Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen mielestä Jouni Hynynen on junteista juntein sovinistikusipää?

Vierailija
23.06.2010 |

Hep, mun mielestä!

Ja PS: Ei se osaa edes laulaa saati tehdä biisejä. Ihan turha "julkkis" koko ukko.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin sanoa, että useimmiten sovinisteilla on äitisuhden hyvinkin korostuneesti nostettuna jalustalle. Se on ihan klassista äiti-huora -osastoa eikä ainakaan kerro mitään ihmisen kyvystä arvostaa naisukupuolta minään muuna, kuin joko pyhimysäitinä tai pantavana huorana.

Voi tietenkin olla, ettei kolumnin sisältö ole se mitä luulen ja olen väärässä.

Vierailija
22/51 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mieletön juntti, ehkä ainoa ketä on juntimpi on se Ellen Jokikunnaksen ex, se narsistinen liuhuletti, phyi helvetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuliko mieleen, että jonkun mielestä mielipideasioista nimenomaan voi ja pitää kiistellä? Mikä muuten olisi tällaisen MIELIPIDEpalstan (jonka muuten itsekin valitsit foorumiksesi) virka?

Vierailija
24/51 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten siis, olkaa mitä mieltä olette, mutta kaikki ovat varmaan ainakin kerran elämässään kuulleet lausahduksen "mieleipiteistä ei voi kiistellä".

Kyllä totuus on se, että mielipideasioista ei voi muuta kuin kiistellä. Tämä on minun mielipide tästä asiasta ;)

Ok, no sori. Joo mielipiteistä tosiaan voi kiistellä, mutta ärsyttää se että niistä joskus aletaan tappelemaan ja vääntämällä vääntämään että kuka on oikeessa. Tähän väliin täytyy sanoa, etten ole tätä koko keskustelua lukenut, joten en voi sanoa onko siitä tässä kyse, mutta tuli mieleeni vain ja halusin sanoa.. :)

Vierailija
25/51 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueppas herran lyriikkaa pikkusen tarkemmin! Vai menikö sen niin, että se koira älähtää johon kalikka....

Vierailija
26/51 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten kun ura oli vasta alullaa niin musiikki puraisi. Kyllä keikalla huomasi äskettäinkin että niin on kusi päähän kohissu ettei enää viititty esiintyäkään kun lyhykäinen aika joka ei ihan vastannu lipun hintaan.

Kyllä joku pieni alatyylinen kommentointi jaksaa hetken naurattaa ja tollanen rooli, mutta näinhän se on että teoistaan mies tunnetaan. Itse kirjoitin äijälle asiallisen viestin missä mm. kysyin että kannattaako esittää esim. kokoajan että pettää vaimoaan kun millon on mitäkin tekstiä keikkapäiväkirjassa, vastineeksi sain urpo, kusipää etc. kommenttia takaisin. Tuollaista settiä odottaisi ehkä häiriintyneeltä pikkupojalta mutta tuskin Hynysen oli tarve vetää roolia kahden välisessä sähköpostiviestissä kun ikääkin on jonkin verran päälle 40 miehellä. Itse nimenomaan toivovat sivuillaan kommenttia ja kysymyksiä ja yhteystiedot on siellä sitä varten.

Mulle viimeisin keikka ja toi Hynysen vastailu oli sen verran pettymys, että jos en nyt aivan heitä uusinta levyä mäkeen niin ehkä boikottiin joksikin aikaa, ei ns. huvita.

Tosiaan kaikkea peeloilua ei voi laittaa "roolin" piikkiin, vai kuinka moni tällä palstalla oleva Hynystä puolustava nainen voisi sallia omalle miehelleen vastaavan touhun vain "roolin" vuoksi? Kuten vieraiden naisten kähminnän kiertueella, muut touhut, tissien vilauttelukerjuun ja ne huonot jutut naisista. Johan tuo mies on häpeäksi kasvavalle tyttärelleen jos ei vaimolleen.

Vierailija
27/51 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Soini on todellinen sovinisti.

Vierailija
28/51 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hynynen on pettänyt monesti vaimoaan mun frendin kanssa eikä ainakaan rakastajana oo kummoinen.

Vierailija
29/51 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouni Hynynen on tällä hetkellä Suomen vihatuin mies, enkä yhtään ihmettele. Voimia tulevalle ex-vaimolle!

Heh, "Hyvä perheenisä"... Hehehehhe! "Arvot kohdillaan"... heheheheheh.

Vierailija
30/51 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hänen pitäisi hyväksyä pettäminen? Onneksi ymmärsi hakea eroa.

Vierailija
31/51 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntimpiakin löytyy.

Biisejä se kyllä osaa tehdä, on sanoittanut muillekin laulajille, yks mikä ny ekana tulee mieleen on Mariskan uusimmalta "veri on vettä makeampaa" tms. (Mä en niin siitä mariskasta välitä)

Hynysen runokirja on aika hyvä yllätys, ei mitään tabermannmaista "jos kaipaus olisi viiniä" liibaa, vaan ihan jämäkkää, mutta silti kuitenkin aika herkkää.

On tehnyt radio-ohjelmia ja tv-ohjelmia jne. Niitä en tosin jaksanut seurata kun ei vaan ihan niin paljon kestä mullakaan pää sitä testosteronimenoa.

Ja hän nyt vaan oli eri mieltä siitä, ilmeisen tunteita herättäneestä, ohjelmasta kuin mitä ne ohjelmaa katsoneet olivat. Ilmaisi itseään ilmeisesti vain selkeämmin, niin, että "kansan syvätkin rivit" ymmärsivät. ;)

- mutta miksi ei saisi olla eri mieltä?

Vierailija
32/51 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä *tun audiovisuaalinen-mamma?

Fiktiivinen Hynynen on kyseenalaisuudessaan loistava hahmo! Hahmon kanssa osittain ristiriitainen Jouni Hynynen tuntuis puolestaan olevan ihan asiallinen kaveri, joka pystyy (persoonansa ja älykkyytensä(?) vuoksi) hyödyntämään erittäin hyvin lapasesta karannutta media hahmoa.

Hyvässä valheessa on aina puolet totta, niin kuin vaikuttaisi olevan hahmo Hynysessäkin. Tämä on ehkä silmiinpistävin kysymysmerkki Jounissa :)

Lukekee Image-lehden Jouni Hynynen - Onko se tosissaan? artikkeli niin ei tarvitse pelkän naaman perusteella julistaa sovinistiksi.

Niin... Jouni ttuilee Hynysen kautta tietyn tyyppisille ihmisille (mukaanlukien itsensä). Tällaisen hahmon kauttutta ttuilu on siinä mielessä tehokasta, että samalla kertaa tulee lämmitettyä Vauva-palstan av-mammat ja piilottuiltua Kotiteollisuuden keikoilla käyvät juntit ja sovinistit jotka samaistuvat Hynyseen.

Ah.. Kylmä kaurapuuro on pahaa.

Vierailija
33/51 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä äijä!

Vierailija
34/51 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hynynen on pettänyt monesti vaimoaan mun frendin kanssa eikä ainakaan rakastajana oo kummoinen.

Vierailija
35/51 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin taitaa silti viehättää kun on monesti näin päässyt käymään...

Vierailija
36/51 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen jolla on edes aivonpuolikas ymmärtää media-Hynysen olevan itseironinen ja rock-elämää parodioiva rooli. Ainakin jos vähän malttaa miettiä asiaa tarkemmin.

Hynysrooli myös suojelee kyseistä herraa ja Sinkkosta ja Hongistoa (=rumpali ja basisti) seiskapäivääjournalismilta, sillä jos Hynynen itse "mainostaa" esim. juoppouttaan, eivät roskalehdet viitsi kirjoitella, että "Hynynen sammui hautaustoimiston rappusille", kun niinhän sen kuuluukin tehdä.

Tuskinpa Hynystä muuten kiinnostaa ymmärtääkö joku av-mamma häntä "oikein". Mies on onnistunut luomaan todella mahtavan mediastrategian, jonka avulla tienaa mukavasti ja saa tehdä mitä huvittaa ilman että roskalehdistö kyttää ja raportoi hänen jokaisen liikkeensä.

Ymmärrätkö sinä kaikista sovinisteista tai vaikka natseista että onko ne roolihahmoja vai oikeita?

Jos ei Hynystä ole tiennyt aina niin mistä voi tietää hänen aiemmat vaikeutensa lehdistön kanssa osatakseen suhtautua hänen nykyiseen roolihahmoonsa oikein?

[/quote]

Vierailija
37/51 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalisen rentun karikatyyri. Hyvin vetää roolinsa.

ITse asiassasen sanoitukset ei voi olle ihan tyhmän miehen tekemiä, niissä on välillä ihan nokkelia totuuksia.

Vierailija
38/51 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On asenne jätkä ;>

Vierailija
39/51 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kyllä enemmän sun kaverista kuin Hynysestä :D

Onneksi av-mamman insinöörimies ei koskaan petä eikä viinaakaan ota kuin jouluna yhden konjakin verran.

Vierailija
40/51 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa huumoria!