Kenen mielestä Jouni Hynynen on junteista juntein sovinistikusipää?
Hep, mun mielestä!
Ja PS: Ei se osaa edes laulaa saati tehdä biisejä. Ihan turha "julkkis" koko ukko.
Kommentit (51)
Julkisuuskuvastaan en pidä, mutta toisaalta mies on naimisissa ja isä, ja rivien välistä olen lukenut ettei nyt ehkä siellä kotona ole ihan samanlainen kuin julkisuudessa.
kyseisestä äijästä huomaa kilometrin päähän että vain esittää sellaista kusipäätä. Ja kaikki Kotiteollisuuden biisit kuulostaa ihan samalta.
Älkää hyvät ihmiset arvostelko! Mielipiteitä saa olla ja ne saa tuoda julki, mutta täytyykö tällaisia asioita puida ja haukkua muita jossain netissä!! Jouni Hynynen on mikä on, roolihahmo. Olen lukenut Hynysen kirjoittamia artikkeleita ja otteita hänen kirjastaan, ja hyvin herttaiselta ja asialliselta mieheltä vaikutti.
Itsellänihän ei ole mitään huonoa sanottavaa tästä hienosta miehestä. Kotiteollisuus kuuluu yksiin lempibändeihini sanoituksien ja Hynysen aivan mahtavan, matalan ja syvän äänen takia.
Joten siis, olkaa mitä mieltä olette, mutta kaikki ovat varmaan ainakin kerran elämässään kuulleet lausahduksen "mieleipiteistä ei voi kiistellä".
Joten siis, olkaa mitä mieltä olette, mutta kaikki ovat varmaan ainakin kerran elämässään kuulleet lausahduksen "mieleipiteistä ei voi kiistellä".
Kyllä totuus on se, että mielipideasioista ei voi muuta kuin kiistellä. Tämä on minun mielipide tästä asiasta ;)
kyseisestä äijästä huomaa kilometrin päähän että vain esittää sellaista kusipäätä. Ja kaikki Kotiteollisuuden biisit kuulostaa ihan samalta.
En haluaisi uskoa että olisi oikeastikin noin vastenmielinen tyyppi
tällaisella säälittävällä pettäjäukollako perhearvot kohdillaan? anna mun kaikki kestää
Miksi oletetaan ettei Hynysen vaimo vois hyväksyä miehensä tekemisiä?
Joskus hävettää olla suomalainen. Jos yksi ihminen ei tykkää jostain paskaohjelmasta, suomalaiset hyökkäävät raivona kimppuun.
Hep, mun mielestä!
Ja PS: Ei se osaa edes laulaa saati tehdä biisejä. Ihan turha "julkkis" koko ukko.
Joskus hävettää olla suomalainen. Jos yksi ihminen ei tykkää jostain paskaohjelmasta, suomalaiset hyökkäävät raivona kimppuun.
Hep, mun mielestä!
Hynysen perheestä on tehty oikein sukututkimusta...http://www.federley.com/families/FG01/FG01_355.HTM Ja siellä muistetaan mainita vielä, että Kotiteollisuus on vuoden 2003 ykkösbändejä Suomessa...Hehh heeh. Eipä ole onneksi enää. Hynysen vaimon oma sukunimi on aika outo.
o/