Nimi ongelma.
Kommentit (11)
kissalle vai marsulle? Jos ihmiselle ajattelit niinkehotan sua vaihtamaan oman etunimesi siksi mistä nyt pidät ja annat vaikka kummin tai mummon päättää lapsesi nimen. Ainoastaan Stellaa voi nimenä pitää, muut on niin erikoisuuden tavoittelua, että jos itse ei osaa kirjoittaa nimiongelmaa yhteen niin ei kantsi enempää erikoisuutta tavoitella, huomataan kyllä muuteskin.
äidit huutelemassa.
Minusta on hienoa, että on nimiä moneen makuun ja joku uskaltaa olla erilainen ja antaa omalleen jonkun PERSOONALLISEN nimen!
Noista minun mielestäni kaunein on MIANNA, todella kaunis nimi!
kuulostaa venäläiseltä nimeltä. Eli jos ootte ryssiä niin anna vaan.
ja Ziabadabimbarella jos on tyttö. Onpahan ainakin PERSOONALLISET ja uniikit nimet!
Useimmiten kun kuulee näitä uniikkien ja persoonallisten nimentavoittelijoin väkerryksiä, niin tulee mieleen ettää pelkäävätkö he lapsensa on niin tavallinen ettei erotu joukosta jos ei ole tosi erikoinen nimi.
äidit huutelemassa.
Minusta on hienoa, että on nimiä moneen makuun ja joku uskaltaa olla erilainen ja antaa omalleen jonkun PERSOONALLISEN nimen!
Noista minun mielestäni kaunein on MIANNA, todella kaunis nimi!
Elea on ihana, tosi kaunis nimi!!! Äänestän siis sitä ;)
Samoin Mianna. Ja kaunis on Stellakin. Täällä vain ei näköjään saisi tykätä mistään muista nimistä kuin Helmistä ja Kertusta...
arpoa noista sopivin nimi, kun ei tiedä sukunimeä, mutta itse pidän Stellasta eniten. Mianna ihan suomalaisen sukunimen kanssa voi aiheuttaa ongelmia, luullaan väärin kirjoitetuksi Minnaksi ja joutuu selittämään. Elea ei ainakaan ole liian yleinen nimi, ei nyt mikään suosikkini mutta ok kuitenkin.
Mianna aivan kauhee ja Elea outo.
valitsisin Stellan.