Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka ette meikkaa ja pidä hygieniastanne huolta

Vierailija
22.06.2010 |

niin miksi ette meikkaa? Ettekö osaa? Kuvitteletteko olevanne luonnonkauniita? Ja te, jotka ette käytä dödöä, kuvitteletteko että hikenne ei haise? Hiusten pesukaan silloin tällöin ei olisi pahasta.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meikkaan ja huolehdin hygieniastani ja en käytä dödöä. Ei mulla ainakaan hiki haise ilman dödöä. Jos sulla haisee ap niin ei se tarkoita että myös kaikilla muilla.

Vierailija
42/45 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on aivan uskomattoman sileä iho, ja tiedän olevani melko kaunis. Minulle on Monesti sanottu, että miski et mene missikisoihin, vaikken edes meikkaa..

Hygieniasta pidän todellakin hyvää huolta! Käytän dödöä, ja muitakin tuotteita..

Joitain yksittäisiä finnejä tai näppyjä naamassa peitän (silloin kun sattuu olemaan..) peitepuikolla.

Muistakaa ihmiset: KAUNEUS TULEE SISÄLTÄPÄIN!!

Minä olen erittäin positiivinen ja hymyileväinen ihminen. Olen myös ysttävällinen kaikille ja tällä hetkellä elämässäni on kaikki paremmin kuin hyvin (=

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on Monesti sanottu, että miski et mene missikisoihin, vaikken edes meikkaa..

25.lisää..

Näin siis sanottu silloin viisi vuotta sitten, kuin olin siinä iässä.

Vierailija
44/45 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäs ikänen kysyjä on? meinaan vaa sitä et kyl sitä itekkin nuorena(nuori olen vieläkin)meikkasi.

Näin vanhempana kannattaa meikata ja siirtää katsetta pahimmista rypyistä muualle ;)

Ja epäilen, että olet aika nuori vieläkin.

Vierailija
45/45 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei tarvitse tämän kauniinpi olla, tämä riittää ja tällä pärjää. Siksi en meikkaa.

Hygieniasta kyllä huolehdin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi