*** TRUPLAT SUNNUNTAIPINOON ****
Kommentit (35)
Nyt Nekku äkkiä ylös ja kertomaan eilisestä!!!!!!!!!
Ja niitä testaajia tänne päin kans, kuin kävi????
Täällä on niin harmaa keli että aivan masentaa. Jotaki hyödyllistä tässä pitäs alkaa tekemään. Haluttas leipoa ihan normi pullia, mut niistäkin on niin paljon variaatioita etten tiedä mikä olisi hyvää.....
Hyvää sunnuntaipäivää kaikille! Ja emmasannalle energiaa kouluhommiin,oot kyllä niin ahkera!
Ei oo viel tuloksia... en sitten eilen hakenu viel testiä joten ainaki iltapäivään saatte venailla.... pitäs kohta suoriutua lenkille....
Mietityttää viel kovasti, kun ois niin kiva olla tässä tietämättömyyden jännityksessä, varsinkaan kun menkkoja ei oo kuulunu, yöllä ja aamulla on kyllä ollu vähän menkkamaista oloa joten siksikin oottelen viel! Mun säkällä menkat alkaa ihan samantien kun saan sen negan siihen testiin....
Katzulla on tosissaan vaikea valinta eessä vaunujen suhteen... toivottavasti löydätte mieleisenne vaihtoehdon. Tuuhan pian kertomaan mitä tulevat isovanhemmat tuumas niklaksesta!! (ehkä arvaavat jo kun sun masun näkevät niin " yllätys" paljastuu ilman kertomista?)
Pitäs lähtä ulkoilemaan ja päivällä viel anopin synttäreille... ja päikkäritkin pitäs nukkua kun yövuorot alkais taas tänään.... Mies lähti kauppaamaan " mun" autoa, joten säkällä joudun fillaroimaan ens viikon... Lupaili kyllä et saisin sen auton käyttööni tai sitten haen isäni auton lainaan ainakin pariksi päiväksi.
Mutta nyt taidan lähtä ulos, vaikka ilma ei paras mahdollinen ookkaan!!
Mukavaa sunnuntaita kaikille!!
Marieela ja Nekku vois tulla kertoilemaan juhlistaan!!!!
Axe mä peukutan sulle ihan kamalasti!!!!!!
Eiliset synttärikekkerit oli onnistuneet :) Ruokaa siitti ja kaikki kehui sitä ja ahmivat lisääkin ja kakku oli niin herkullista että kerrankin kakusta jäi vain muru jäljelle ;) Lahjoja tyttö sai ihan hirveesti, ihan liikaa :/ Mun isä sanoikin et on kun joulu, roskikset täyttyy kääreistä ja lahjanauhoista ;)
Juhlat kesti iltaan pitkään ja mun äiti jäikin sitte yöksi koska tyttö niin kovasti halusi. 15 aikuista oli ja lapsia 5kpl..
Testaajien tuloksia minäkin jo kaipailisin ;DD Meinaakos MIITSU testata ollenkaan tänään?
Moneltakos AXE meinasi testata?? Ihan olen jännittynyt puolestanne ja toivon isoja, heti tulevia ja selkeitä plussia teille :))))
Katzu, sulla onkin nyt sitte mietittävää vaunuasioissa ;)
Tuuhan kertomaan mitä mieltä appivanhemmat oli pikkuisesta :)
Nekkukin voisi kömpiä kertomaan biletys-uutiset ;)
Onkos Serenah juonut taas pilaantunutta mehua kenties ;D
Muistan itekkin eron jälkeisestä ajoista kuinka menomono vippasi aika kivaan tahtiin ;)
Miruliille pikaisia paranemisia. Koitahan jaksella ja lekuriin jos olo on vetämätön. *käskee lempeästi*
MAriposako se sai kohta miehulin takaisin viereen? Olikos se nyt niin et tulee sitte jo kokonaan pois jäädäkseen kotiin?
Talvikillakin kekkereitä kestitetty, menikös kaik ok?
Mitäs JoHelle eilen shoppaili? Saitkos rahat hukattua? ;)
Tää pvä menee luvalla lasikotellessa. Niin monta pvää puunasin juhlia varten ja illal viel kaikki astiat tiskasin koneen kans kilpaa ja suorin paikat. Illal täytän kakun (perinteisen mansikkahillol ja banaaneil tyyliin) valmiiks kostumaa ku huomen illal on koulukavereille kekkerit *huoh* ja vkon peräst viel yhet kekkerit muillle kavereille ketkä ei ole koulukavereita.. sit riitti ;D
Nyt se on moro, sohva kutsuu ;)
Nyt vaan testit kehiin Miitsu ja Axe.
Mä alan tässä vääntämään yhtä ruotsin juttua. Iltapäivällä suunnitelmissa mennä jumppaan.
Marieela: hyvä, että tarjoilua riitti. Mäkin haluan jotain hyvää kakkua!!
KAtzu: tulehan sitten kertomaan appivanhempien ajatukset vauvasta. Kyllä he siihen hvyin suhtautuu:)
Pöh, mua masentaa. Tuli eilen illalla pieni erimielisyys miehen kanssa, ja sit se lähti suuttuneena yövuoroon. Mä jäin sohvalle ihmettelee, et miten 4 viikkoo häiden jälkeen voi jo tulla riitaa, mä luulin että tyyliin vuoden päästä vasta ekan kerran riideltäis. Noh, riidan aihe sinänsä oli aika tyhmä, mies oli hukannu mun taskulampun, ja mä sain hepulin ja huusin että tasan en jää tänne yksin yöks jos mun taskulamppu on hukassa ja sit syyttelin miestä ja sit sekin hermostu ja sano et on sekin aika tyhmää et melkein kolmekymppinen pelkää pimeetä ja sit minä vasta suutuinkin! Ensinnäkin, mä olen juuri täyttänyt vasta 25 ja toiseks, helppo sen on sanoa kun ei joudu olee öitä yksin isossa talossa metsän laidalla jossa kuuluu vaikka mitä ääniä ja naapuri on juoppo. *murjottaa* No, ehkä meidän molempien väsymyksellä oli osuutta asiaan, näin päivänvalossa se ei tunnu niin kamalalta enää. =)
Asian huonompi puoli on se, että olin ajatellut että oltais voitu hommailla illalla, mut ei sitten ollut oikeen sellanen tunnelma. Nyt se on sitten mun tuurilla myöhästä.... =(
Pakko vielä selventää, kun olitte ehkä saaneet noista mun aikasemmista jutuista sen kuvat, että mä ihan hampaat irvessä väkisin sitä vauvaa yritän... Eli siis meen on " pakko" välillä hommailla vaikka ei niin kovasti huvittaiskaan, koska meidän hommailutahti on keskivertopariskuntia harvempi. Meillä saattaa mennä joskus jopa kaks VIIKKOA ilman seksiä, jos työvuorot menee oikeen sopivasti ristiin tai ollaan muuten vaan kumpikin väsyneitä. Mitä molempien vuorotyöstä johtuen tavataan täällä aika usein... Eli siitä voitte päätellä, kuinka kauan saatais yrittää meidän tahdilla. =D Nytkin siis kun ovis on mahdollisesti käsillä, mä ja mieskin kyllä, ollaan ihan valmiit hommailemaan vaikka ei täysin sillä mielellä oltaiskaan. Se johtuu ehkä siitä, että me ollaan niin hirveen kauan kuumeiltu, että ei haluta sitä enää pitkittää vaan tehdään kaikkemme sen plussan saamiseksi. Ja mielummin mä sitten tiedän ennemmin kun myöhemmin, jos jotain vikaa jossain on.
Tää vaan siksi, ettette jäisi siihen käsitykseen että me tosiaan ihan hampaat irvessä täällä sekstaillaan. =)
AXE ja kumpp. :D Täällä peukutetaan kybällä :D
MII80:
Hheheh, tuli juuri mielikuva seksin harrastamisesta hampaat irvessä *ei kaunista* :D
Meidän pikkuprinsessa on melkoisen vaativa persoona. Narinaa ja kitinää ollut pari päivää ja yöllä 2 h:n välein halutaan ruokaa. No, tällästä tämä on.
Itsellä on nyt -15kg sitten :D vajaa 2 vkoa painonvartijoilla ja -7kg (8 jäi synnärille) ja eilen sorruin mässäämään ja silti puntari näytti -1,2kg eilisestä :)
Tästä on hyvä jatkaa.
Sori tää lyhyt kommentointi mutta pikkuinen kitistää taas :( Vaikka juuri söi. kaipa ilmavaivaa on sitten :( :(
T:Neiti21
Elämä alkaa taas voittaa. Äänikin kulkee, vaikka onkin vielä vähän möree. Sain nukkua aamulla pidempään, että jaksan sitte yön valvoa. Mies ja muksu lähti ulkoileen ja mä oon tässä laitellut ruokaa valmiiksi. Kohta päästään syömään. Iltapäivällä lähdetään kattomaan Fröbelin palikoita. Mies ei oo kyllä vielä ihan luvannut lähtevänsä mukaan, mut mä vien sen vaikka väkisin. Kolme lippuu oon ostanut, ni hitto josjää yksi käytämättä.
mii: Kiitos selvennyksestä :D Oikeesti mulle ei kyllä jäänyt sellanen kuva lainkaan tosta sun tekstistä. Ajatteln vaan noin ylimalkasesti ja omiin kokemuksiinin pohjautuen, että ei kannata välttämättä kovin aikaisin alkaa tekemällä tekemään sit lasta, kun siitä tosiaan helposti sitte tulee pakkopullaa. Mutta jos teillä nyt muutenkin on harvemmin mahkuja hommailla, ni tottakai kannattaa panostaa siihen ovisaikaan. Toivotvaan, että vaikka eilinen nyt teiltä jäikin väliin, niin sinne olis kuitenkin pikku masuasukki pesiytynyt.
miitsu: Ymmärrän kyllä sun mietteet tosta testaamisesta. Mut testaa nyt silti!!! Kun me ei jaksettas odottaa ;)
Axelle kanssa hurjasta paljon plussaonnea!!!!
Marieela: Kiva, että syndet meni hienosti. Olispa päässyt maistelemaan sun herkkujas *haaveilee vesi kielellä*
nekun kuulumisia täällä myöskin odotellaan kuumeisesti...
Mulla ei nyt tainnut olla muuta asiaa.
Moips!
Mariposa: Lähetä mulle tänne se harmaakeli kun mua ei kauheasti jaksa kiinnostaa tämä auringon paiste. Joo, tiedän, olen omituinen :)
Mii: Se on ihme homma kun ukot ei aina ole meidän juttujen tasalla. Mulle nauretaan kun pelkään hysteerisenä ampiaisia. Kyllä se aina mut niiltä pelastaa, mutta ei ole kauheasti kiittänyt kun kesällä saatan aikasin aamulla huutaa ja repiä sen ylös sängystä kun pieni (saatanan kätyri sanona minä! :D ) ampiainen hilluu meillä sisällä. Itse en voi edes lehdestä katsoa ampiaisen kuvaa. HYI.
Neidille: tsemppiä painon pudotukseen. Itsellä kaikki laihduttaminen on kyllä täysin jäänyt. Pistä alkaa ottamaan itseään ihan kympillä niskasta kiinni. Paisun vaan täällä...
Täällä ollaan eletty vapaa-ajan huumassa !!! JEE! EIlen kävi kavereita kylässä, toinen asuu nyt Rovaniemellä ja toinen Helsingissä. Oli kyllä tosi kiva nähdä ja h uomata, että vaikkei usein nähtäisikään niin aina meillä jutut on samat ja niitä riittää. Kylläpäsä minä sitten tykkäänkin niistä!
Huonojakin uutisia kuuluu. Perjantai meni kaveria tukiessa, meinaavat erota :( Niillä on 2 vuotias tyttö joten ero ei ole ihan helppo :(( Tympeää.
Nyt tekemään roolipelaajalle (ukolle) ruokaa, että jaksaa hakata paljon örkkejä tänään pelissään.
Ainiin, täti tuli perjantaina ihan virallisesti kylään, hyvä. Sitten kuulin aika paljon kommentteja, ettei mun kannattaisi missään nimessä opiskelujen lomaan lasta haaveilla ja ukko taas näyttää kovasti lämpenevän vauvalle :)
Juttelin kätilökaverini kanssa ja se oli sitä mieltä, että ne mun 2½ viikon takaiset tuhruttelut+tippa verta saattoivat olla menkat. Tällain km:n jälkeen. Itsekin päättelin, että vuodin kunnolla 6 päivää, josta kolmen viikon päästä alkoi tuhruttelu--> olisiko limakalvot edes ehtineet paksuuntua tarpeeksi, kun normaalisti kierto on enemmän kuin 30 päivää..? Jos se oli näin, niin samanlainen 27 päivän kierto mulla oli pillereiden lopettamisen jälkeen, tosin menkat normaalit.
Mulla oli " menkkojen" jälkeen " märkää kautta" 1½ viikkoa, sitten kuivaa 1 viikko ja nyt taas alkais jotain vuotamaan-->ovis?
Grrh, nyt lopetan tän pähkäilyn!! Olis vaan kiva saada selvyys asiaan... *lähtee suffailemaan nettiin* [b]miten teillä muilla km:n kokeneilla:[/b] millaiset on ekat menkat olleet?
[b]Miitsu[/b] testaa!!!! Haluan tänne uuden plussan!!!!!! :D
A kp47 tai 20
Mä tässä lounasta syön. Kiva kuulla taas neidin kuulumisia. Voin vaan kuvitella kuinka ihana se teidän vauva on! Tänään on 9.10 = tasan kaksi kuukautta laskettuun aikaan! Kyllä aika rientää!
Missä testitulokset viipyy?
Odotan kyllä kuin kuuta nousevaa äitiysloman alkamista. Todella puuduttaa jo tämä lukeminen... Ei jaksaisi oikein istua, selkään sattuu ja puoli-istuva asentokin on huono. Mitähän tässä oikein keksisi...
Axe voi harmitus sentään että negaa näytti. :( mutta jospa tosiaan olis nyt ovisaika käsillä niin parin viikon päästä vois plussa napsahtaa, eikös!? inhottavaa varmasti olla epätiedossa että missä vaiheessa kiertoa sitä onkaan menossa. :/ Oon kuitenkin varma että sä plussaat pian, mulla on sellanen " kutina" ...
Miitsu nyt sitä testiä tekemään, täällä ollaan ihan mykkyrällä jännityksestä! plussatoiveita sulle!
Marieela ostin aivan ihanan vanhan alkuperäisen nalle puh-kuvioisen fleecekankaan tai siis palan sitä eurokankaasta.. se on niin ihana.. mieskin sanoi kun sille illalla näytin että eiksitä ollu enempää siellä, käy ostaa loputkin! Olisin voinut ostaakin jos tietäisin mitä siitä tekisin.. kun ajattelin tästä palasta tehdä vauvan peiton ja tyynyn (vaikkei vauvat tyynyjä käytäkään), saa nähdä osaanko tehä niitäkään! kun en oo ommellu aikoihin.. pelottaa etä sählään sen kankaan pilalle. löysin myös pikkujouluihin sen lahjan, mä oon ajoissa liikkeellä :) ja jotain muuta pientä.. olishan siellä ollu paljon kaikkee kivaa. Kiva että teidän pippalot number 1 meni hyvin, siis ymmärsinkö oikein että sulla on vielä kahet juhlat edessä eri porukoille? Tytöllä on varmaan ihanat synttärit kun saa juhlia monta kertaa ja saada paaaaljon lahjoja :) mitenkäs pikkuveli suhtautuu siihen kun vaan isosisko saa lahjoja?
Mirulii kiva että voit jo paremmin!
Katzu seuraan mielenkiinnolla näitä vaunukeskusteluja vaikken niistä itse vielä mitään tiedäkään, yritän päästä jyvälle että sit osaan valita hyvät.. eilen näin ihanat vaaleenpunaset vaunut itiksessä :D en tiedä oliko minkä merkkiset mut aivan ihanat. toivottavasti löydätte hyvät vaunut teille!
mun piti mennä salille mut nyt jo ihan poikki kun oon siivoillu ja vielä hommaa riittää. kummityttö perheineen tulossa kahville ja tein jo kakun jääkaappiin odottamaan. pyykit on koneessa ja pölyt + tiskit hoitamatta. joten taitaa sali jäädä väliin.. nyt takas hommiin!
Meillä on pojalla nuo brion duo-vaunut. Tais siis ne sellaset, missä on vaunu ja ratasosa samassa ja kova se koppa. Olen kyllä tykännyt niistä kovasti. Poju kun oli talvivauva, niin siellä kopassa oli kyllä tosi lämmin nukkua. Ja sitten kun koppa jäi pieneksi, elikäs seuraavana talvena, ostin vaunuihin sellasen toppapussin ja siellä taas tarkeni hyvin nukkua. Kesälläkin niissä pystyi nukuttamaan ilman koppaa, kun laittoi ne kolmipistevyöt löyhästi kiinni. Toki sille kopalle täytyy sitten myöhemmässä vaiheessa löytyä säilytystilaa. Mutta ei se nyt niin iso ole, että se mikään ongelma olisi. Eikä sitten tarvitse alkaa ruuvailemaan kun haluaa rattaita käyttää. Suht mukavasti ovat mahtuneet ilman koppaa auton paksiinkin. Varsinkin jos irrotta pyörät, mikä on tosi helppo tehdä.
En tiedä sitten millaiset ne on kerrostalossa käyttää, mutta kyllä mä sitä koppaa välillä otin pois sieltä vaunuista lapsineen päivineen. Eikä ole mitenkään erityisesti jäänyt mieleen, et olis ollut tosi painava tai huono kantaa. Musta se oli ennemminkin tukeva kantaa vauva sisällä. Voisin ennemminkin kuvitella, että niitä pehmoisia koppia olisi hankala kantaa vauva sisällä, niissä kun ei ole sellasta tukevaa pohjaa. Mut vaikea varmaksi sanoa, kun ei ole muusta kun tuosta briosta kokemusta. Ja tuskin mikään koppa on kauhean köykänen kantaa jos on lapsi sisällä. Painaa ne vastasyntyneetkin kuitenkin jo sen verran.
Muista vaunuista mulla ei tosiaan ole käyttökokemusta, joten en voi verrata, olisiko joku muu kenties parempi. Mutta seuraavalle lapselle emme aio uusia vaunuja ostaa. Sen verran paljon tykkäsin noista brioista.
Huh, olipa kivaa kun oli pitkästä aikaa vieraita, mutta kivaa on huokasta, kun ne lähtevätkin..=) Meille kun ei yleensä eksy päiväselti tulevia vieraita vaan aina on yökyläläisiä, syrjässä asumisen riesa ja riemu!
Ja jipii! Siis ovistestin viiva oli tänään jo miltei yhtä paksu kuin testiviiva!!! Nyt voin ainakin olla varma, että sitä ei vielä oo ollu ja huomenaamulla saan varmaan sen kunnollisen plussan siihen! Eli se siis tarkoittanee työntäyteistä iltaa tänään ja oisko mahdollinen hedelmöittyminen sitten tiistaina..hmm ja la ois sitten 5.7... Ai miten niin etuajassa funtsaamassa ... =)
Marieela! Kiva kun juhlat meni hienosti, kauhee kakunhimo vaan iski lukiessa! =)
Miruliille ja perheelle hauskaa konserttipäivää!
Mii! Ei oo mullekkaan jääny mitenkään tuollasta kuvaa sun jutuista! Ihan normaalilta vauvakuumeiselta perhe-elämältä teidänkin touhu kuulostaa! =)
Axe! Pahoittelut negasta. Usko vaan sitä kätilöystävääsi, varmaan hän tietää mistä puhuu!
Mukavaa päivänjatkoa kaikille! Nyt heräs joukkue päikkäreiltä..
voi olla, että kp onkin ehkä se 20 nyt... hankala juttu. Ehkä kannattaa varmuuden vuoksi viljellä kandeja liikkeelle... Voi ne menkat ihan hyvin olla km:n jälkeen sellaiset kun sulla oli. Oma kokemus oli karmiva km:n jälkeen. Kipu oli tajuton ja vuoto kanssa aika runsas. Mä oikeesti luulin, että kuolema tulee kun apteekkiin yritin lähteä särkylääkkeitä hakemaan. Se oli aivan tuskaa.
Tällaista väliaika tietoa
Axe: pahoittelut negasta, luultavasti ystäväsi on oikeassa ja plussa on sitten tiedossa parin viikon päästä, toivotaan ainakin niin... :)
Testi on tehty täälläkin, ehkä joku haalee viivanpaikka näkyy, mutta tiedä tuosta saattaa olla kuviteltuakin, tais olla liian aikanen vaihe testata.... menkat alkaa tästä sitten arvatenkin....
siinä näkyy jotain viivantynkää... täytyy siis peukuttaa et täti pysyy poissa ja voi uusia testiä loppuviikosta tai joskus myöhemmin!
voi, isot peukutukset!
Mulla on kahdesti testiin ilmestynyt ihan haalea haamuviiva ja molemmat ovat merkinneet raskautta ;)
Toista viivaa mies ei edes nähnyt.. siis nyt täs viime raskaudessa :D
Vauva on 5h kitistänyt ja vihdoin nukahti, niin nea heräsi.. *haukotus* Tiedä sitten mikä pientä oikein vaivaa, masu ilmeisesti..
Meni eilinen ilta aika myöhään jutelles ja viiniä miastelles. Nyt oli kiva hiukan torkkua ku poika meni nukkuu ;D Mies ja poika nukkuu vielkin ja tyttö meni ulos..
JoHelle, ei poika ollu milläskään siskon saamista lahjoista. EI taia viel täs iässä tajuta jäävänsä paitsi tai olla mustiskaan. Siitä oli huissia ku vaari ja mummi oli kylässä ;D JA tokihan se sai sisaruslahjoja muutaman isovanhemmilta -> tietty ;) Juu, tytöllä on viel 2 kaveri synttärikekkerit, koska 20 tyttöö kerral ois liikaa. Ja koulukaverit ja muuta eri-ikäiset kaverit sisaruksineen ei olis kivat samaan aikaan. Joten huomen tulee 10 koulukaveria (10 kaveria oli siis max. kutsuttava määrä) ja seuraavana maanantaina tulee siskon tytöt, yhden kaverin tytöt jotka asuvat Nurmijärvellä asti, ex. miehen kaverin tytöt + pari entistä naapurin tyttöä => eli kun eivät ole samas koulus ja jokaisel pienempi sisarus niin näin helpompi. SItä paitsi koulukaverit kuitenkin kts täs iässä pienempiä lapsia kieroon, ku luulevat olevansa jo isoja ;DDD
Ihanalta kuulosti se sun kangas. Ja ne vaal.pun. vaunut ;)
Axe, voi harmitus sentään.Mutta kierto tosiaan voi mennä hiukka sekaisin km, joten nyt toivotaan et se tasaantuis pian normaaliks jotta tulis selvyyttä asiaan.
Mulla oli aika samanlainen ku Emmasannan kokemus kaavinnan jälkeen, eli valtavat vuodot heti ja niin kovat kivut et kontaten hiljaa pääsin edes vessaan. 3 pvää olin ku tules ja sit kipu helpotti. Vuotoa oli 2 vkkoa noin, ja sen jälkeen tuhrutteli pvästä muutamaan kerrallaan usein, siinävälissä siis tuhruttamattomiakin päiviä. Ja sitte 25 pvä kaavinnasta alkoi menkat, ihan normaalit eli runsaat.
Miitsu: Monesko kp sulla nyt menossa????????????????????????????????
Vitsit jos se vaikka enteislis kuule pientä masuasukkia jo se häivähtävä viivanpaikkak ;) *peukuttaa* Mikä testi oli????
*utelias jännityksestä* =)))
Mii, ei mullekaan tullu mieleen et hampaat irves sektailisitte siel;D
Mut samaa ajattelin ku Mirulii et en suosittelis heti kaikkia poppakonsteja mukaan käytettäväks, sen pakkopullan takia just ;)
Ja vaikka mä tikutin kierron, niin en mä siltikään kyennyt jumppaamaan, jos mieli ei ollut yhtään sen oloinen. Ja keskiverto pariskunta täälläkin asustelee ;D Viime talvi meil oli samaa ku teil. LEnnos sanottiin heipat -> toinen tuli töistä ja toinen lähti :/
Mutta vaik nyt olen kotona, niin ei sitä silti vaan aina tee mieli umpata, ja joskus elellään ku puput konsanaan ;)
Ja riitoja tulee mun tietämyksen mukaan enemmin häiden jälkeen ku ennen -> yleensä naiset kuulemma asettuvat harmoniseen tilaan häistä, miehet jatkavat normaalisti ;) Paikkansa pitävyydestä ei tietoa tosin, heh...
Piipaa, vaik me ei asuta syrjässä niin meillekin nuo isovanhemmat tai muutama kaveri tulevat yleensä yökylään kans ku tulevat kuitenkin matkan takaa... JA kivaa musta vaik ainahan se hiukan työlästä onkin ;)
Neiti, yleensä se tiehään syöminen enteilee juuri niitä ilmavaivoja :/
Toivottavast ei ala ihan mahottomakskuplinnaks menee. Ootko kokeillu cuplatonia antaa aina ennen ruokailua? saa antaa 1vkon iästä ja meil ainakin tehos loistavasti pojalla =) *suosittelen*
Nyt meen TAAS syömää. Viinin jälkeisenäpvänä on usein nälkä tiheään ;D
tai niin ainakin uskotaan, eikö! hienoja uutisia siis :D
Marieela tosiaan varmasti kivempi pitää noi pirskeet erikseen, aikamoinen homma sulle vaan! Tsempitykset juhlahumuun :)
mä oon touhunnut ja siivonnut ja käynyt suikussa ja kaikkea siitä lähtien ku viimeks kirjotin. kohta pitäis vieraiden tulla. pakastepullat on uunissa.. rankkaa tää synttärien vietto :)
Nekku tais olla kivaa ja mennä myöhään kun ei vieläkään susta kuulu ;D
ostin eilen h&m:stä sellasta vartalovoidetta, vaaleenpunaista pyöreessä purkissa.. rasvasin itteni sillä suihkun jälkeen ja se on ihan KAUHEEN hajuista! huh.. siis tosi voimakas tuoksu ja luulen että pyörryn kohta ja vieraatkin kääntyy ovelta pois.. *lemuakka* hirmu nälkä olis mutta en nyt viiti ruokaa rupee vääntää kun ne kohta tulee. jos menisin surffaa löytyiskö niitä vaaleenpunasia vaunuja netistä.. :)
Kävin lukaisemassa eilisen pinon läpi niin tiedän missä mennään.
Katzu: ei ollut äitiyspaketissa kestoja. Muovivaippoja oli siellä toistakymmentäkappaletta... peräti kolmelta eri valmistajalta - aika moista mainontaa. Harsoja oli 6 kpl, ne vaikutti aika hyviltä ja voi käyttää kestoina villahousujen kanssa!
Vaikea se teidän vaunuvalinta - mutta onhan teillä vielä aikaa monta kuukautta. Oliko niin, että asuttek kerrostalossa, jossa on hissi? Emmaljungan duo edget on hienot, mutta sitä ratasosaa pitää sitten tosiaan jossain säilyttää. Ja sitten kun lapsi vielä nukkuu esim. päiväunia vaunuissa ja tykkää kuitenkin jo istua muuten niin saa kait vähän vaihdella niitä osia... mun mielestä sitä isoa koppaa oli hankalaa saada irti ja painava se oli. Brioista en tiedä oikein mitään - mutta kyllä niitäkin tuolla kaupungilla näkee tosi paljon.
Pitäisi alkaa tekemään koulujuttuja. Siitä se päivä taas lähtee...
Soffu: onko teillä siis vaunut valmiina? Onko ollut jo kauan, miten niihin päädyitte?
Nyt mä jatkan töitäni.