Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vetääkö naiset koko ajan vatsaa sisään?!

Vierailija
23.06.2010 |

Mä olin ihan ällistynyt, kun pari kaveria on raskaaksi tultuaan todennut, että ihanaa kun on tää raskausmaha, niin ei tarvii enää vetää vatsaa sisään. Siis häh?! Vedättekö te (ilmeisesti julkisilla paikoilla) koko ajan vatsaa sisään, jotta ne näyttäisi pienemmältä?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vähän tosikko :-)

Oletetaan, että naiset vetäisivät koko ajan vatsaa sisään (jotta se näyttäisi pienemmältä) -> kohta se vatsa olisi niin hyvässä timmissä kunnossa ettei tarvetta sellaiselle edes olisi.

En siis usko että tuo on kovinkaan yleinen harrastus...

Vierailija
2/47 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siksi en käytäkkään makkarankuorivaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei ollut vitsi...

ap

Vierailija
4/47 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei ollut vitsi... ap

Vierailija
5/47 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aikaa ennen lapsia vedin yleisillä paikoilla aina vatsaa sisään mutta nyt synnytysten jälkeen en yksinkertasesti enää muista kun raskaanaollessa ei tarvinu..

Vierailija
6/47 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin tottunut siihen tilaan, pitämään "korsettia koossa", että se on luonteva tila. Samalla pysyy lihakset ok ja ryhti. Olen raskaana ja vasta puolivälissä totuttelin päästämään kaikki löysäksi. Se jos mikä oli vaikeaa kun on tottunut tuohon.

Vierailija
7/47 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedän vatsaa sisään. En nyt ihan koko ajan mutta tietyissä tilanteissa. Olen varmaan tehnyt sitä niin kauan kuin muistan enkä edes kiinnitä siihen mitään huomiota enää. Eli teen sen tavallaan automaattisesti. En tiedä miksi mulle on tämmönen tapa tullut ja en usko että kukaan edes huomaisi juurikaan eroa siinä vedänkö vatsaa sisään vai en...

Vierailija
8/47 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tehokkaampi tapa saada vatsalihakset kuin tehdä vatsalihasliikkeitä? Ja se todellakin myös toimii, suosittelen kokeilemaan! t. liikuntamaikka

Vierailija
9/47 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antoi minulle tuon ohjeen jotta ryhti paranisi ja vatsalihakset voimistuisivat. Sanoi tosiaan, että tuo on paras vatsalihasliike.... Kunpa vaan muistaisin.

Vierailija
10/47 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vedän mahaa sisään kun tiukka paita ja yleisil paikoil, johan hoikka vatsakin pullottas jos ei vetäs vatsaa sisään saatika hieman makkaraa omaava vatsa. ja ero on huomattava, vatsan saa aika timmin näköseks ja erona ettei vetäis. tietysti jos on muutenki läski ja iso mahanen niin tuskin siinä kukaa huomaan vetääkö vatsaa sisään koska ei kukaa pysty sitä ihrakasaa mihinkä piilottaa mutta hoikat joilla vain hieman vatsakumpua niin saa sen kyl piiloon.

ihan sama kun rannala, uimahallis ja jonkun valokuvatessa aina vatsa sisään siskot!!

Vierailija
11/47 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huono ryhti, että julkisilla paikoilla on pakko vetää vatsaa sisään. Kotonakin se olisi hyvä tuon ryhdin kannalta ja yleensä kotonakin vedän vatsaa sisään, vaikkei kukaan ole mua näkemässä, mutta välillä repsahdan ja annan mahan ja ryhdin olla. Ennen lapsia maha oli timmi, vaikken vetänyt sitä sisään.

Vierailija
12/47 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vatsalihaksia jännitän lähes aina kävellessäni tai liikkuessani.

Esim. nyt kun istun, en jännitä vatsalihaksia..

Tästä on tullut tapa.

Vierailija
13/47 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antoi minulle tuon ohjeen jotta ryhti paranisi ja vatsalihakset voimistuisivat. Sanoi tosiaan, että tuo on paras vatsalihasliike.... Kunpa vaan muistaisin.

jos muistaa kiskoa vatsaa sisään joka päivä parin kuukauden ajan.

Vierailija
14/47 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika wanha ketju mut vastataan nyt silti; mä 'vedän vatsaa sisään' jatkuvasti, tajusin kolmosluokalla että näin voi tehdä. Olin silloin läse, painostani koulukiusattu tyttö ja tajusin jotenkin että kyllähän se vatsa näyttää siedettävämmältä kun sitä vetää sisään. Siitä on tullut jo monen monta vuotta sitten aivan luonnollinen juttu, ja ainoa ajankohta vuorokaudessa jolloin en sitä tee, on se kun vetelen hirsiä. Omalla kohdallani se ei ole parantanut ryhtiä tai kehittänyt minkäänlaisia vatsalihaksia, olen kyyryssä istuskeleva makkaramaha :-)

Vierailija
15/47 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vedän, todellakin! Olen hoikka muuten mutta vatsa on se ainut heikko kohta, ja sitä sisään vetämällä korjaantuu sekin ongelma. En ole ikinä ajatellutkaan että tässä olisi jotain hassua... Kaipa olen juuri hankalasti medium-kokoinen - tosi laihan ei tarvitsisi ja tosi lihavalle siitä ei ehkä olisi hyötyä. Itse teen tällä dramaattisen eron ulkonäkööni.

Vierailija
16/47 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul tulee siit ilmavaivoja joten en voi :D

Vierailija
17/47 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2010 klo 14:53"]Olen täysin tottunut siihen tilaan, pitämään "korsettia koossa", että se on luonteva tila. Samalla pysyy lihakset ok ja ryhti. Olen raskaana ja vasta puolivälissä totuttelin päästämään kaikki löysäksi. Se jos mikä oli vaikeaa kun on tottunut tuohon.

[/quote]

Vedä vatsaa sisään myös raskausaikana. Tämän ohjeen sain fysioterapeutiltani.

Minä vedän jatkuvasti vatsaa sisään, vedin raskausaikana niin kauan kuin pystyin ja vedän nyt raskauden jälkeenkin. Se todella vaikuttaa ainoastaan positiivisesti. Ryhti ja vatsalihakset pysyvät kunnossa ja kyllä sitä näyttääkin paremmalta. :)

Vierailija
18/47 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tein sitä jo silloinkin, kun olin littanamahainen ja hoikka.

Vierailija
19/47 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin olevani ainoa, joka tekee niin (julkisilla paikoilla)! Kivaa, että muillakin saattaa siis oikeasti vatsa pömpöttää.

Vierailija
20/47 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika lailla. Minä uskon, että lihaskorsetti tukee myös selkää, ja yritän muistaa hyvän ryhdin ja lihasten tuen aina liikkuessani.