Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen mielestä Jouni Hynynen on junteista juntein sovinistikusipää?

Vierailija
23.06.2010 |

Hep, mun mielestä!

Ja PS: Ei se osaa edes laulaa saati tehdä biisejä. Ihan turha "julkkis" koko ukko.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

o/

Vierailija
42/51 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuuskuvastaan en pidä, mutta toisaalta mies on naimisissa ja isä, ja rivien välistä olen lukenut ettei nyt ehkä siellä kotona ole ihan samanlainen kuin julkisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseisestä äijästä huomaa kilometrin päähän että vain esittää sellaista kusipäätä. Ja kaikki Kotiteollisuuden biisit kuulostaa ihan samalta.

Vierailija
44/51 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset arvostelko! Mielipiteitä saa olla ja ne saa tuoda julki, mutta täytyykö tällaisia asioita puida ja haukkua muita jossain netissä!! Jouni Hynynen on mikä on, roolihahmo. Olen lukenut Hynysen kirjoittamia artikkeleita ja otteita hänen kirjastaan, ja hyvin herttaiselta ja asialliselta mieheltä vaikutti.

Itsellänihän ei ole mitään huonoa sanottavaa tästä hienosta miehestä. Kotiteollisuus kuuluu yksiin lempibändeihini sanoituksien ja Hynysen aivan mahtavan, matalan ja syvän äänen takia.

Joten siis, olkaa mitä mieltä olette, mutta kaikki ovat varmaan ainakin kerran elämässään kuulleet lausahduksen "mieleipiteistä ei voi kiistellä".

Vierailija
45/51 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten siis, olkaa mitä mieltä olette, mutta kaikki ovat varmaan ainakin kerran elämässään kuulleet lausahduksen "mieleipiteistä ei voi kiistellä".

Kyllä totuus on se, että mielipideasioista ei voi muuta kuin kiistellä. Tämä on minun mielipide tästä asiasta ;)

Vierailija
46/51 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseisestä äijästä huomaa kilometrin päähän että vain esittää sellaista kusipäätä. Ja kaikki Kotiteollisuuden biisit kuulostaa ihan samalta.

En haluaisi uskoa että olisi oikeastikin noin vastenmielinen tyyppi

Vierailija
47/51 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisella säälittävällä pettäjäukollako perhearvot kohdillaan? anna mun kaikki kestää

Vierailija
48/51 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletetaan ettei Hynysen vaimo vois hyväksyä miehensä tekemisiä?

Vierailija
49/51 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus hävettää olla suomalainen. Jos yksi ihminen ei tykkää jostain paskaohjelmasta, suomalaiset hyökkäävät raivona kimppuun.

Hep, mun mielestä!

Ja PS: Ei se osaa edes laulaa saati tehdä biisejä. Ihan turha "julkkis" koko ukko.

Vierailija
50/51 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus hävettää olla suomalainen. Jos yksi ihminen ei tykkää jostain paskaohjelmasta, suomalaiset hyökkäävät raivona kimppuun.

Hep, mun mielestä!

Vierailija
51/51 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hynysen perheestä on tehty oikein sukututkimusta...http://www.federley.com/families/FG01/FG01_355.HTM Ja siellä muistetaan mainita vielä, että Kotiteollisuus on vuoden 2003 ykkösbändejä Suomessa...Hehh heeh. Eipä ole onneksi enää. Hynysen vaimon oma sukunimi on aika outo.