhlaihminen. Hän järjestää kanssa lapsille monet synttärit, ja vieraitakin kutsutaan aina melkoinen määrä.

Täällä on vietetty viikonloppua vähän tylsemmin. Mitään erikoista ei ole tapahtunut, vaikka onhan sekin jo mainitsemisen arvoinen asia, että mies on ollut kotona. Yhteiset viikonloput ovat nimittäin olleet tänä syksynä harvinaisia. Nyt olikin sitten tarkoitus tehdä kaikkea kivaa yhdessä, mutta emme ole sitten kuitenkaan tehneet eilistä lenkkiä lukuun ottamatta mitään.

Eilen saimme vähän riitaakin aikaiseksi. Onnnistuin pahoittamaan mieleni ihan pienestä, mutta kuitenkin minulle tärkeästä, asiasta. Olemme saaneet joskus leikkimielisenä lahjana kavereilta vauvoille tarkoitetun " pehmosoittorasian" (en oikein tiedä, miksi sitä pitäisi kutsua). Miehen mielestä se pitäisi antaa siskon vauvalle lahjaksi, koska meillä ei ole sille tarvetta. Minulle tuli kyllä vähän paha mieli, koska olin aina ajatellut, että se tulee sitten joskus meidän vauvalelmme. Nyt aloinkin sitten vain miettiä, että mies ajattelee tietenkin, ettei meillä tarvita koskaan tätä lelua tai mitään muitakana vauvatarvikkeita. Tiedä, että ylitulkitsin taas miehen sanoja, mutta se onkin yksi paha tapani. Ehkä miehenkin pitäisi kuitenkin vähän miettiä, ennen kuin sanoo jotain.

Axelle pahoittelut negasta. On varmaan stressaavaa olla noin epätietoinen omasta tilanteestaan. Toivottavasti saat pian jonkinlaisen selvyyden asiaan.

Miitsulla olikin kivoja uutisia. Kuinka kauan joudumme vielä jännäämään, ennen kuin teet uuden testin? Ovatko menkat jo paljon myöhässä?

Ensi viikolla voi olla taas vaikea päästä tänne, koska töitä pitäisi tehdä paljon. Onneksi sen jälkeen koittaakin jo pieni hengähdystauko, kun pääsen viettämään syyslomaa.

Vierailija
29/35 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miitsu: se haalea viiva voi todella olla plussa!!! Vau! Mullahan oli kp29/29-31 testissä tosi tosi hailakka viiva. Tuskin edes silmillä erotti. PArin päivän päästä vahva plussa. Toivotaan, että vahvistuu!!!

Johelle: taidan tietää mitkä vaunut näit. Soft pink on tosiaan väri. Tosi herttaiset:) Kun näin kuvan, tuli mieleen ' vähän snobi' vaunut. NE oli niin tyttömäiset, vähän barbimeininki. Saattaisi ehkä kyllästyä väreihin, ehkä. Mutta nätit kuitenkin.

KAtzu: kiva, että suhtautuivat mukavasti. On teillä sitten melkoinen valinta mitkä ostatte. Oletteko jo Teutoniat kurkannneet?

Axe: toivottavasti plussa pamahtaa parin viikon päästä, hyvinkin voi niin käydä.

Mä olin tosiaan jumpassa. Hyvin meni, mutta sitten se väsymys tuleekin parin tunnin päästä... ihan poikki siis. Hyvin niitä tunteja kuitenkin jaksaa. En voisi kuvitellakaan jääväni ' makaamaan' kotiin koko raskausajaksi, jos raskaus ihan normaali. Uskon, että kun pysyn hyvässä kunnossa niin selviän synnytyksestäkin hienosti. Ja vauvan kanssakin jaksaa paremmin, jos äiti ei ole rapakunnossa... tällaisia minun mietteeni.

Nyt täytyy alkaa valmistautua yöpuvulle:)

Vierailija
30/35 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta nyt kerkeen lukee teidän kommetteja: kiitos kannustuksesta, kp tänään 29/28 (jos ees pitää paikkansa toi kierron pituus) pari päivää ainakin oottelen ennen uutta testiä! ällötysolo jatkuu mutta muita raskausoireita ei kyllä oo, mahaa juilinu muutamaan otteeseen illalla... Mut mulla oli silloin keväällä vasta viikko menkkojn myöhästymisestä rinnat kipeet.... hmmm.. täytyy viel ootella!! jännitys vaan kasvaa....

Mirulii: serkkutyttö 3-v oli kans siel frööpelin palikoita kattomassa: sekään ei lämmenny kauheesti keikalle...

Katzu: ihanaa että isovanhemmat olivat iloisaan uutisesta! :)

Neiti: toivottavasti pikkuneidin masuvaivat helpottaa, mukavaa kyllä että ruoka maistuu pikkuiselle!! Sullakin kilot karisee vauhdilla! :)

Johelle: ne on kyllä söötit ne soft pink vaunut, tarttis vaan olla varmaettä tyttöä niissä työntelee... ;)

Nyt tarttee valmistautua töihin lähtöön!

Mirulii: mulla varmaan ainakin aikaa meilailla... ihan kauhistuttaa miten jaksan olla hereillä kokoyön kun varmaan tosi hiljasta!!! palaillaa!!!

Hyvää yötä kaikille!!! (tai saattaa olla että täällä viel roikun myöhemmin...)

Vierailija
31/35 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika surkea fiilis. Mietin tota kierto-/vauva-asiaa. Ottaa vaan niin päähän!! Huomenna tulis h16 täyteen, jos P-S olisi pysynyt matkassa:' ' ( Sekin jo helpottas, jos tietäis milloin menkat/ovis olis.. Ymmärsin haahuilta ja teiltä, että yleisimmin menkat on runsaat km:n jälkeen. Hö.

Olen jo suunnitellut ensi kesäksi matkaa, kun ei tässä näköjään viimeisillään silloin kuitenkaan ole *toivonsa menettänyt* Jos sitä lähtis taas Lontooseen:)

[b]piipaa:[/b] Kaveri kenen kanssa juttelin kiertoasiasta on opiskelukaverini eli ei meillä kummallakaan mitään todellista faktaa asian pohjalle ollut. Mietittiin vaan maalaisjärjellä...

Mitäs tosiaan [b]Himmelille[/b] kuuluu?! Mikä pojan nimeksi tuli?!

Mä sain pari päivää sitten [b]sormuksen[/b] jonka isäni on ostanut äidilleni minun syntyessäni:) Äiti sai 25-vuotishääpäivän kunniaksi uudet vihki-ja kihlasormuksen (valkokultaa) eikä tämä kultainen sopinut niiden kanssa. Nyt se on mun vasemmassa nimettömässä omien sormusten välissä (äitikin piti samassa paikassa saadakseen näyttämään sormukset näyttävämmiltä --> aika vaatimattomat siihen aikaan). Siinä on yksi kivi. Sitä katsoessa tulee hyvä mieli, kun ajattelee kuinka paljon isäni on rakastanut/ollut innoissaan syntymästäni :' ' )

Vierailija
32/35 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon vaan etten ois ikinä alkanu kattoon mokomaa ohjelmaa, ärsyttää miettiä et mitä tekee missäkin välissä, penteleen ohjelma sotkee aikatauluja. Mut tässä vaiheessa ei kykene lopettaan. Ei pysty ei kykene.

Marieela: Hellu tulee keskiviikkoiltana. Tai oikeesti vasta torstaina 00:40, mut keskiviikkoon asti tarvii nukkua yksin.;D Eikä valitettavasti tuu ihan vielä kokonaan pois, marraskuun 8. pvä sitten lähtee sieltä kotiin ajelemaan, ja reilu viikko menee vielä matkalla. Eli kaaaaaauan vielä. Ja sitten se huoli alkaa kun se sieltä lähtee ajelemaan Suomeen. Voi kamala..

Ja Miitsu siellä selvästikkin plussailee!!!!!!!!!=) Hihiii, vielä se siitä vahvistuu. Ihan saletti!:)

Katzu: Kiva kuulla et meni hyvin uutisten kertominen! Rupesin miettiin et mitäköhän mun tulevat appivanhemmat sanois tollasista uutisista ja tulin siihen tulokseen et paljoa, niillä on jo 11 lastenlasta. Eivät enää hypi kattoon jos lisää tulee. Siis tietty ovat ilosia,mutta se on niin arkea jo.;) Se onkin eri asia mitä sanovat jos uutinen tulee ennen papin aamenta........

Voi tais mennä Nekku-likalla pilleet hyvin ku ei näy eikä kuulu.....;)

Nyt täytyy luovuttaa ja antautua sängylle, aamulla taas kouluun. Öitä kaik,jos joku viel on hereillä.

Vierailija
33/35 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunpa osaisin nyt sanoa, jotain mikä lohduttaisi. Tuntuu varmasti turhauttavalta ja tyhjältä kun oma kierto heittelee eikä plussaa näy, vaikka sitä haluisi eniten maailmassa. Mutta ajattele asiaa niin, että sä oot jo kerran tullut raskaaksi, joten todennäköisyys siihen että se onnistuu uudestaankin on suuri.

Odottavan aika on pitkää, sen tiedän. Mutta uskon vakaasti että se odotus palkitaan vielä jossain kohtaa. Ja se palkinto tuntuu sitten entistäkin arvokkaammalta ja ihanalta. Kaikella on aikansa ja paikkansa, niin myös teidän lapsella. Sitä onko sen aika nyt vai kenties myöhemmin emme saa etukäteen tietää. Ja sehän tässä onkin vaikeinta. Mutta tämä meidän ihmisten osa on vain ottaa vastaan se mitä annetaan, niin hyvä kuin paha. Teidän kohdalle se paha sattui nyt, mutta niin ei voi olla ikuisesti. Joten älähän ystäväiseni menetä toivoasi. Sen hyvänkin aika tulee vielä, kenties aiemmin kuin uskotkaan :)

Vierailija
34/35 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Kivat pippalot oli - kaikki meni aivan yli odotusten :D[/b]

Oltiin täällä meillä, seittemän meitä tais olla - loput tavattiin vasta baarissa. Pojat sauno ja me tytöt väsäiltiin pitsoja :) Iltaa kohden meno vähän jopa hurjistui ja pojat kävi munasillee pomppimassa trampassa ;D Oi, vitsi meillä oli hauskaa!

Sit loppu illan me tytöt laiteltiin hiuksia ja meikkejä baaria varten - varmaan kaks tuntii. Parissa baarissa käytiin, et tulipahan sekin nyt koettua. Ja yhtään en oo menettäny ;) Paljon näin vanhoja kamuja - kiva kun mut vielä muistettiin.

Mies tarjos mulle ihanan synttäri-drinksun, kaikilla hörseleillä varusteittuina :I Mies oli kuulemma oikein onnellinen - sitä se hoki koko illan. Ja sano mun silmiä tähdiks - et tällästä ;D Hohhoijaa..

Kahden aikaan porukka rupes lähtee poies, joten mekin tultiin miehen kanssa tänne. Paljoo ei keretty etes hyviä öitä toivotella - kun mies jo kuorsas ;) Niin ja tehtiinhän me täällä pitsaa vielä yömyöhään kolmelta..

Aamulla oli ihana rakastella pitkään ja aivan kahdestaan (kun yleensä saa vähän olla varuillaan ettei tyttö herää) ;)

Käytiin vielä iltapäivällä vuokraamassa pari leffaa, mussutettiin karkkeja ja toisiamme :D

Et sellasta... Meinas kyl sattua pieni äksidentti tänään. Kun menin hakee tyttöä mun äidiltä, niin äiti sano et Minja on karannu/lähteny jonnekkin pihasta :/ Onneks kyseessä on aika rauhallinen paikka, ei mitään isoja teitä lähellä. Ja tyttö tuntee siltä alueela monia naapureita. No parin naapurin voimin etittiin - äiti autolla, minä kävellen ja muut pyörillä. Tyttö onneks löyty aika nopeesti - se oli vähän matkan päässä koiraa silittämässä (oli ihan tuttu perhe). Kun oli kuulemma ikävä sitä koiraa..... :X No en ollu vihanen, kunhan vähän puhuttiin et mikä on sallittua ja mikä ei. Pääasia ettei sattunu mitään.

Tässä on vähän menny päivä sohvalla jaffan kera :O Enkä tännekkään oo jaksanu vääntäytyä.. *anteeks* Enkä oo lukenu pinoja! Vasta huomenna perehdyn niihin.

Axe ainakin oli saanut negan - harmi.. Miitsulla vielä on toivo korkeella. Mullehan kans tuli eka ihan haamujen haamu - jonka kyllä mieskin ja sisko näki. Mut toooooosi haalee oli. Et peukutukset :D

HUomiseen tytskit!!

Vierailija
35/35 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viel piti sanoo et ymmärrättehän et en nyt jaksa kommentoida - huomenna kyllä perehdyn ajan ja voimien kera teidän juttuihin!

Tuli muuten mieleen.. Kun olin vessaan menossa yks (ihan sairaan hyvän näkönen mies) otti mua käsivarresta kii ja alko juttelee et mites näin kaunis nainen täällä tekee jne. jne. Menin pöytään takas ja se tuli viereiseen pöytään, iski silmää jne. Mies reppana meinas ihan olla mustasukkainen *hah* ;D " MInä kyllä voin mennä sanomaan.." Se alko " uhoomaan" .. Voi Voi.. :D Sit sen piti joka kääntessä tehdä selväks et oon varattu, piti kättä olalla jne.

No mut sit se samainen miehus tuli toiseenkin baariin. Mies oli jo otsa rypyssä, et mitäs nyt :I Taas se alko juttelee mulle ym. Miehellä meinas jo olla jalat ristissä, ku ei tienny mitä pitäs tehä. Sen onneks oltiinkin ust lähdössä :)

Sovittiin et laitetaan kännin piikkiin. Mul ainakin oli hauskaa kattoo sen vouhotusta :D