Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olette mieltä tästä? Lapsi ja läski täti? Ov

Vierailija
23.06.2010 |

Eli tilanne: olimme kaupassa ja tulossa ulos. Kaupan pihalla oli jätskikiska josta oli juuri ostanut jäätelön joku noin 40-vuotias TOSI lihava nainen. Siis nainen oli oikeasti tosi lihava ja ällö. Poikani, 9-vuotias, sanoi kovaan ääneen ettää "äiti kato, toi läski osti jätskin!". Repesin nauramaan ja en ehtinyt puolustamaan lastani kun tämä akka kävi hänen päälleen suusanallisesti. Huusi että lapseni on kasvatettu huonosti ja ettei häenllä ole mitään oikeutta kommentoida toisen painoajne. Kun siitä vähän tokenin, niin sanoin vaan että sähän oot läski, ei se mun poijani vika ole. Nainen sanoi ottavansa ylös automme rekkarin ja ilmoittavan meistä poliisille kunnianloukkauksesta. ODottelen tässä poliiseja kotiini, mutta miten olsiitte itse toimineet? Minun mielestäni poikani ei varsinaisesti tehnyt mitään pahaa, totesi vain tosi asian.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoida toisen ulkonäköjä ihan miten ja missä vaan ?? olisko kurinpito ja käytöstapojen opettaminen paikallaan ? Et todellakaan tehnyt oikein.

Vierailija
22/23 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiasia voisi olla sanoa jotakuta lihavaksi tai isoksi. Läskiksi sanominen on haukkumista. Sama juttu jos sanoo toista tummaihoiseksi verrattuna neekeriin. Tai vaikka liikuntarajoitteiseksi verrattuna kehariin.

Muutenkaan ei ole kohteliasta mennä laukomaan "totuuksia" toisista, ja ehdottomasti ap:n olisi pitänyt pyytää anteeksi itsensä ja lapsensa puolesta. Mutta tämähän nyt on provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei VOI OLLA tuollaista äitiä, joka kaiken jälkeen vielä kyselee mikä meni pieleen.