Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olette mieltä tästä? Lapsi ja läski täti? Ov

Vierailija
23.06.2010 |

Eli tilanne: olimme kaupassa ja tulossa ulos. Kaupan pihalla oli jätskikiska josta oli juuri ostanut jäätelön joku noin 40-vuotias TOSI lihava nainen. Siis nainen oli oikeasti tosi lihava ja ällö. Poikani, 9-vuotias, sanoi kovaan ääneen ettää "äiti kato, toi läski osti jätskin!". Repesin nauramaan ja en ehtinyt puolustamaan lastani kun tämä akka kävi hänen päälleen suusanallisesti. Huusi että lapseni on kasvatettu huonosti ja ettei häenllä ole mitään oikeutta kommentoida toisen painoajne. Kun siitä vähän tokenin, niin sanoin vaan että sähän oot läski, ei se mun poijani vika ole. Nainen sanoi ottavansa ylös automme rekkarin ja ilmoittavan meistä poliisille kunnianloukkauksesta. ODottelen tässä poliiseja kotiini, mutta miten olsiitte itse toimineet? Minun mielestäni poikani ei varsinaisesti tehnyt mitään pahaa, totesi vain tosi asian.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella törkeästi.

Vierailija
2/23 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin olisin reagoinut. Kun on läski, niin on läski ja joskus joku voi hieman hämmästellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimitellä vammaisia ja mamuja?? Anteeksi nyt, mutta poikasi ON huonosti kasvatettu. Ja sinun olisi pitänyt pyytää anteeksi! Ja pojan.

Vierailija
4/23 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkeästi ja asiattomasti käyttäydyitte molemmat. Jotain käytöstapoja pitäisi kyllä olla, edes aikuisella ihmisellä.

Vierailija
5/23 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmasti niin fiksu, että kotona kertoo pojalle, että ei noin tavata ÄÄNEEN sanoa vaikka lihava olisikin..

Vierailija
6/23 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mielestäni sekä sinä että lapsesi olette kyllä äärimmäisen tökeröitä ihmisiä, joten teille ehkä tekee hyvää sanoa se. Vaikka sitten huutamalla.

Vierailija
7/23 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraan naisen koko vaan se, miten lapsesi ja sinä sitä kommentoitte. Millä oikeudella sinä tai lapsesi menette arvostelemaan vieraita ihmisiä? Sinun kohdallasi kuitenkin sivistys on näköjään aivan vieras käsite, kun pidät teidän käytöstä suvaittavana.

Vierailija
8/23 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ehkä lähinnä solvaus.

Vierailija
9/23 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikasi puhui todella törkeästi, tuon ikäisen pitäisi osata käyttäytyä. Miten poikasi käyttäytyy koulussa?On varmasti opettajien kauhu...

Vierailija
10/23 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto oli kaupan pihassa parkissa ja joku noin 7v ipana sotki sitä lätäkön kuravedellä, mätti siis likavettä auton konepellille. Sanoin lapselleni 5v, että tuossapa on huonosti kasvatettu poika, taitaa olla äitinsäkin samanlainen vähälahjainen, tyhmä lahopää.

Tästäkö lapsen äiti suuttui. Mutta jos äitinsä kerran on lahopää, niin saahan sen ääneen sanoa. Ei pidä valehdella.

Vierailija
11/23 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että 9-vuotialle olisi tähän mennessä jo opetettu käytöstapoja. Mutta tosiaan, jos äiti vielä nauraa tähän perään, niin huomaa kyllä, mistä ne käytöstavat ovat peräisin...

Vierailija
12/23 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän...?

Vierailija
13/23 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonosti kasvatettu. Saihan se täti nyt sen sanoa, eikös? Mua jäi vähän mietityttämään, et millainen ihminen repeää nauramaan kun oma lapsi nolaa sekä itsensä, äitinsä että toisen ihmisen. Kai sä tajuat, että toi ei nyt ihan tavallinen reaktio ole?

Vierailija
14/23 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mun lapsi ois tehnyt jotain tuollaista. Pitäis kyllä miettiä millaisen mallin mä olen lapselleni antanut. En tiedä ketään, joka ei häpeäis jos oma lapsi käyttyityis noin. Siksi mä en jotenkin usko että tällainen on oikeasti tapahtunut. Taitaa joku keksiä juttuja omasta päästään...

Vierailija
15/23 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti poikasi on perinyt vanhempiensa yksinkertaisuuden. On sunkin sitten ollut pakko lisääntyä.

Vierailija
16/23 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tollainen järkevää ja kuuluuko hyviin tapoihin, siitä voidaankin olla eri mieltä.

Kuljetko itse kaupungilla kertomassa ihmisille mielipiteitä heidän ulkonäöstään, vai mistä lapsesi on tollaista oppinut?

Sanoisitkohan esimerkiksi kaksimetriselle 150-kiloiselle Helvetin Enkelille päin naamaa, että näytätpä typerältä ja olet läski?

Jos et, niin miksi? Vai onko parempi nimitellä vain läskejä tätejä, joilta ei saisi niin helposti turpiin?

Vierailija
17/23 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei todellakaan näe tilanteessa mitään muuta kummallista kuin sen 'miksi olisi hänen ongelmansa että se oli läski', en voi muuta kuin pudota perseelleni hämmästyksestä. Onko oikeasti olemassa noin moukkamaisia ja aivottomia ihmisiä? Ja lapsi tietysti samaa maata, kuinkas muutenkaan.

Vierailija
18/23 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vanhempien tehtävä opettaa lapsille se tosiasia että meitä ihmisiä on niin monta erilaista ettei ketään saa sormella osoitella, nauraa tai muuten pilkata. Oli sitten lihava, pitkä, lyhyt tai muuten erilaisen näköinen, oloinen tai tapainen.

Ja miten jos lapsi osoittaa ja arvostelee niin äiti vielä NAURAA !

Häpeä ja katso peiliin. Nyt on aika herätä...

Vierailija
19/23 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vilkas 6v. poikani ei koskaan sanoisi tuollaista.

Myös huomaa mistä lapsi ne käytöstavt on perinnyt eli olet huono äiti.

Vierailija
20/23 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollasia äitejä voi olla olemassakaan.